Egyetértek. Nekem is simán 2 és 2,3 van benne. Nem hinném hogy szükséges mindig leengedni - felfújni. De ez csak az én szemszögem, próbáld ki huzamosabb ideig a 2személyes nyomással, és utána dönts.
Szevasztok!
Most értem haza a Motoros Taliról!
Látom írtatok nekem gumi nyomást!
Mi van olyankor, hogy ha viszek személyt és akkor felfújom 2,0 elől hátul 2,2-re és ha utána nem viszek már személyt akkor le kell engednem 1,8-ra meg 2,0-re?
Vagy maradhat benne ugyan az a nyomás, vagy mindíg a benzinkútra kell majd járnom fújkodni a gumit?
Sokat szoktam mostanság úgy menni, hogy a haverokkal felmegyünk a "hegyekbe" kanyarogni nap közben, este meg bandázunk a városban!Ilyenkor álltalában szoktam személyt vinni!Hogy csináljam akkor ezt a gumi nyomásos dolgot?
Mennyit rakjak bele?
Ha felfújom 2,0 elől és 2,2 hátul és nem viszek személyt ez a kanyarokban számít? Pl.: arra gondoltam most, hogy ugyan úgy fog tapadni a gumi akkor, hogy ha nem viszek személyt,és úgy kanyargok?
Bocsi, hogy ilyen sokat kérdezek!
A válaszotokat előre is köszönöm!
Legyetek jók!
Ja gumit használtan a Biel fivérektől, újan bármelyik gumiáruházból, ahol a legolcsóbban adják. Hogy milyen, az attól függ, hogy mire használja a vasat az ember. De nekem túrázni + döntögetni a d208 vált be.
Dugó: gyárilag Asso Werke van benne, egyértelműen ez a legjobb. Aztán wössner (kovácsolt), vertex, prox. Sorrend nincs, kinek mi jött be. Dugót italmondo-tól lehet rendelni, vagy Somarace-től, vagy Bakonymotor-tól.
Üdv
Egyik éjszaka ráveszem magam, és megcsinálom a GYIK-ot :)
Addig te szépen gyűjtsd a kérdéseket, és ha úgy érzed, akkor átküldöd a mailemre. A válaszokkal még várjunk :)))
Ja a váltóolaj, gyárilag előírt full szint. 75w90et jól el lehet felejteni, legalábbis nekem megzabálta valahogy ezt az olajat.
Ami most van benne: REPSOL 2t transmissiones 10w30. Ez a jó.
Elkezdtem tákolni a GYIK-et valaki aki nagyon ért a gumikhoz meg a dugókhoz...Kérdés: -Milyet vegyek? És hol?
Valami kis szolidabb leírást készítsen már nekem legyen olyan kedves...
Váltóolajat is mondjon már valaki mert én a múltkor le lettem hurrogva, hogy amit én használok az túl sűrű, a leírásba az volt...lényeg az, h hülyeséget nem akarok írni
El lehet rajta férni. Mi pont tegnap mociztunk egy jót Asszonypajtással. Mondjuk az tény, hogy nem ez a legkényelmesebb túra motor.. :) De 2személlyel is elmegy a legszarabb földúton is (megnéztük a telkünket a holtágnál). Amíg nem ér le az alja, vagy egy vájat nem csavarja ki a kezedből a kormányt - nincs semmi gond :)
Én már eleve sportot űzök abból, hogy a leghülyébb körülmények közt próbáljam ki a verdát, eddig bitang jól bírja.
Az alja is csak párszor ért le, egyszer voltam olyan elmeroggyant, hogy mentem a supermotos haver után le a padkán... :S kb 20 centis padka, leért az alsó idom, le is verte gyorsan a tartó fület.. Ne érjen le az alja! Addig minden ok
További kérdések:
Mennyi az RS125 végsebessége, és hány lóerős?
Mennyit eszik az RS125?
Honnan tudom ha fojtott, és hogy lehet kiiktatni?
Na de hol a póverszelep?
Hol lehet dugót kapni bele?
Hogy járassam be?
Mikor kell nyitnia a powernak?
Hogy kell visszarakni a powert?
Hol lehet alkatrészt kapni hozzá?
Hol találok eladó rs125öt? (ez a kedvencem..)
Egy haverom szerint 200at megy az RS125, igaz ez? (másik kedvenc)
Nem kéne ide html, egy sima .doc fileba megírni a kérdést a válaszokkal, feltoszni netre és kilinkelni. A sok primitív úgy sem tudná használni a weboldalt :D
Köszi szépen a segítséget!
Most értem haza a Motoros Taliról!
Látom írtatok nekem gumi nyomást!
Mi van olyankor, hogy ha viszek személyt és akkor felfújom 2,0 elől hátul 2,2-re és ha utána nem viszek már személyt akkor le kell engednem 1,8-ra meg 2,0-re?
Vagy maradhat benne ugyan az a nyomás, vagy mindíg a benzinkútra kell majd járnom fújkodni a gumit?
Sokat szoktam mostanság úgy menni, hogy a haverokkal felmegyünk a "hegyekbe" kanyarogni nap közben, este meg bandázunk a városban!Ilyenkor álltalában szoktam személyt vinni!Hogy csináljam akkor ezt a gumi nyomásos dolgot?
Mennyit rakjak bele?
Ha felfújom 2,0 elől és 2,2 hátul és nem viszek személyt ez a kanyarokban számít? Pl.: arra gondoltam most, hogy ugyan úgy fog tapadni a gumi akkor, hogy ha nem viszek személyt,és úgy kanyargok?
Bocsi, hogy ilyen sokat kérdezek!
A válaszotokat előre is köszönöm!
Legyetek jók!
Dugó: gyárilag Asso Werke van benne, egyértelműen ez a legjobb. Aztán wössner (kovácsolt), vertex, prox. Sorrend nincs, kinek mi jött be. Dugót italmondo-tól lehet rendelni, vagy Somarace-től, vagy Bakonymotor-tól.
Üdv
Addig te szépen gyűjtsd a kérdéseket, és ha úgy érzed, akkor átküldöd a mailemre. A válaszokkal még várjunk :)))
Ja a váltóolaj, gyárilag előírt full szint. 75w90et jól el lehet felejteni, legalábbis nekem megzabálta valahogy ezt az olajat.
Ami most van benne: REPSOL 2t transmissiones 10w30. Ez a jó.
Valami kis szolidabb leírást készítsen már nekem legyen olyan kedves...
Váltóolajat is mondjon már valaki mert én a múltkor le lettem hurrogva, hogy amit én használok az túl sűrű, a leírásba az volt...lényeg az, h hülyeséget nem akarok írni
Én már eleve sportot űzök abból, hogy a leghülyébb körülmények közt próbáljam ki a verdát, eddig bitang jól bírja.
Az alja is csak párszor ért le, egyszer voltam olyan elmeroggyant, hogy mentem a supermotos haver után le a padkán... :S kb 20 centis padka, leért az alsó idom, le is verte gyorsan a tartó fület.. Ne érjen le az alja! Addig minden ok
tyt@vnet pont hu
vagy
tyt001@freemai pont hu
Mennyi az RS125 végsebessége, és hány lóerős?
Mennyit eszik az RS125?
Honnan tudom ha fojtott, és hogy lehet kiiktatni?
Na de hol a póverszelep?
Hol lehet dugót kapni bele?
Hogy járassam be?
Mikor kell nyitnia a powernak?
Hogy kell visszarakni a powert?
Hol lehet alkatrészt kapni hozzá?
Hol találok eladó rs125öt? (ez a kedvencem..)
Egy haverom szerint 200at megy az RS125, igaz ez? (másik kedvenc)
Nem kéne ide html, egy sima .doc fileba megírni a kérdést a válaszokkal, feltoszni netre és kilinkelni. A sok primitív úgy sem tudná használni a weboldalt :D
Tyt add meg az email címed pls