Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hello engem érdekelne a váltó ha meg van még tudsz telószámót adni
Hello nekem is ez volt a baja nézd meg a hengert meg a dúgatyút is lehet az lesz a baja hogy nincs benne kompresszió.
Ha új gyertyával sem jó, akkor lehet nagyobb lesz a baj.
Be kellene világítani a gyertyanyíláson és ránézni a dugattyú tetejére. Körben a szélein is, az alsó holtpontnál látszik.
új gyertyával is ez a helyzet, lehet ngk br10eg vagy b10egv esetleg denso ... :(
Szia!

Tegyél bele egy másik gyertyát. Ha azzal nem csinálja, akkor már csak egy újat kell venned.
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni. A tegnapi nap motorozni voltam és út közben a motor nagyon kicsit rángatott, de nem mindig, aztán mikor leállítottam, azóta nem indul be csak teker az önindító és néha pöffenve durran a kipufogó!

Valaki találkozott már ilyen problémával ? Légyszi valami ötleteket
mondjatok.
szia gyere átt af1 fórumba ott A TRAKEEfelhasználó fiu eléggé keni vágja a dolgokat lehet tud benne segítteni
Sziasztok.
Egy kis segítségre lenne szükségem.
a motor üresben nem akarja kipörögni magát, 8000-nél megáll.
és addig sem túl dinamikus a történet. (lassan pörög fel meg le is)
vhsb 34 karbi
Főfúvóka: 140
sűber: felülről a 2.
aszem most 2 fordulatot van kint a keverék csavar.
tudtok valami kiindulási pontot adni ?:)
de az olaszzok ás a osztrákok tuti öszekoperáltak!
nem csak odadmtek belelükték és kész
Az biztos, főleg hogy nem is olasz blokk
pairos motort vetél?
nekem vanak pairok ha érdklenek 11kw
tuti nem jo rá!
nem ugy csinálák az olaszok hogy hejetesiteni lehesen a alkatrészeket egymásal!
Ha tudja írja már meg valaki köszi.
Hello érdekelne hogy a rotax 123 mas henger jó e a 122 blokkra.
A karbi tetején ahogy bemegy a gázbovden, van egy kis fekete "sapka" azt fogja 2 csavar, azt vedd ki lesz benne egy rugó egy "tű" stb! na ezen vannak rovátkák asszem 5 na ott tedd pl a felsőtől 1-2 vel lentebb. szereld össze rakd vissza. a levegőcsavart tekerd be koppig és vissza 2-2,5 fordulatot. de ne az alapjárat állítót tekerd! Így ez egy úgymond kezdő karbibeállítás, na innen lehet finomítani a gépet! De ezzel elvileg be kell hogy induljon egy motor.
huu egyszerüben eltudnad mondani mert elso motorom ez :(
Az minden motornál más, állapot függő is ! Síbert tegyétek középre levegőt meg kb 2,5 fordulatot ki! Így be kéne neki indulnia. nézzétek meg h nem-e szív falsot valahol stb.
Benzin van,,,szikra is ha jól látamm,,karbit hogy lehet belöni ?
Szerintem a karbi van szarul belőve.... DE nézzétek h van-e szikra benzin stb, kezdjétek az alapokkal! :D
Azt próbáltuk úgy ,hogy betolni 1 esbe ,,beis indul ,,de lefullad :( valami tipp erre ?
Igen, hagyd úgy
csavarjam ki a gyertyát és haggyam úgy hogy nincs visszatéve ?
Vészleállítót vissza kapcsoltad, vagy vedd ki a gyertyát töröld meg várd meg míg kiszárad a henger aztán vissza, aksit meg töltsd fel nehogy nagyon lemerüljön, mert van olyan amelyik, ha egy feszültség alá esik nem lehet feltölteni.
Igen, jó bele.
Hellósztok,,olyan gondom van hogy tegnap vettem egy aprilia rs 125,, tegnap ment minden okéé,én ma reggel beakartam gyujtani es nemindult be,, közbe most mondta a haverom hogy szivató nélkül inditgatam és nagyon beedte magát aksi is nagyon levan merülve ,,marcsak szikrát ad a gép mi a teendo valaki nemtud valamit elöre kösszz