Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jaaa azt még hozzá kell hogy tegyem, hogy a végsebesség az 11000-es fordulaton van kiszámolva!
Húha jó nagy kavalkád van itt:D
remélem ezért ki lehet bogarászni belőle!
Ezeket számolgattam! Segítsetek melyik a fasza számomra!

Áttétel: Primer: Secunder: Végsebesség:
16/39 0.41 2.4375 150.5 Km/h
16/38 0.421 2.375 154.4 Km/h
16/37 0.432 2.3125 158.6 Km/h

17/40 0.425 2.3529 155.9 Km/h
17/39 0.4358 2.2941 159.9 Km/h
17/38 0.4473 2.2352 164.1 Km/h
17/37 0.4594 2.1764 168.5 Km/h

18/40 0.45 2.2222 165.0 Km/h
18/39 0.4615 2.1666 169.3 Km/h
18/38 0.4736 2.1111 173.7 Km/h
18/37 0.4864 2.0555 178.4 Km/h
Szevasztok!
Segítsetek, hogy melyik áttétel lenne a nekem megfelelő!
Most 16/39-es van fent rajta, de úgy kell váltanom, mint ha krosszgépen ülnék!
Simán le forog a moci még hatodikban is! Szóval erő az van benne dögivel!
Mennyire lehet észrevenni, ha 3-4 foggal változtatok?
vagy mennyit érdemes rajta változtatni?
Most, hogy meg lesz csinálva a hajtókarom, így láncszettet is cserélek, mert elég gatyán van már a mostani!
Segítsetek választani! Köszi!
Agip Speed 2t 2300Ft
Agip Racing 2t 2900Ft

Postaköltség

-utalásnál:1000Ft
-utánv
ételnél:1980Ft

10et veszel 11et kapsz

Tel:06306294424

E-mail:bencex15@freemail.hu
irtam mailt
na kész vagyok
a fesz.szab.-om volt lelazulva és csak néha testelt. ennyi


Tyt! kiszedtem a NIPPODENSO-ból kb 1 centi fekete szilikont , de azt a drótot még mindig nem találom, csak alaplap meg azon ellenállások, kerámiák kondenzátorok. hol az a drót?
akkor írok e-mailt
pedig bevagyok
új msn van fent az szarakszik
Nem vagy bejelentkezve
oké
Cső Bence
Felveszlek Msn-re az olaj miatt!
kösz
Sziasztok!
TEgnap egésznap motoroztam és semmi baj nemvolt a gépemmel és egyik pillanatról a másikra elkezdte csinálni azt hogy power nemakar kinyitni és elég nehezen akar pörögni is,üresbe forog mint a disznó de sebességbe meg nemakar ,nemtudom milelte de remélem nincs baja! A motor még persze garis csak kiváncsi vok h mibaja lehet meg szeretnék nomrálisan aludni szal vmi szaki megírhatná h mibaja lehet.
Köszi!
1pár tükröm van norm. jó állapotú a kettő ára:6eft
sajna benzincsapom nincs
helló! olyan kérdésem lenne, hogy 94-es modellre hol kaphato jobb oldali tükröt, és benzincsapot? ha valaki tud segítsen pls

köszi
Nekem is volt ilyen bajom és az volt ami Tyt is írt a kuplung kar kinyírta a szigetelését a kábeleknek megoldás a jóöreg nobel díjat érdemlő szikszalag Az elektronikai meghülyülésre meg annyit hogy egyik ismerősöm is megkapta az rs-t és 2 hétre rá zárlatos lett az aksija és onnantol kezdve az uj aksival sem volt már rendes műszerfala és a 2000km-ert 76ezernek jelezte de ha garis akkor vidd egy gyorsan mielőtt hozzá nyúlnál.
abból gondolok arra, hogy kontaktos, mivel mondtad, hogy össze-vissza ugrál. Lehet a kuplungkar nyírta el, ha nagyon lefele van állítva..
szétszedtem vagy 5ször de ..
esetleg próbáltad már megnézni a mode gomb kábeleit, csatlakozásait, stb?
nekem a mode gomb használhatatlan ugrál össze vissza az a rész a műszerfalon menet közbe szted?(nem garis)
ha garis még, azonnal vidd vissza a szalonba, mielőtt hozzányúlsz!
Elnézést a helyesírási hibákért, siettem és tiszta ideg vagyok.
SEGÍTSÉG! SOS

na szóval, kb.3 napja szakadó esőbe mentem, és elkezdett hülyülni a műszerfalam(a fordszámmérő kiakadt 12ezren, aztán gyorsításkor leesett 4ezerre, 20kmes távot 326kmnek irt be a km számláló, piroslámpánál 1esbe 199km/h! tegnap menet közben teljesen eltünt a műszerfalról MINDEN, még a világítás is, nem volt fényszóró, index, power, na így elmentem még vagy 2 kmert és leállítottam, utána se kép se hang, elkezdtem tólni haza, de utközben rátoltam 2be és beindult, hazadöcögtem közben egyfolytában leakart állni, mintha nem lenne gyujtás, figyeltem az aku feszültséget és összevissza ugrált, 3,4rő 13,2 re, stb. mi lehet a baja? fesz. szab? vagy mi?

S E G Í T S É G
"Szóval ezért szeretem én Budapestet " mert BUDAPEST nyáron sokkal szabadabb hely...
igen, itt tényleg ilyen parasztok szegény bencét pont elöttünk büntették meg... tudom már h én miért nem járok ki napközben...