Hehe az lehet xD anyira nem foglalkoztatott akk bocs a hülyeségért Valahogy a többi motor jobban lekötött mint az új aprilia szép motor, de már nem egyről halottam hogy kapásból vitték vissza szervízbe, de amíg ott a garancia
Hát ha tépőzárral van felfogatva nem nehéz neki xD Bár legalábbis én multkor úgy láttam, hogy nem avval a szegecsel, hanem tépőzárral volt felfogatva az új apriliára az idom persze ottvannak még a csavarok is dehát ....
köszi ata. máér próbáltam mindent álítani vettem bele új gyertyát és olyat csinál hogy kipörög 10 ig és ahogy fogom a gázt esik vissza a fordulat. meg menet közbe ledadog olyan 7800 körül. nem tudom mi van vele. ata gyere majd fel msn-re ha ráérsz.
Hali!
Szerintem ha most lett összerakva nemrégen akkor nem is árt ha nem kínozod 6000 fölé mert ha megszorul akkor annyit sem fog pörögni...
De szerintem ha vége a bejáratásnak és veszel bele egy új NGK B10EG gyertyát akkor nem kizárt h jó lesz de érdeklődj még hátha tud valaki okosabbat!
Sok szerencsét!
1. A SIMSON idejében mi volt nálla jobb amikor a 125 ccm-s Danuviák alig tudtak többet mint a SIMSON?
2. Szerintem egy olyan motorra ami több nemzedéket köztük minket meg sztem majd a mi unokáinkat is megtanított motorozni az nem érdemli meg, hogy azt mondják rá h szar!
Ja meg sztem meg lehet nézni a mostani hiper-szuper 50-es motorokat, hogy 20 év múlva azok minimális költségráfordítással, hogyan fognak szuperálni...(mert a SIMSON-ba az alkatrész még mindig nem drága)
Én nem kötöszködni akartam SŐT! nekem is van egy SIMSON-om ami a legelső motorom volt és a legrosszabb esetben is az utolsó lesz mert azt nem adom el soha!
üdv mindenkinek. a segítségeteket szeretném kérni. van egy 2007 es rs 125 ösöm. szét lett szedve mert dugót kelett benne cserélni,most lett öszerakva és a motor nem pörög 6000 fölé. lehet hogy a számítógép álítódott el benne vagy ilyankor mi van? légyszi segítsen aki tud valami. köszi szépen elölre is! üdv!
Kinek mennyi pénze van attól függ! Egy hüvelyezés 25-30 körül van, 30-35-ért kapsz jó állapotú nikasil-os hengert, vagy veszel újat 50-55-ért! Én inkább rá szánnám azt a pénzt az újra. Egy ilyen fordulatú motornál előnyösebb, jobb a hőleadása, jobbak a siklási tulajdonságai és nem utolsó sorban tartósabb ha egy kicsit oda figyelsz rá. Másrész műhelye válogatja, hogy milyen szépen csinálják meg a hüvelyezést, szóval nem biztos, hogy a régi lesz a motorod teljesítménye.
eloszor ahogy be tudod akasztani a bovdent utana elforgatod 180fokkal.
Videó
Azt írja hogy:
400 m - 16,844 s - 127 km/h
Ez tuti jó idő/ vagy full power rs? Amikor múltkor mértem magamnak, akkor 201m-re gyorsultam kb 120ra...
Szerintem ha most lett összerakva nemrégen akkor nem is árt ha nem kínozod 6000 fölé mert ha megszorul akkor annyit sem fog pörögni...
De szerintem ha vége a bejáratásnak és veszel bele egy új NGK B10EG gyertyát akkor nem kizárt h jó lesz de érdeklődj még hátha tud valaki okosabbat!
Sok szerencsét!
Járatod még a gépet?
2. Szerintem egy olyan motorra ami több nemzedéket köztük minket meg sztem majd a mi unokáinkat is megtanított motorozni az nem érdemli meg, hogy azt mondják rá h szar!
Ja meg sztem meg lehet nézni a mostani hiper-szuper 50-es motorokat, hogy 20 év múlva azok minimális költségráfordítással, hogyan fognak szuperálni...(mert a SIMSON-ba az alkatrész még mindig nem drága)
on