hali. volt régebben egy videó. amikor a srác felvette, hogy hogy készül a motorja. Konkrétan a fényezésre gondolok, ha jól tudom valami talma replikát csinált. fent van még az a videó? :)
Szevasztok!
Nincs valamelyikőtöknek esetleg egy 97-es Rs 125-re való kilóméter óra csigája, ami az első keréknél van kompletten?
Még érdekelne egy pálya faridom is!
Írjátok, hogy kinek mije van!
Köszi szépen!
annyi hogy én összeszedek neked egy komplett váltót, de úgy lenne a legjobb ha eljönnél és te válogatnád össze magadnak és akkor tuti hogy az összes hézagoló meglesz.
Helló Karesz 5555!
A legolcsóbb megoldás az az, hogy bemész szépen egy olyan boltba, ahol kapni Simpson, MZ Komár meg Babetta alkatrészeket!
És kérsz az eladó nénitől/bácsitól egy régebbi típusú Babetta hátsó fék-bowdent, és a végére egy csavarral rögzíthető diót!
Nekem is ilyen megoldással van megcsinálva a kuplung bowdenem, és hibátlan!
Ha javasolhatom akkor úgy csináld, hogy befűzöd a bowdent, és a végére amikor felrakod a csavaros diót, utána ha frankón meghúztad a csavart benne, akkor után fogsz egy forrasztó pisztolyt,vagy gázlámpát, és szépen be forrasztó ónozod az egészet, hogy semmi féle képpen ne tudjon az a későbbiekben elmozdulni a helyéről!
A bowden és a csavaros dió a végére nekem 790Ft volt összesen!
Szerintem ennyiből nem úsznád meg a gyári bowdent!:D:D:D
Sőt még a pósta költséget sem!:D:D:D
Remélem tudtam segíteni!
További jó motorozást kívánok az új kuplung-bowdeneddel!:DXD:D
Szevasztok!
én ezt az információt kaptam a robogotuning.hu egyik kollégájától:
A DID láncok nagyon jó minőségűek, ez igaz.
Az X és O gyűrűs láncoknál a láncszemek között tömítő gumigyűrű van és ezeknek a formája X, vagy O.
Az O gyűrű egy sima gumigyűrű, az X gyűrű pedíg egy gumigyűrű, aminek a profilja X alakú, ezt úgy kell érteni, hogy ha elvágom a gumigyűrűt akkor a metszetének az alakja X, vagy O.
Azt mindenképpen tudni kell, hogy a gumigyűrűs láncok nagyobb ellenélást fejtenek ki a motornak, ezért a versenyláncoknál nem igen alkalmazzák, viszont közúton sokkal hosszabb az élettartamuk, pesze megfelelő kenés mellett.
Az erősített láncok, ugyan olyan láncok mint a standard láncok, csak nagyobb igénybevételhez vannak kialakítva, pl. nehezebben szakad el.
A lánc színe csak esztétikai jelentőségű semmit nem jelent.
Én inkább a gyűrű nélküli láncokat javasolnám a teljesítmény jobb kihasználtsága miatt és inkább sűrűbben fújnám a láncot.
Régebben már volt egy 125-ös apriliám , most újból vennék egyet.
Ez jó vételnek tűnik ,szerintetek?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/aprilia/aprilia_rs_12
5-3696447
Erre gondoltál?
Nekem 97-es RS-re kellene!
Raknál fel képet róla, hogy még is ugyan arról a dologról beszélünk-e?
KÖszi szépen!
Nincs valamelyikőtöknek esetleg egy 97-es Rs 125-re való kilóméter óra csigája, ami az első keréknél van kompletten?
Még érdekelne egy pálya faridom is!
Írjátok, hogy kinek mije van!
Köszi szépen!
ez így van.
ami használhatatlan azt inkább nem is árulom.
értem
összeszedem a pénzt és akkor megtárgyaljuk
köszi
Ennyiért nyilván nem vadi új, viszont ami hazsnálhatatlan, azt nyilván nem árulja.
köszi
és milyen állapotuak,vagy mit kell tudni róla?
biztos lehetek benne ha leküldöd lesz egy jó váltóm?
3léptető villa 3ezer ft
3 léptetővillát mennyibe adnál?
A legolcsóbb megoldás az az, hogy bemész szépen egy olyan boltba, ahol kapni Simpson, MZ Komár meg Babetta alkatrészeket!
És kérsz az eladó nénitől/bácsitól egy régebbi típusú Babetta hátsó fék-bowdent, és a végére egy csavarral rögzíthető diót!
Nekem is ilyen megoldással van megcsinálva a kuplung bowdenem, és hibátlan!
Ha javasolhatom akkor úgy csináld, hogy befűzöd a bowdent, és a végére amikor felrakod a csavaros diót, utána ha frankón meghúztad a csavart benne, akkor után fogsz egy forrasztó pisztolyt,vagy gázlámpát, és szépen be forrasztó ónozod az egészet, hogy semmi féle képpen ne tudjon az a későbbiekben elmozdulni a helyéről!
A bowden és a csavaros dió a végére nekem 790Ft volt összesen!
Szerintem ennyiből nem úsznád meg a gyári bowdent!:D:D:D
Sőt még a pósta költséget sem!:D:D:D
Remélem tudtam segíteni!
További jó motorozást kívánok az új kuplung-bowdeneddel!:DXD:D
Szevasztok!
A DID láncok nagyon jó minőségűek, ez igaz.
Az X és O gyűrűs láncoknál a láncszemek között tömítő gumigyűrű van és ezeknek a formája X, vagy O.
Az O gyűrű egy sima gumigyűrű, az X gyűrű pedíg egy gumigyűrű, aminek a profilja X alakú, ezt úgy kell érteni, hogy ha elvágom a gumigyűrűt akkor a metszetének az alakja X, vagy O.
Azt mindenképpen tudni kell, hogy a gumigyűrűs láncok nagyobb ellenélást fejtenek ki a motornak, ezért a versenyláncoknál nem igen alkalmazzák, viszont közúton sokkal hosszabb az élettartamuk, pesze megfelelő kenés mellett.
Az erősített láncok, ugyan olyan láncok mint a standard láncok, csak nagyobb igénybevételhez vannak kialakítva, pl. nehezebben szakad el.
A lánc színe csak esztétikai jelentőségű semmit nem jelent.
Én inkább a gyűrű nélküli láncokat javasolnám a teljesítmény jobb kihasználtsága miatt és inkább sűrűbben fújnám a láncot.