nem én, nem jelentem meg a a találkozó pontoknál ... de mind1
ha valaki valamit el akar adni az akkor nem megy el Egerbe meg hasonlók ... ha nem akkor az a motor csili-villi és oda van készítve az adásvételi
ott van akitől vettem a motort az arrowot megbeszéltük a találkozót ott voltunk anyagiakat elintéztük és kész.
persze és mikor mennél a motort megvenni te is kapsz 3 idő pontot és 3 árat a motorra .... aztán mikor ott vagy a helyszínen "bocs most Egerben vagyok majd még hívj ..." én ebből már megjöttem .... a motor jó, de ha eladó LENNE nem nyár óta árulná ...
erre mondhatnám hogy ha ilyne hátterem lenne, akkor vettem volna 4-500-ér egy fasza nyitott pár éves vasat, úgyis egy-két év múlva nagyobb lesz.. most izzadhatsz ezzel, de ha basztatod uyge ugrik a gari, meg plusz pénz, aztán egyrészt lesz egy gari nélküli kevésbé megbízható motorod a baszkurálás után, ami ráadásul már majdnem annyiba kerül mint amennyiér egy busát lehet kapni. számomra nem lenne kérdés inkább mire költöttem volna ezt a sokak számára elérhetetlen összeget.
2008 Júniusában vásároltam a 125-s RS emet. Baromi jól néz ki a motor. Csak nem nagyon megy. Barátaim szerint ennek 160-170 között kellene mennie, de ez 120-t megy ha jó kedve van. Általában 100-110-t megy.
Elvittük egy ismerős szerelőhöz, aki szerint ez egy lefojtott 15Le változat. Hová érdemes elvinni? Hol lehet hozzá beszerezni az átalakításhoz szükséges alkatrészt? mit lehet vele kezdeni?
nekem volt h a 8 at bekapta .....de 4, 2 alá soha nem siekrült letornáznom... pedig kint mentem vele országúton 70-80 as tempóba mert kiváncsi votlam h mi a legalja.. modnjuk az országút csak avgy 60 km volt...
És még 1 kérdés NSR-t vagy RS-t vegyek .