Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

kusscsi.... igazán férfias a szóhasználatod eperfalopó
buzisan lesed az myvipem mi?
hé te azt honnan tudod xx épp városerdőröl jöttem haza xx n oszt.kir. jó igaz a belvároson keresztül.
áhh nem tudom ki járkál félmeztelen rs-el
kusscsi... a pályaidomot ne fikázdd te divatmotoros majom
ikább szopdd a faszom
inkább menj el a főtérre stoppiezni a csajok előtt de előtte töltsd fel az akksidat a villába jah meg azt a felesleges különolajzó csövet is dugdt be a karbiba h ne ragadjon meg megint és egyúttal fesd le azt az undormány pályaidomodat:)
Nemtom.
Én az iylesmit többre tartom, bár teljesítményben meg sme fogja közelíteni a rotax hengeres balhét.
Egyedi hatos váltó:
http://img0.tar.hu/emzoli/img/...

vagy ezt:
http://img0.tar.hu/emzoli/img/...
yah.. apád is levághatta volna a faszát mielőtt még telelőtte anyádat és akkor nem kéne keménykedned 3 havonta
mire nem képes a flex:D
az hogy fért bele:D A sonkák maradtak gyári méretűek?
Persze, nyilván kell tudás nem is kevés, hogy utána fusson is aminden tengely.
A saját af1 főtengelye lesz/van benne.
érthető, de azért respect, ezzel is van munka dögivel, mire a kartert hozzáfaragták, pf. főtengely milyen van benne?
Megmondom őszintén,én nem lelkesedem az iylemiért.
Ok, hoyg technikai bravúr belefaragni egy rotax hengert egy cimcony blokkba, a motorházba meg a főtengőt, de ez valahogy olyan izé.
Többre tartom, ha valaki saját kezlüleg kifarag valamit, még ha az közel sem tud annyit mint egy rotax hengeres balhé.
jahogy lényeg a buherán van:D
annak úgy nincs feelingje.
még mindíg nem látom mi benne a jó ...inkább egész rotax blokk értelmesebb lenne nem?
váltója hogy fogja bírni?
Mán észrevettem
tudjuk, tegnap este lett egy kép betéve róla:)
Brávó, hűűűlye vagy:)
(spanyolviasz:)
Jelenleg magyarországon is készül rotax hengeres simson.
TE szintedhez elég a felni is. :D
nem akarok én gecizni...:) szeretlek titeket lassan itt a tavasz és motorozunk ... kéne egy hátsó guma