én csak azért nem értem az álláspontod mert mentél 125-el és még a mi szintünkön is amikor szét volt hullva az rs-em és valameyikünk elment akkor jópár kör eltelt mire megint meccselhetünk... egy kanyart elrontasz és lesheted ha leelőz a mögötted jövő mert pár körig nem jutsz a közelébe... azért nem oyan egyszerű az.
Ha valaki nemtudja uralni ,használni a motorja teljesítményét,az inkább lapítson,tanulja meg használni és utána krákogjon itt.
Halálosabb a tempó féktávon... mégis kis motorral fékeznek rövidebbet a kis súly miatt.ha meg nemtud valaki halálos tempóról féktávot venni az ne menjen halálos tempóval
egy kis motorral ha egy pályán hibázol egyet,nem lendülettel érsz oda valahova,vagy később húzod a gázt,megette a fene az egészet.Egy nagymotornál meg ezeket a hibákat könnyebben tudod javítani(köridőben),mivel van tisztességes erőtartalékod.Nekemis anno első dolgom azvolt 600rr-el hogy Euroring,gyakorlás,ismerkedés,fékezés kigyorsítás,legelés,kavicságy.Húztuk a gázt büntetlenül
Utána mentem vele egyszer hungaroringen,majd utána mentem mitoval Hungarón.persze hogy most így amatőr szinten gyorsabban kanyarodtam a mitoval,de ha a mitoval hibáztam azt nem oldottam meg egy visszakapcsolással és nyélgáázzal. Szóval ez érdekes kérdés.Sztem Simán más műfaj ez a 2. de 125el tényleg gyorsan menni,na az igazán melós lehet.......
ez a galbács is basszus... egyfolytában emiatt dühöngenek a Ricsiék, hogy mennyire agyon van tuningolva a galbács motorja így meg úgy és hogy esélyük nincs felvenni vele a harcot de azért tényleg érdemes mindig Őt emlegetni ha az RS-ek teljesítményéről van szó
kurva gyors vagy meg nagyon vagány de erről most kurvára nincs szó. 125-ös motorral egyszerűen könnyebb kanyarodni és kész. Rövidebb a tengelytáv és vékonyabb a gumi, azonkívül a gázt is büntetlenül rá lehet csavarni bármikor... ennyi. Mi a faszt kell ezen a témán ennyit csűrni csavarni?
ez a kép nagyon tetszik... :)