Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Tudna nekem adni valami jó karburátor beállítást erre a meleg időkre?
Beszeretném karburálni, hogy ne dadogjon a motor, mert amikor hideg van akkor normálisan kiforogja magát, viszont mikor meleg van akkor meg 6-nél dadog, meg 10500 a max fordulat utána ott is dadog!
Valaki karburálási segítséget adhatna, hogyan tegyem!
A keverék dúsító csavar a karbi oldalán a betekerttől mennyire van kitekerve?
Valami segítséget lécci adjatok!
Köszönöm szépen!
Üdv.: Béci
most fent vagyok msn en!
De felveszlek msnre, mert lehet kell majd cucc hozzá.
Írok ha esetleg nem venném meg, de szerintem elhozom, mert 99% h vashengeres és egy 80as hegnerszett 25rá, szal az ára nem gáz.
hello figyelj ha leszeded a hagert lácik hogy nikacilos vagy nem!
éngem érdkle az a motor ha te nem veszed meg! ha nem veszed emg tudnál adni 1 számot? vagy
msn:czegledi_zsolt@freemail.hu
Kallódna egy ilyened főnök?
veled szívesebben üzletelnék az az igazság
Az is egy folytás lesz. De amúgy azt hiszem van egy széria, ami nem poweres, nem biztos. haverod mocija is dadog 5-6k körül?
mennyire gondoltál?
Aprilia Racing Team Xs-es méretű dzseki teljesen új papírjaival együtt eladó. Méret probléma miatt eladó, csak fel lett próbálva. Kivehető mellénnyel.

Ára: 10.000 Ft.
Sziasztok, bocsánat hogy ide offolok! Aprilia AF1, elég régi, nem értek hozzáű, kb első vagy második, szériás lehet. Milyen a hengere? Fúrható vagy nicasil bevonatú? Esetleg ha többfélével szerelték miről ismerem meg a nicasil bevonatot? Tudok egyet 20ezer ftért, állítólag motorja szétment, és ha nme nicasilos akkor azt szeretném megvenni.
ezaz h nem tudom milyen az. mert nekem a gyári csonkom van a hengeren. És az arrow rezó arra nem megy rá.
tudnál képet küldeni arol az alkatrészröl?
nekem van 123-hoz! hogy nem e stimel hozá
Szép jó estét. Nincs vkinek véletlenül arrow rezóhoz közbetétje? vagy csonk ? Ami ahhoz kell h rá tudjam húzni a hengernél a csonkra.
Bakonymotor elfelejtette elküldeni. Plusz a horpadásról se szólt
Köszi a segítséget! Sikerült kiszedni a power nyelvet.. nagy nehezen ki tudtam nyomni de amit akkor láttam . Tele volt ráégett olajjal. Tisztítás után simán belement... nem is értem hogy tudta nyitni zárni... totál be volt égve. De nem is forgott elötte 11e-nél többet, ez közrejátszhatott hogy nem nyitott teljesen a lerakódás miatt?
Hali.Rendben érdekelne.Írj emailt a zoltagy@citromail.hu-ra és megbeszéljük.
Kösz ennyiért nem érdekellnek a cuccok
Pedig az ülés alatt van egy kis doboz!
Ami még eszembe jutott hogy a kipufugón a nyaknál van egy kis nyúlvány,és indul ott egy cső, az mi a bánat?
Fújd be egy kis féktisztító sprével, a korom eléggé be tudja szorítani.
Valószínű úgy jártál mint én! Nekem is azvolt h kicsavarodott belőle a csavar és a rezgéstől keletkezett a nyelven egy kis váll! Ez meg szépen belekakadt! Nincs mit tenni, húzzad! Mi 20 percig szerencsétlenkedtünk mire kicibáltuk belőle, aztán a végéről a vállat le is kellett köszörülni Nekem azóta úgy van megoldva hogy bele is van ragasztva + át van fúrva és egy kis stift van benne! Annak is a 2 vége + közepe elütve + ragasztva! Na az jöjjön ki Neked a többi tanács....HÚÚZZZADD és kijön
Hello! Egyszerűen nem sikerül kiszednem a power nyelvet... két csavar ki van szedve és kézzel húzásra nem akar megidulni csak fél centit jött ki... nem akarnám beletörni.. esetleg hogy próbálkozzak még?
fógóval meg csavarhúzóval----
ha jól tudom akkor a hátsó ülés alatti dobozban van valami gyufa szerű szar amit ha eltörsz akkor etlűnik az a 5-6k-nál lévő dadogás. de lehet, hogy nem egyről beszélünk, majd jönnek az okosabbak és megszakértik.
Kösz az infót mester:D Utólag nekem is eszembe jutott
Csak a pufó meg a kocsiba maradt apánál:D
fogsz egy drótot és kiakasztod vele