Sziasztok!
Tudna nekem adni valami jó karburátor beállítást erre a meleg időkre?
Beszeretném karburálni, hogy ne dadogjon a motor, mert amikor hideg van akkor normálisan kiforogja magát, viszont mikor meleg van akkor meg 6-nél dadog, meg 10500 a max fordulat utána ott is dadog!
Valaki karburálási segítséget adhatna, hogyan tegyem!
A keverék dúsító csavar a karbi oldalán a betekerttől mennyire van kitekerve?
Valami segítséget lécci adjatok!
Köszönöm szépen!
Üdv.: Béci
hello figyelj ha leszeded a hagert lácik hogy nikacilos vagy nem!
éngem érdkle az a motor ha te nem veszed meg! ha nem veszed emg tudnál adni 1 számot? vagy
msn:czegledi_zsolt@freemail.hu
Sziasztok, bocsánat hogy ide offolok! Aprilia AF1, elég régi, nem értek hozzáű, kb első vagy második, szériás lehet. Milyen a hengere? Fúrható vagy nicasil bevonatú? Esetleg ha többfélével szerelték miről ismerem meg a nicasil bevonatot? Tudok egyet 20ezer ftért, állítólag motorja szétment, és ha nme nicasilos akkor azt szeretném megvenni.
Szép jó estét. Nincs vkinek véletlenül arrow rezóhoz közbetétje? vagy csonk ? Ami ahhoz kell h rá tudjam húzni a hengernél a csonkra.
Bakonymotor elfelejtette elküldeni. Plusz a horpadásról se szólt
Köszi a segítséget! Sikerült kiszedni a power nyelvet.. nagy nehezen ki tudtam nyomni de amit akkor láttam . Tele volt ráégett olajjal. Tisztítás után simán belement... nem is értem hogy tudta nyitni zárni... totál be volt égve. De nem is forgott elötte 11e-nél többet, ez közrejátszhatott hogy nem nyitott teljesen a lerakódás miatt?
Valószínű úgy jártál mint én! Nekem is azvolt h kicsavarodott belőle a csavar és a rezgéstől keletkezett a nyelven egy kis váll! Ez meg szépen belekakadt! Nincs mit tenni, húzzad! Mi 20 percig szerencsétlenkedtünk mire kicibáltuk belőle, aztán a végéről a vállat le is kellett köszörülni Nekem azóta úgy van megoldva hogy bele is van ragasztva + át van fúrva és egy kis stift van benne! Annak is a 2 vége + közepe elütve + ragasztva! Na az jöjjön ki Neked a többi tanács....HÚÚZZZADD és kijön
Hello! Egyszerűen nem sikerül kiszednem a power nyelvet... két csavar ki van szedve és kézzel húzásra nem akar megidulni csak fél centit jött ki... nem akarnám beletörni.. esetleg hogy próbálkozzak még?
ha jól tudom akkor a hátsó ülés alatti dobozban van valami gyufa szerű szar amit ha eltörsz akkor etlűnik az a 5-6k-nál lévő dadogás. de lehet, hogy nem egyről beszélünk, majd jönnek az okosabbak és megszakértik.
Tudna nekem adni valami jó karburátor beállítást erre a meleg időkre?
Beszeretném karburálni, hogy ne dadogjon a motor, mert amikor hideg van akkor normálisan kiforogja magát, viszont mikor meleg van akkor meg 6-nél dadog, meg 10500 a max fordulat utána ott is dadog!
Valaki karburálási segítséget adhatna, hogyan tegyem!
A keverék dúsító csavar a karbi oldalán a betekerttől mennyire van kitekerve?
Valami segítséget lécci adjatok!
Köszönöm szépen!
Üdv.: Béci