Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

www.monster-cup.extra.hu/kipuf...
www.monster-cup.extra
.hu/kipuf...



ez alapján akarom elkésziteni, mivel nemtaláltam semilyen tervrajzot, de azt tom 2t be nemlehet a dobba üvegszálas szigetelést tenni mivel dugulás keletkezne.... lehet teszek bele szivacsféleséget vagy purpent, de az is lehet üres marad a dobja csak aaz a cső amiről beszéltem az lesz
azér komoly dolog egy jó,motorhoz igazított rezó kipu, biztos magad akarod csinálni?
semmi értelme az egésznek
hát először megpróbálnák csinálni magam 1 et:D de az lenne a kérdésem hogy a dob előtti rész az a nagy öblös rész az annál job ha minél nagyobb vagy kisseb? meg a dob előtti rész a a cső az vékonyabb legyen vagy nagyobb mint az eredeti? és a hátsó dobba gondoltam belerakni még 1 csövet akorát mint a kimeneti nyílás és a csövet kifúrkálni kis lukakra sztem jó lenne... nemtom mit sózltok hozá, nemtom 2t re az a jó ha minél nagyobb az öblös rész vagy minnél kissebm, úgy vettem észre a arrownál mintha kissebb lenne
jaaaa. nekem robogóra csinált, és nagyon jó lett. Tudom ajánlani!
Nekem Dodó mondta hogy az ilyen csinált kipufogókat általába csak akkor szokták csinálni/alkalmazni hogyha egyedi alakított hengered van, akkor próbálkoznak vele vagy pedig ha nincs rá keret
Nos néha sikerűl nagyon jól, néha meg nem. benne van a pakliba. viszont 25 rugóért megcsinálnak neked 1 rezot lehet az nagyon beváll lehet hogy nem szerintem enyit megér próbálni, max eladod. De azért ha nincs elég pénzed rá még mindig nem m1 h 110 e ft vagy 25 e.
vagy igen?
és milyen az arrowhoz képest? gondolom nem olyan minőségü...
rezót
atisrace csinál 25-ért
Sziasztok!

nekem RS 125 ös motorom van, és szeretnék rá csinálni 1 kipuffot, mert az eredeti elég ratyi, hangja is nem az igazi, meg úgy érzem fújtja egy kicsit a motort... Nos venni meg nem akarok sportkipufoft mert drágák:D ÉS azt akarnám kérdezni vki csinált már ilyesmit, vagy egyáltalán tudna adni vki vmilyen oldalt ahol megtalálok 1 leirást 1 jó sportkipufogo elkészitésére? folytásam kivan vége a gyári dobból de nem az igazi:D gondolkodtam hogy a dob előtti részhez hozáheggesztek 1 darabot igy nagyobb lesz + lecserélem a dob előtti csövet vastagabra, és még egy nagyob dobot késziteni rá. Mit szóltok hogy milyen lenne? előre is kösz a válaszotokat irjatok fontos!
Szevasztok!
Ma mentem 240Km-t és úgy tűnik így első ránézére, hogy jó lessz a 2,0 elől 2,2 hátul személy nélkül is!
Irigyek vagytok mi?De hogy lehet valaki ekkora balfék ennyiért tuning suzukit ez 1 barom!De gondolom biztos van már jogsija 2 hete.
jah és aztmondta Ő vette tehát Ő kereste meg rá a pénzt
19 évesen 3 milláért kocsit..főleg suzukit....az értelem sugárzik az emberpalántáról..... meg chip tuning....egy arrow rendszer drágább

még hogy legyorsúlja....a vidi alatt bővebben kifejtettem a véleményem
ez a malacfejű nagyon satu.. hogy veri magát a csippp tuningra meg az ignisre.. és büszke rá hogy 3 milláért vette
itt vannak a képek Dani
http://sportmotor.hu/motoros_v... szóljatok hozzá mert az a Krissz gyerek egy fájdalom olyan hülye!
Mindegyik RS-be 40*52*10-10,5-es szimering kell az első telóba?
neki csak jottenne
Az gáz mert ott veszik el a nyomás probáld meg huzzni vagy lehet nem kapot bele rendesen.
első kész hátso? nem keményedik csavarbol jön oil
A légtelenitö csavaral meg ovatosan mert ha kulcsal elcseszed a lapolást rajta nem tudod kihajtani.Ugy kell csinálni mint 1 személykocsinál kérj meg valakit segitsen le légteleniteni és jó lesz.Máskor meg ne enged le az olajat betét cserénél.
hát, Téged se kell sajnálni nagyokos matrica mester egyből anyázni szokás