Igen 6 dl kell bele, 4 lehetőséged van:
-ásványi autóba való 4T motorolaj (jó a legolcsóbb is), de ezt a kuplungod nem biztos hogy szeretni fogja
-4T motorkerékpárba való olaj
-ATf (autómata váltó olaj)
-2T váltóolaj (na én ilyet pont nem vennék, nagyon drága)
hello
Vettem használtan gumit és nagyon puha, ez mennyiben érezhető a motoron? Gumi kopást tekintve gyorsabban kopik?
120 és 160 mennyire érezhető a gyári méretekhez képest?
Köszönöm előre is
Köszönöm mindenkinek aki segített. Még annyi kérdésem lenne, hogy milyen olajat és mennyit ajánlatok a blokkba, mert alig van benn valami és gondoltam akkor már kicserélem és felöntöm. Én úgy tudom, hogy 6 deci kell bele, de nem vagyok benn biztos.
Hi! Ezekbe a motorokba nem célszerű Arol2T-t önteni nekem is apriliam van, castrol power 1racing 2T (full szint.) vagy repsol szintetikus olajjal hajtom és kb. 35-40esre keverem
a nem jet-es karbikba 2008ig ha jól emlékszem 65 az alapjárati fuvi, a tiedben nem tudom mekkora kell. De az alapjárati keverék szabályzó csavarral tudod dúsítani.
valószínűleg karburálási probléma, vidd el normális szerelőhöz. A szervízből miért hoztad el ha ugyanúgy rossz a motor? Legközelebb inkább keress mást aki ért is hozzá.
A következő lenne a problémám: kuplung behúzása után a fordulat nem esik vissza alapjáratra hanem 4 ezernél ledadog, és csak utána, lassan esik vissza a fordulat. Elvittem szervizbe, ott kicserélték a váltó oldali főtengelyszimeringet, mert már nem volt tökéletes, de a jelenség még mindig tapasztalható. Olvasgattam neten, és írták, hogy a gáz állás szenzor is lehet a baj, mert ugye világít az efi lámpa is, lekapcsoltam a rendszert a karbiról, de még mindig ugyan az a helyzet. Amit észrevettem, hogy ha az alapjárati csavaron állítok, tudom befolyásolni a fordulat "megragadását" kis mértékben. Szóval mi lehet a baj? 2008-as rs
Megoldódott a problémám nagyon szépen köszönöm mindenkinek a segítséget