hát igen 400 le felett sokmindent kel cserélni:1 bar-ig csak kuplungot kell cserélj és direktszűrőt, aztán 1 bar fölött kipufogó rendszert, injektorokat, kompjútert,turbókat, gyertyákat. 1.5 felett már kellenek a 740-es injektorok, a 300fokos szívósor, egy os-giken kuplung, teljes üzemanyagrendszer csere, nagy benzinszűrő, nagy benzinpumpa és nem utolsó sorban nagy felni, nagy papucsokkal... 4-5 milla minimum
linkeljek totalcaros oldalt...épp a 300zx et említi... a csávó h. 600lóig direktszűrő és kipu mennt (turbónyomás állítással) 800-1000 lóig meg hajtókar meg mittomén...
1:egy ikerturbó hogfy ne tudná már... ne viccelj az lehet h. béla bácsi opel corsája ami vhogy turbósan jött ki a gyárbó ha van is ilyen nem lessz 150 lónál sose erősebb de ne ezekhez mérj
gondoltam itt pl a nagy klasszikusokra(alap ikerturbó),.... 300zx, supra stb...nem drága kocsik nah devan itten egy gyári volvó vmi 20 éves kocka fos de hatalmas 1 bar ra húzták fel az alap 0,4-3 helyett ... úgy megy mint egy vadbarom ha az nincs 250- 300ló akkor 10se
am most ezzel a gyári megemelt turbó nyomassal dologban nincs igazad!
1.a gyári turbó le se tudná adni azt a teljesítmény
2. ha gyári lenne és kap 1 turbót felhúzzák a motor azonnal felrobbanna
szal a gyári blokk sose bír el annyi teljesítmény mint amennyit írtál
ami kibirja az már közelben nincs a gyárihoz
bömösböl meg akármien kocsibol ki lehet hozni simán 500-1000le csak sok pénz és sok átalakítás4és azok a kocsik max kaszniban gyáriak már
amúgy meg porshe 911 turbó téma lezárva de olcsóbb lóerő nincs a 300zx twinturbósnál 1,5milla 300ló egy kis állítgatás és 600 és nem kell semmit váltiztatnixx
miii a nyomott német (imádják a csajok) bömösnek meg se lehet emelni a turbónyomását mert széthullik... 20évre van tervezve és cső motorcsere... de néézdd meg a japó gépeket sima gyári megemelt turbónyomással 600-800.1000ló :D motorgyártásba jóval lehagyták...nem mondom h. bnem kéne egy 750i de egy ls600h mégiscsak jobb lenne :D
am erről sokat beszélgettem itten a tunyingos srácokkal csak bezártak
1.a gyári turbó le se tudná adni azt a teljesítmény
2. ha gyári lenne és kap 1 turbót felhúzzák a motor azonnal felrobbanna
szal a gyári blokk sose bír el annyi teljesítmény mint amennyit írtál
ami kibirja az már közelben nincs a gyárihoz
bömösböl meg akármien kocsibol ki lehet hozni simán 500-1000le csak sok pénz és sok átalakítás4és azok a kocsik max kaszniban gyáriak már
Mai kép, építési területre kellett vinni ár ajánlatott. Na ide hogy megyek le olyan autóval ?
ha pedig nagyobb márkák akkor egy X5ös bmw
japán téren meg csak hilux vagy pajero