Szevasztok!
Amióta van arrow rendszerem 6ezernél nagyobb sebességekben akad de csak 1kicsit, gyári kipuval sose csinált ilyet, pedig a CDI-m elméletileg fojtatlan.
tapasztalat az hogy igen előfordult már nem 1 szer hogy a lapátok letörtek a tengelyről
a blokk jobb oldalán a csövet lehúzod a blokkról (vizleeresztés után )
elvileg látod a lapátot ha rendesen betudsz világítani
Na hello urak !
Tegnapi nap során gondoltam kicsit hajtok egyet.
De sajna csúfos véget ért a dolog.
Majd egy óra mortorzás után egyszer csak a vizem felszaladt 90 majd 100 fokra.
Gyors félreáltam de akkor már gőzölt a drárám.
Rendesen veszített vizet is.
Lehülét után elvánszorogtam egy benzinkútra aholl gyors utána töltöttem , de sokáig nem tartott.
egy másik kúton oldalak lekap csövek átnéz , hisz ilyenkor elvileg lehet hogy a csöveket fujja szét a gőz.
De a csövek hibátlanok.
gondoltam beállt a termosztát.
Le akartam venn a HF et de hiába nem jött le.
De szerintem nincs is benne termosztát mert simán át lehetett fújni a vízrendszeren.
Végül arra a következtetésre jutottam hogy tök úgy viselkedik mintha nem mennne a vízpumpálya.
Pillanatok alatt eléri a 60 fokot sőt onnan még tovább melegszik.
de a hűtő viszont hiden marad.
És dől belőle a víz.
de nem látni honnan.
szerintem a henger alsó tömítését fújta el.
Létezhet hogy a vízpumpát meghajtó fogaskerekek elhaltak ?
Vagy neadj isten a vízpumpalapátok ?
TAPASZTALAT ? ÖTLET.
Ja s hogy ne legyen egyszerű a dolog ha felkapcsolom a világítást akkor lemerül az akksi, menet közben persze.
ere tippje valakinek ?
Hello! Gyári rotax 122-es dugattyút hogy ismerem meg? Nincs rajta méret? Utángyártottakon gondolom van méret jelölés, ezen nincs semmi, csak egy számsor halványan.
:( na az szép lesz, nézegetem a dugattyúkat és van több méretben, ezt az illesztés dolgot, hogy kell nézni, mert sima tolómérővel tudom csak megmérni a dugót de itt tized meg század miliméter eltéréseket is figyelembe kéne venni
Amióta van arrow rendszerem 6ezernél nagyobb sebességekben akad de csak 1kicsit, gyári kipuval sose csinált ilyet, pedig a CDI-m elméletileg fojtatlan.