Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hehe az lehet xD anyira nem foglalkoztatott akk bocs a hülyeségért Valahogy a többi motor jobban lekötött mint az új aprilia szép motor, de már nem egyről halottam hogy kapásból vitték vissza szervízbe, de amíg ott a garancia
:DD namivan sunyikám nemadjátokel?:))))
az véletlen se tépőzár, csak amiatt van ott hogy az idom ne horzsolgassa a vázat...
Hát ha tépőzárral van felfogatva nem nehéz neki xD Bár legalábbis én multkor úgy láttam, hogy nem avval a szegecsel, hanem tépőzárral volt felfogatva az új apriliára az idom persze ottvannak még a csavarok is dehát ....
Hogy a fenébe viszi le a szél a zsír új motorrol az idomot? Talán elszakította a csavarokat?
Köszi ezt már ismerem
ezek cask ugy vannak de itt van minden más részéről: http://www.apriliayorkshire.co...
Nah mivan csak nem tönkretették a szemed fényét ?:D
Hello! Meg tudnád adni a linkjét, ahol ezeket az ábrákat találtad a Rotax 122-es blokkról? Előre is köszi!
Kezd alakulni a gépem!
Gecc én mindjárt kibaszottul felrobbanok buzi szerelők........
köszi ata. máér próbáltam mindent álítani vettem bele új gyertyát és olyat csinál hogy kipörög 10 ig és ahogy fogom a gázt esik vissza a fordulat. meg menet közbe ledadog olyan 7800 körül. nem tudom mi van vele. ata gyere majd fel msn-re ha ráérsz.
forditva mint ahogy beraktad.
eloszor ahogy be tudod akasztani a bovdent utana elforgatod 180fokkal.
hát 400m-en kb olyan 135körülre kéne gyorsulni és szerintem egy jobb Rs-be a 15-ös idő benne van!
találtam egy rs125 gyorsulós vidit.
Videó

Azt írja hogy:
400 m - 16,844 s - 127 km/h

Ez tuti jó idő/ vagy full power rs? Amikor múltkor mértem magamnak, akkor 201m-re gyorsultam kb 120ra...
Már nem járatós a gép. a powe nyelvnek hogy kell álnia azt tudja valaki?
Hali!
Szerintem ha most lett összerakva nemrégen akkor nem is árt ha nem kínozod 6000 fölé mert ha megszorul akkor annyit sem fog pörögni...
De szerintem ha vége a bejáratásnak és veszel bele egy új NGK B10EG gyertyát akkor nem kizárt h jó lesz de érdeklődj még hátha tud valaki okosabbat!
Sok szerencsét!
JAjaj a számitógép!
Járatod még a gépet?
1. A SIMSON idejében mi volt nálla jobb amikor a 125 ccm-s Danuviák alig tudtak többet mint a SIMSON?
2. Szerintem egy olyan motorra ami több nemzedéket köztük minket meg sztem majd a mi unokáinkat is megtanított motorozni az nem érdemli meg, hogy azt mondják rá h szar!
Ja meg sztem meg lehet nézni a mostani hiper-szuper 50-es motorokat, hogy 20 év múlva azok minimális költségráfordítással, hogyan fognak szuperálni...(mert a SIMSON-ba az alkatrész még mindig nem drága)
Én nem kötöszködni akartam SŐT! nekem is van egy SIMSON-om ami a legelső motorom volt és a legrosszabb esetben is az utolsó lesz mert azt nem adom el soha!
Jó,persze,nem most jötte a holdról, ha valakinek,hát nekem nem nagyon kell elmondani miylen az ndk kismotor.

on
Tyt! kéne egy kis info... Mikor natixba volt mekkora főfuvi volt benne és Aszalósék mekkorát tettek bele?
üdv mindenkinek. a segítségeteket szeretném kérni. van egy 2007 es rs 125 ösöm. szét lett szedve mert dugót kelett benne cserélni,most lett öszerakva és a motor nem pörög 6000 fölé. lehet hogy a számítógép álítódott el benne vagy ilyankor mi van? légyszi segítsen aki tud valami. köszi szépen elölre is! üdv!
Kinek mennyi pénze van attól függ! Egy hüvelyezés 25-30 körül van, 30-35-ért kapsz jó állapotú nikasil-os hengert, vagy veszel újat 50-55-ért! Én inkább rá szánnám azt a pénzt az újra. Egy ilyen fordulatú motornál előnyösebb, jobb a hőleadása, jobbak a siklási tulajdonságai és nem utolsó sorban tartósabb ha egy kicsit oda figyelsz rá. Másrész műhelye válogatja, hogy milyen szépen csinálják meg a hüvelyezést, szóval nem biztos, hogy a régi lesz a motorod teljesítménye.