Ez hülyeség hogy valaki megmondja mennyire kell, ezt neked kell kitapasztalni hang és próba alapján hogy mikor megfelelő. Ha nagyon nem értesz hozzá ne állíts rajta, vidd hozzáértőhöz. Komoly problémák forrása lehet egy rosszul belőtt karbi, ilyen hegyesebb 2T-nél.
Igen jól értetted, a rugó ugyebár azért van benne hogy a váltókar mindig visszamenjen alaphelyzetbe. A kapcsolóhengernél hogy áll a cucc? Egy képet csinálj róla közelről.
A karbi beállítás nem a levegő csavar tekergetésről szól. Akkor jó egyébként, ha 1-1.5 fordulatot van teljes betekeréstől kifelé. De ezzel csak az alapjárati keverék minőségét állítod. A 34es karbit amúgy is nehéz beállítani. Gyári 125ös hengerhez, 0.5ös talptömítéssel, gyári kipuval kb ezek a jó beállítások: 40es alapjárati, 165-170es főfúvóka, k57es tű, 264es kehelycső, 40es súbertű felőlről a 2.ban és 1.5re a keverékcsavar. Az olajpumpát csak jelre kell tenned, előtte nézd meg, hogy a bowden könnyen mozog-e és a helyén van-e. Leveszed a kuplung fedélen a kis műanyag fedelet és megnézed hogy visszacsukott gáznál a két jel pont vonalba esik-e, ha nem spanolsz a bowdenen.
Szia. Ha jól értettem a rugó két vége között kell lennie az ábrán pirossal jelölt pöcöknek? Mert most úgy visszatettem, de nem teljesen ok. Most mozog a kar, de üresből leraktam 1esbe és maradt üresben Motor beindítása nélkül csináltam csak.
üdv,valaki tudja milyen a rotax 123 gyári vízpumpa szimeringje?
hol lehet olyat kapni?(a környéken 1 boltba se volt) valakinek nincs véletlenül? és még 1 hengerfejtömítés se ártana...
előre is köszi a válaszokat!
azt szeretném kérdezni hogy a 34 es dellorto karbit hogy jó beálitani? asszem itt olvastam hogy ha teljesen bevan csavarva, akkor visszafelé 2-2,5 kört csavarsz ki akk jó, és hogy ez igaz? A másik meg megnövekedett a mocinak az olaj fogyasztása, és hogy azt hol lehet állitani, hogy ne ilyen sok olajat nyomjon a benzinbe?
Eladó 2 aprilia af1 sintesi 125. Egyik használható állapotban, másik alkatrésznek, együtt 250E Ft-ért. A narancs a használható. Motorja jó állapotban van, nem csörög, jól húz. Sok új alkatrésszel. 50-esként használva. A másik elég hiányos állapotban, de akár kis ráfordítással motorozhatóvá lehet tenni. Blokkja egyben, működőképesen. Külön-külön 190- és 80 ezer. További érd: telefonon vagy e-mailben. Képek még: http://bikepics.COM/members/mp...
hol lehet olyat kapni?(a környéken 1 boltba se volt) valakinek nincs véletlenül? és még 1 hengerfejtömítés se ártana...
előre is köszi a válaszokat!
azt szeretném kérdezni hogy a 34 es dellorto karbit hogy jó beálitani? asszem itt olvastam hogy ha teljesen bevan csavarva, akkor visszafelé 2-2,5 kört csavarsz ki akk jó, és hogy ez igaz? A másik meg megnövekedett a mocinak az olaj fogyasztása, és hogy azt hol lehet állitani, hogy ne ilyen sok olajat nyomjon a benzinbe?
de akkor Me, nem erről eladó az idom? :D