Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok! Eladó 2004-es Aprilia RS 125 Mo.-i, sz.könyv, 2 kulcs, 2. tulaj (első tulaj tsz-a is megvan), 5200km, sérülésmentes, hibátlan gyári állapotú, női tulajdonostól, ár: 650 eFt, KP esetén ajándék pályaidom (egyedi igényes festés)! Több infó: 30/510-1881, akirayanagawa@freemail.hu
az a vicces h ilyet még nem hallottam... én ezért maradtam a hüvelynél...de nem ismerem bakonymotort, így nem is mondtam rá semmit, csak hogy nekem sántít
nem vágom mi a tököm ilyen vicces ebbe.....?
Jó minőségűek,ennyi!
Gondolj bele mennyi egy nicasiloztatás? azért a pénzért itt kapsz komplett henger nicasilal!
És azt nem is tudjuk mennyiért veszi mert haszonnal tudja adni 50ért
olcsó húsnak mindíg ....
azt meg hogy a geszibe?
az a gáz,hogy amit bakonymotor árúl az vagy (ugyan új) de C méretü vagy épp uccsó méret de a legnagyobb gond az,hogy 2000KM után eldeformálódik a henger
Bocs Bakonymotor,tom nem jó hír az üzletedre de ez van!
ja és nem csináltatok idén on-boardos videókat? ha már nem motorozhatok még...
hát...paraszti józan ésszel nézve a dolgot... 260E a gyári aprilia henger, bakonymotor pedig 45 ért árulja...hát nem tudom...
hallod..ez egy kibaszott nagy meló volt... elősszöris kell keresni egy olyan céget, szervízt, ami vállalja a motor lefolytását(tényleg lefolytsák). másodszor a kpm-től kell kérni egy átalakítási engedélyt...(viszont ezt nem kapod meg, amíg nem kaptál egy papíros nyomtatványt az átalakító cégtől)...az engedélyt megkapod...átalakíttatod, lefolytatod...nekem szerencsére egy helyen megcsinálják a folytást és a fékpados teljesítmény mérést... utána mehetsz műszakira...többit már tudod...
Egy kis segítséga műgyantához ha házilag akarod csinálni
Mitől raggadt meg akkor?:O Nekem épp 2db Wiseco itt áll a polcon:D
Ezt Néztem kimi a véleményetek
hogyne lett volna Azzal ragadtam ringen
Szöcske, tücsök?
mi is erre gondoltunk, köszi a tippet
Lehet használtan venni jóval olcsóbban.
Schliemann!Főtengely csapágy pl:)az enyémnek ugyan ez volt a baja pont most ciripelő csörgő hang jött és a főtengelycsapágy volt elkopva plusz a főtengelyt is javítani kell!Tuning sztem a rugóstagodnak meg vége!enyém is nyiszergett nyöszörgött fujtuk olajjal hátha csak vmi mozgó alkatrész aztán kiderült elfolyt belőle olaj és már nem csillapított semmit!Most vater szétszedte a rugóstagot és raktunk bele hidraulika olajat meg egy menettel lehet zárni rá az "olajfedőt"csak az a baj h ha fullra is van töltve olajjal akk se csillapít rendesen!nem tudom mi lehet vele!pedig ebbe való olaj és mégis...remélem jutunk vele vmire mert nincs 75ezrem egy újra
Üdv.
Valaki tudna adni valami tippet, hogy mitől cirippelhet a motorom?
Mr.Yamaha az idomodat egy kis üvegszállal meglehetne csinálni! Ha műanyag akkor meg heggeszteni!
akkor okés
oké, én jövő7re tervezem a dugó cserét, wössner v prox lesz benn...
Hát, elhiheted én örülnék már a legjobban ha készlenne. Passz, ha van vmi szólok :(
Amugy mikor lesz szétszedve az rs-ed
Csak érdekelne h milyen a Wössner dugó benn...
Kösz Tyt.
Akk sztem 6ra lesz
A hülyebiztos a 6százados, a "macerásabb" az 5 százados. 5 századdal óvatosabban kell járani, stb
nézd meg mennyire van mm-re becsavarva az előfeszítés. Ha valaki izom betekeri,úgy fog pattogni alattad mint állat. Az enyémen is be van tekerve az előfeszítés a súly miatt, könnyebb haverom alatt pattogósabb volt.