Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Készítettem egy galerit ha gondoljátok lessétek meg
nah csoki
köszi a segítséget!
520-as lánc van rajta gyárilag.
Ha DID láncot veszel, nagyon nem nyúlsz mellé. Talán 108 szemes kell rá gyárilag. De van olcsóbb gyártmány is.
msn -- hugyimugyi@windowslive.com nemtom mikor leszek msn.. talán estefele, de majd irok fórumba is
azt tudom h fogja a motort.hát ezentúl akkor többet fogom takarítani.méretet,márkát meg ilyeneket tudnál mondani hogy megtudjam rendelni?
szia
esetleg egy email címet vagy msn címet tudsz adni?mert ezeket elég gyakran nézem és akkor küldhetnél egy két képet is ott róla.
Ne költsél O gyűrűs láncra. Feleslegesen drágább és fogja is kicsit a láncot. Feltéve, hogy a normál láncot 500-1000 km-enként nem vagy rest levenni és alaposan elmosod benzinben és normálisan kened, fújod (pl Motul láncspray-vel).
milyen láncot ajánlotok?x vagy o gyűrűset?ill. mekkora méret kell a gépre?milyen márka,stb...ugyanis tegnap kiugrott a patentszem és elhagytam a láncomat karcag és berek között,úgy hogy meg se találtam:Ssűrgős lenne mert mennék ki madarasra csütörtökön,és ezen múlik...
helo! nekem van, épp a mágnes meg fogaskoszorú, üzemképes motorrol leszedett, és még sok alkatrészem van rotax 123-hoz (sintesi és futura). ha kell valami kérdezzetek, csak irjátok oda hugyimugyinak szól a kérdés mert kül nem figyelem.ha érdekell a lendkerék akor este tudok képeket feldobni róla. ára:én 8ezerre gondoltam de megbeszélhetjük.
csáó nekem van, mágnes nem a legjob de még nekem ment vele a motor, fogaskoszorú ép!
3000Ft
üdv!
sziasztok
valakinek nincs fogaskoszorúval együtt rotax 123 hoz lendkereke?
Ő fórumos is volt? Részvét :(
A 160as vég szerintem korrekt.
hello

Ennyi volt a minimum, amit megtehettünk. Nagyon jól megvolt szervezve a felvonulás, megérdemelte!:(
nemgáz:D
egyébként tényleg igy h rendesen van benn a power árnyaltam az átmenet. forditva meg inkább ugrik.
most felttem 17/39et igy aránylag egyenletesen gyorsul és alacsony fordulaton is jo. végemeg sztem mostis csak 160:S
csá Atta

láttalak temetésen, bocsi h nem köszöntem csak kicsit el voltam havazva. köszi hogy kijöttetek!
elnézést kérek, összekevertelek mással :(
nem az 5-6 ezres lyukat éreztem pwoer helyett. mert 8ezer körül van:)
és kivan szedve a cdi fojtás:)

de rlgebben nem igy nyitott a power mint most. lehet a forditott nyelv miatt..
nem jó
Mellesleg ha végig nyitva van a power, akkor érezni erősebbnek a rúgást, mivel alul nem megy sehova. A power pont azt teszi, hogy árnyaltabb legyen az átmenet (na meg, hogy mindig a megfelelő keresztmetszet álljon rendelkezésre).
Ki kéne szedni a gépedből a CDI fojtást, és akkor könnyebb lenne beazonosítani hogy mit érzel :)
most nehogy azt hidd hogy kötözködök, de Te power nyitásnak hitted azt, amikor átszenvedi magát a motor az 5-6ezres lyukon.
nem szarabbul megy csak amig igy volt benn mint ahogy a képen van addig erőteljesebbnek lehetett érezni a nyitást. ami nemcsoda mer ha igyvan benn akor joban belecsuszik meg midnen....
most rendesen van benn. a bovdenfeszesség megfelelőlen beállítva.
Kötelező szerviz 4000kmként, dugócsere 10-16ezer km után+ kopó dolgok. Alkatrész van hozzá új is, bontott is dögivel szerintem. Ha jól be van állítva és jó alkatrészek vannak benne, akkor nem kell sűrűbben látogatnod a szervizt, mint a kötelezők idején.