Lehet azért van az ott.
Na lakaptam a hengert vagy 2 óra alatt :) , és azért nem indul a motor mert a dugattyú szoknyájából egy igazán nem kis darab letörött.
Most törhetem a fejem, hogy a kartelből hogy halászam ki a nem oda való dolgokat, valakinek valami ötlete ?
valószínű hogy valaki oda vezette az akumulátor + saruját, hogy ha tölteni kell akk a vázra meg arra a pozitív kivezetésre rácsiptet és mátrr lehet is tölteni nem kell szétfele kapni a mocikát
Elado egy nagyon szép álapotu Aprilia AF1 replica 125 Olasz papirokkal egy szobabicikli 10 ezer forint egy Szintetizátor 20 ezer forint és egy Fujitu Siemens laptop 2 éve körüli cserélném jo motorra vagy alkatrészre vagy ezeket mind adom egy Rendszámso 11KW os motorért ami jo álapotban van az enyémnek anyni a baja hogy elsö telo szimeringet kel cserélni
Sziasztok rotax 122-es (96-os) blokkhoz tömítészettet, főtengelycsapágyat vagy annak méretét, főtengelyszimeringet keresek, hol lehet olcsón beszerezni?
Valamint keresekjó állapotú kipufogó végdobot.
Üdv
Cserélj gyertyát! Lehet h a hengerben nyomás alatt már nem ad szikrát! (NGK BR10EG)
Nekem akkor csinált ilyet, amikor fennakadt az úszóm. Bár írtad h pucoltál karbit, azért ránézhetsz mégegyszer
Karbit kitisztítottam (Nem is volt koszos), membránt kiszedtem azzon se láttam semmi rosszat, szikra van, a gyertya ami benne van az NGK R beonic , valakinek valami ötlete ?
Na lakaptam a hengert vagy 2 óra alatt :) , és azért nem indul a motor mert a dugattyú szoknyájából egy igazán nem kis darab letörött.
Most törhetem a fejem, hogy a kartelből hogy halászam ki a nem oda való dolgokat, valakinek valami ötlete ?