aham....postával bármi megtörténhet...
amugy neked pontosan melyik kéne ..mit értesz zár alatt?
mert annak van egy bovdenrésze is meg a végén kis kallantyő meg a másikfelén kulcsos cuccos.....nemtudsz olyan képet küldeni h mire gondolsz?
mert nekem van ezis azis csak nincsen róla fotó és kikéne ásni a garázsból..de ha megmondod mikell akkor azt keresek és akkor megtudom mutatni hogy egyre gondoltunk e...
a cdi az ülések alatt van. kis fekete doboz. Annak egyik vége fekete szilikonnal van szigetelve. Azt ki kell a közepén szedni és ott a kis nyákhídból ki kell vágni egy darabot. Ennyi, csak nézz utána pontosan.
Sziasztok Márkatársak.
Gabe vagyok !
Nemrégiben jutottam hozzá egy 2003-as Rs 125 höz.
Kicsit nehézkesen indult a kapcsink de igen hamar szerelmes lettem .
viszont vannak furcsaságok amiket szeretnék orvosolni.
ebben kérném a ti segítségeteket.
Nem sorolok fel mindent csak egyesével.
PL: A motorom olyan 6 ezerig szépen húz de ott elkezd dadogni majd nagy nehezen kinyit a Power de akkor megy is .
Viszont ott abban a tartományban bedadog.
Hvégén szétszedtem megtisztítottam a powert a bowdenje OK.
viszont érdelkesen rángatózik s nem nyit mint ahogy kellene.
Tippem az az lenne hogy csak be kellene hangolni a karbit.
igaz hogy eddig csak veterán autókkal foglakoztam.
autószerelő vagyok de gondoltam inkább kérdezek.
Ha ütközésig betekerem a karbin az állítócsavart akkor mennyire kel kitekernem hogy beállíthassam.
(most tekintsünk el attól hogy milyen hőmérsékleti viszonyok vannak.)
légyszűrő tiszta Gyertya BR10EG. zsír új.
Van valakinek 2003-as rs125-höz olajpumpája?
amugy neked pontosan melyik kéne ..mit értesz zár alatt?
mert annak van egy bovdenrésze is meg a végén kis kallantyő meg a másikfelén kulcsos cuccos.....nemtudsz olyan képet küldeni h mire gondolsz?
mert nekem van ezis azis csak nincsen róla fotó és kikéne ásni a garázsból..de ha megmondod mikell akkor azt keresek és akkor megtudom mutatni hogy egyre gondoltunk e...
Posta ?
a cdi az ülések alatt van. kis fekete doboz. Annak egyik vége fekete szilikonnal van szigetelve. Azt ki kell a közepén szedni és ott a kis nyákhídból ki kell vágni egy darabot. Ennyi, csak nézz utána pontosan.
Tehát ki lehet iktatni, a cdi-t
De hogyan ?
szerintem a 6ezres dadogásnak a CDI folytás az oka!
annak nézz utána itt a "szavas" keresővel!
Gabe vagyok !
Nemrégiben jutottam hozzá egy 2003-as Rs 125 höz.
Kicsit nehézkesen indult a kapcsink de igen hamar szerelmes lettem .
viszont vannak furcsaságok amiket szeretnék orvosolni.
ebben kérném a ti segítségeteket.
Nem sorolok fel mindent csak egyesével.
PL: A motorom olyan 6 ezerig szépen húz de ott elkezd dadogni majd nagy nehezen kinyit a Power de akkor megy is .
Viszont ott abban a tartományban bedadog.
Hvégén szétszedtem megtisztítottam a powert a bowdenje OK.
viszont érdelkesen rángatózik s nem nyit mint ahogy kellene.
Tippem az az lenne hogy csak be kellene hangolni a karbit.
igaz hogy eddig csak veterán autókkal foglakoztam.
autószerelő vagyok de gondoltam inkább kérdezek.
Ha ütközésig betekerem a karbin az állítócsavart akkor mennyire kel kitekernem hogy beállíthassam.
(most tekintsünk el attól hogy milyen hőmérsékleti viszonyok vannak.)
légyszűrő tiszta Gyertya BR10EG. zsír új.
Keresek 2006-os RS-hez eladó bal elso ledes indexet. Ha van valakinek es ir azt eloreis megköszönöm:-)