Valaki adjon már valami tippet h miért nem pörög a motorom 9-10000 fölé?
Gyertyát már csaréltem benne (NGK B10EG) a levegőszűrőt és a karbit kitakarítottam!
Köszi!
azt a szűklátókörű kurva eget! Most irígy vagy? Ha te apád rakta volna alád, visszautasítod? Tuti nem..
KülöNben meg a szimód nem viszonyítási alap, mivel az volt a föld legelbaltázottam simsonja :) És az volt a legjobb amikor 100fölött hirdetted, hogy mennyi munka van vele meg minden :))))) Senki nem fogja értékelni, főleg ha még nem is lett szép.
Máskor hagyd már ki ezt az apuci aládtolta szöveget, mert annyira szánalmas. Nyilvánvaló hogy egyikőnk sem fog 15-18 évesen csak a nyári melóból venni tudni egy 700rugó -1,3milkó körüli gépet. Jó rockandyt leszámítva, mert az egy rohadt mákos gyerek ilyen téren.
Úgy látszik az NSR mellé ingyen adták a kisebbségi komplexust is. Fáj hogy nem lehet RSed kisfijam? :)))))))))))))))))
megyek görögbe nyaralni srácok, gondoltam itthagyom ezt a pár sort emlékbe, legalább RS topichoz méltó :D
mondjuk hogy apuci alátolja a mocit arrol én nem tehetek...meg ha választhattam volna a 2 közül biztos,hogy a simo-t választom!meg azé az nagy külömbség,hogy ki veszi a motort...te,vagy apuci...
ezt azért birom hogy leszólja a másikat mert neki csak "zümmögő" 50ese van! nekem meg úgyrémlik hogy neked az NSR előtt meg simód volt szal ennyit erről, lehet nemsoká eladja és 600asa lesz...
a kiegyenlítő tartályt 1 imbuszcsavar fogja és kilehet hajtani oldalra, utána már csak a 2 aksisarkot leveszed és ki is jön az aksi, nemtom mi ebbe a hülye megoldás.
Nekem volt fent hátul Vágott Michelin Pilot Race, azzal simán le lehet fektetni!
Most Dunlop Riedeen ( aszt hiszem így van írva ) azzal még sajna nem sokat mentem, mert beszart a moci!
Kb 200 km alatt tudtam azt is fektetni olyan jól, mint a michelint!
Pedig ez a riedeen nem egy mai gumi!
Télleg, valaki ismeri?
Gyertyát már csaréltem benne (NGK B10EG) a levegőszűrőt és a karbit kitakarítottam!
Köszi!