Az" elektronika" valszeg valami ultraprimitív fesz, vagy inkább freki figyelő,ami egy meghatározott fesz(inkább freki) után átbillen,és egy nagyobb impulzus után, egy kisebb áramot ereszt a behúzóbaszra, és azt meghúzva tartja.
Nem tudod, hogy, hoyg tudnám leellenőrizni az elektronikát és a mágnesbehúzót ha már nincs benne a motorba?
A mágnesbehúzóra gondolom áramot kell kötni és akkor be kéne húznia...
..... 500 km alatt természetesen poweroztam meg élveztem a dolgot . de hazafelé a 150 km alatt mértem egyszer poweroztam az autopályán mert néztem a fogyasztást normáltempoval :)
Hát erre nem tudok mit mondani a motorodnak nem lesz baja de nem lesz olyan hatása a powernek!
Az a mélyedés azért van ott h könnyítse a kipufogó gáz távozását ezért ha teheted sztem fordítsd meg ha nem jól lett összerakva...
Sziasztok aki megtudja mondani hogy a powernyelvet hogy kell belerakni a hengerbe az szoljon!a méjedés a nyelven lefelé legyen vagy felfele!Válaszokat előre is köszi
az kemény a 3-4lityo fogyasztás:D nekem amikor bejáratós volt ,úgy tötymörögtem mint egy fogyatékos, 5000nél kb pakoltam fel és olyan finoman mentem vele, hogy az maga a beszarás.Erre kb 7lityo jött ki fogyasztásnak. Amikor kenem neki eszi a 10et, kemééééééééééééény 28as dellorto és nuku power
A mágnesbehúzóra gondolom áramot kell kötni és akkor be kéne húznia...
(kivéve amelyik nem:)
A power cuccokból csak az elektronikát mennyiért adod?
Belenéznék, hátha....
Az a mélyedés azért van ott h könnyítse a kipufogó gáz távozását ezért ha teheted sztem fordítsd meg ha nem jól lett összerakva...
Mélyedéssel fölfelé!