Nincsen szándékomba felvenni a kesztyűt, az arrogáns és bunkó megnyilvánulásod miatt, ezért most mindjárt itt az elején világossá teszem,hogy akárhogy is reagálsz, én a veled való társalgást befejezettnek tekintem.Csupán a dolgok objektív bemutatása a célom,azért,hogy a pártatlan olvasók megismerjék az én álláspontomt is.
1.Ha elolvastad volna a 73715számú hozzászólást akkor láthatnád,hogy egy 122-es hengerről van szó,ami jelentősen át lett munkálva.A spec. jelző csupán csak annak szólt,hogy megkülönböztethető legyen az álltalam kinált 2 henger!
2.Úgy mondassz véleményt valamiről,hogy semmilyen adat nem áll a rendelkezésedre.Átömlők szögadatai,irányítottság,vezérlési értékek...folytassam?Arról a pár semmitmondó fényképről ezt nem tudod leszedni.
3.Legyen az bármilyen program,ha hülyeséget adsz be,hülyeség lessz az eredmény.Nemcsak a Motánál van ez így....
4.Ellentétben veled én ezzel a motorral mentem,nem is keveset,tehát én veled ellentétben rendelkezek tapasztalatokkal erröl a hengerről.Több rs125-el is össze lett hasonlítva,még olyannal is amit anno az Aszalósék készítettek az Aprilia kupára.Én ezeknek az összehasonlításoknak az eredményét ismerem...veled ellentétben
5.Azt pedig végképpen nem szándékozom neked,tanult kolléga,bizonygatni,hogy ismerem a Motat.
Sziasztok!
Böngésztem a neten, és találtam ezt a magyar céget, akik hengerek újra Nicasil-ozásával foglalkoznak!
Valakinek valamilyen jellegű tapasztalata velük kapcsolatosan?
Itt az oldalukhoz a link: http://www.seniormotor.hu/
Véleményetek?
Üdv.: Béci
Még annó készült a motoromhoz 2db rozsdamentes acélból légbeömlő fedél. Egy kis polírozás ráfér de sérülve nincs. Jelenleg ez nekem felesleges akit érdekel keressen bátran.
a motát páran használják!
de az egy számoló program!
az adatokat neked kell bevinni és ha fasz adatokat viszel be akkor szarul számol.
ráadásul a munka amit csináltál pontatlan és csúnya!
kétlem, hogy motát használsz!
akkor hülyeségeket nem csinálnál, de ha használsz is, a valóságban nem sok versenymotort láttál, mert hatalmas hibák vannak!
ja, elárulod, hogy milyen levegő-benzin keverési aránnyal számolsz a motában?
más színűre meg lehet egyébként csinálni? nem szedtem még szét sosem, mondván m a fenének :D
csak érdekelne, nekem ez a libafos zöld szín nem nagyon tetszik
vagy csak egy sima kis izzó világítja meg aminek átlátszó a üvege, és maga számlap zöldes?
Amal Sem Sweden elektronikák(gyujtotrafó), vadonatújak, gyárinál sokkal megbizhatóbb, folytás nélküliek, örök életüek.
Adok rá félév garanciát is ha bármi probléma lenne, több éve semmi gond nincs velük!
A képen gyári látható annak helyére rakható fel, vezeték szin kiosztás is ugyan az, igy gyerek játék a beszerelés.
érd.:patvaros87@gmail.com
A forgalmit és a törzskönyvet a RÉGI tulajtól megkapod. Kötsz rá biztosítást, elviszed a motort eredetiség vizsgára. Ezekkel+az adásvételivel besétálsz az okmányirodába, lecsengeted az illetéket a postán, és Átírják a nevedre a motort, illetve a kezedbe kapod az új forgalmit. Az új törzskönyvet meg postázzák 2héten belül.
Eladó a képeken látható tökéletes vagy új állapotú alkatrészek egybe vagy akár külön külön is.
Ha valakit egybe érdekel: 15.000ft ba odadom postával együtt!
Tel:06702465353
kicsit megoldhatták volna esztétikusabban is :) na sebaj, ha jó a gép akkor az a lényeg de ha tudsz tényleg szerezz rá valami normális, még ha gyári rendszert is, ne öld meg azzal a valamivel
Hát ugye ez 11 kw-os ként volt ott levizsgáztatva és így van visszafolytva, valamint ott a környezetvédelmi előírásokat is komolyan veszik, ezért van rajta a katalizátoros kipufogó
érdekes az a cső rajta,
azt írod h svájci volt stb. itthon is ugyan úgy adtak el ilyen motorokat, mégse volt sztem egyiken se ilyen kipuff. szerezz rá valami rávalót ezzel nagyon csúnya hangja van
1.Ha elolvastad volna a 73715számú hozzászólást akkor láthatnád,hogy egy 122-es hengerről van szó,ami jelentősen át lett munkálva.A spec. jelző csupán csak annak szólt,hogy megkülönböztethető legyen az álltalam kinált 2 henger!
2.Úgy mondassz véleményt valamiről,hogy semmilyen adat nem áll a rendelkezésedre.Átömlők szögadatai,irányítottság,vezérlési értékek...folytassam?Arról a pár semmitmondó fényképről ezt nem tudod leszedni.
3.Legyen az bármilyen program,ha hülyeséget adsz be,hülyeség lessz az eredmény.Nemcsak a Motánál van ez így....
4.Ellentétben veled én ezzel a motorral mentem,nem is keveset,tehát én veled ellentétben rendelkezek tapasztalatokkal erröl a hengerről.Több rs125-el is össze lett hasonlítva,még olyannal is amit anno az Aszalósék készítettek az Aprilia kupára.Én ezeknek az összehasonlításoknak az eredményét ismerem...veled ellentétben
5.Azt pedig végképpen nem szándékozom neked,tanult kolléga,bizonygatni,hogy ismerem a Motat.