amúgy ezt sem érterm hogy nekem a 28as karbim az Arrow csővel vígan müködik pályán akkor mi a fasznak kell 34es karbi?
jah és gyári légszűrővel megyek benne a betéttel!
Dunlop trophy-n belül van midnenki! tuningolt, széria, Mito, bármi...
és az Aprilia kupába csak a megengedett dolgok vannak!
Kipuff, fémfékcső, pályaidom, gyári karbi, gyári futómű, gyárihenger stbstb!
sziasztok... jó a téma.:D az aprilia kupának vki belinkeli a követelményeit légyen oly szíves vagy leírja az igazságot hogy milyen technikai háttér kéne...+max (reméllem itt nem kell reszelt henger stb társai)
amúgy meg a pöcsöm az rs nek nemtudom mi baja van már felkötöztem a pover de még ígyis hol megy hol nem de 120 fölé nem meg 9e fölé sem se 34es karbival se 28assal jah meg a powörelektronika melegszik miért is ne... ez normális vagy rövidzárlatos? amúgy sztem mükszik
De egyet nem vágok van most a Aprilia kupa ahol csak széria Aprilia rs vehet rész és van a Dunlop trophí, ahol engednek más tuninglehetőségeket is, vagy azok is szériak csak pl cagiva mito is mehet?
a 125öst, de én nem tudom én egyszer sem mondtam h kanyarodni meyikkel könyebb... én azokra a hozzászólásokra reagáltam h nagy motorral gyorsan menni az a nagy kunszt, (ugyh köszönöm szépen Z3 neked is a fizikát, de erről nem volt szó ) ami sztem nem igaz. előbb utóbb a 600as súlya is eltűnik majd alattad. meg azt is furának tartom h éppen csak levetetted a 125öst, de a 160 as sebesség máris mókásnak tűnik. ha meg pályázásról és versenyzésről is beszélünk, egy elrontott mozdulat a 125ben és baszhatod az egészet! mig nagmotorral azért lehet még korrigálni!
arról meg h gyerekmotorok lennének elég annyit mondani h tavalyi dt-n akik indultak 15től 60(!) év közöttiek, bár a nagy része tényleg a 18-20.
Fucky egyeztetünk és idejöhetsz megnézni milyen a motorom mik a tuningok rajta és szólok mikor vesszük le a hengert és belekukkanthatsz...
amúgy bármikor leszedem a hengert hengerfejt bárki kedvéért de ha széria akkor vesz nekem egy garnitúra d209GP-t
a köveztkező tuningok vannak a mocin!
-pályaidom, fémfékcső, egy gyürűs Asso dugó, verseny fékbetét, Dunlop D208Gp gumi...
ennyi... a többi alkatrész gyári!
mégegyszer mondom bármikor meglehet nézni!
Amúgy ez egy Technikai sport szal pénzről szól egyértelműen!
Galbácsnak valóban tuningolt a motorja és Alpok-Adrián fog vele menni és nem őt és az Aszalósékat kell basztatni hanem a BrOrganisation irodájába kell beköszönni ezzel a problémával hogy pár éve úgynézett ki a dolog hogy DUNLOP TROPHY KÖZÚTI 125!
namost ebből idénre Alpok-Adria szabályzat lett!
Alpok-Adria eleje 2:10alá bement tavaly!ami elégkomoly idő!
Szal azttudom mindenkinek tanácsolni hogy vegyen egy pályaidomot, értelmes gumit, fémfékcsövet azt irány pálya! Aprilia kupában ha ügyes az ember akkor összelehet szedni kupát pikkpakk!
nekem is 1évet kellett várni de megérte
Rocky haggyad...a fizika törvényei szerint keskeneyebb gumival ugyanazon dölésszögnél nagyobb kanyarsebességet lehet elérni...asszem multkor ez volt a téma...persze volt aki leugatott akkor is pedig ha kinyitnáátok néhányan a fizika könyveteket...na mind1 a lényeg hogy ilyen dologról teljesen felesleges vitatkozni meg meg győzni az embereket mindenki azt gondol amit akar de vannak dolgok amik úgy vannak ahogy és kész.
Hát persze, hogy nem,mert a végén arról szól a buli, hogy ki mit tud megfizetni, és kienek vanolyan haverja, akinél előfordul valami levetett speciál cucc.
Bambi, az mz kupa éceszgébere, minden verseny után fogja a mércét, és bedugja a hengerekbe, akié nem stimmel, azt simán kivágja, akárkinek is legyen az akárkije az illető.
Multkor is kakucson jött egy srác valami reszelt motorral, hát udvariasan el lett tanácsolva.
Furi módon azonnal előkerült a reszelt hengerhez való rezó, azzal indult a fiu versenyenkívül a veteránosok között.
(mellesleg a köridejei az mz kupa mezőny közepére lettek volna jók, 15 kör alatt, csak 26 mp-et tudott adni lacibácsinak, aki egy teljesen széria p20-szal ment,igyencsak biztonsági motorzással, szerintem, ha lacibá felszívja megát, meg is fogja az antituningolt mz-t:)
ja,és persze Lacibá 60 valahány éves...
MEgjegyzem... Haver trapézlámpás rs-én olyan hülye tartály volt, hogy nem egyértelműen oda csúcsosodott, ahola cső csatlakozott rá.. Pl egy jobbos kanyarban kevés olajjal már simán levegőt kaphatott.. PErsze megoldás: mindíg legalább fél liter legyen benn....
Persze nagymotoronál ez megint más... Ott csak száraz karteressel szabad ilyet! (pl RSV Mille )
milyen álláspontom? 125-ös motorral egyszerűen fizikailag könnyebb kanyarodni a már említett okokból. Erre meg azt válaszoltad hogy a Galbács így meg úgy.
Véleményed szerint nem könnyebb 125-ös motorral kanyarodni mint nagymotorral?
Nem érdekel hogy ilyen meg olyan versenyzők hogy mennek, meg hogy én hogy megyek másokhoz képest meg hogy tavaly kakucson milyet meccseltünk! Egyszerűen azt mondd meg hogy 125-ös motort szerinted könnyebb egyik oldaláról a másikra dobni, vagy kigyorsításkor íven tartani stb. mint egy 200 kilós 120-180 lóerős nagymotort?
Ismétlem, nem érdekel hogy a galbács milyen köridőket megy az RS-ével!
Ez a motorsport ilyen. Amit szabad Jupiternek, ..... . Azért kiváncsi lennék mik vannak az Aprilia kupába, megnézném ki mennyire megy széria Rs-el. Na és persze akik most kezdenék, azt ezzel ki is nyírják, mert amit másnak szabad azt neked nem és kizárnak. Ez az én véleményem
mondjuk arra kíváncsi lennék, hogy ilyenkor a különolajzás tartályából nem fogy e ki ideiglenesen az olaj (nem ér el a csőig). Az olajpumpa tuti nem örül az ilyen manővereknek :)))
jah és gyári légszűrővel megyek benne a betéttel!