Bazz, éncsak kérdezni szeretnék..:D, Kíváncsi vagyok, mégis milyenek, mertmég nemnagyon hallottam felőlük sokat.. Azaz megbízhatóság terén.. Akkor mégis milyen 125-öst ajánlotok? Mert nézegettem CBR-t, meg YZF-125R-t is, de mind 4ütem, éshát.. Elég gyengécskék..:S
Szevasztok! Új motor vásárlása előtt állok, és terveim közt van egy új, 125-ös RS vétele is. Mi a véleményetek róla? Jólmennek? Szervízintervallumok hogyan vannak, és drága a szervíz? Meg mondjatok vmit a motorról, mégis milyen..:), Amugy terveim közt az új RS-van, vagy egy új Cagiva Mito. Szerintetek melyiket válasszam, és miért? Köszi szépen előre is az infókat!
RS az a kategória ami élvezetet nyújt a 16éves hamvasnak a suli elött hogy ránéznek a pattanásos fejére a csajok aztán a 30asoknak akik 600as Hornetről ráülnek egy ilyenre és felmennek pályára és JÚÚÚJ mekkora faxaság ez a pályázás, és ha megteheti akkor vesz egyet pályára és belevág a versenyzésbe valamint az öregebb korosztálynak is akik szeretnek szerelgetni illetve versenyezni....
Tudniillik mi azonos köbcenti mellett ócsároltuk a Kiscirbit (mivel gondolom feltűnt hogy az RS is 125 ccm).
Aztán nézted é máN' a fórgalmidba, hogy az RRbe 599ccm van beírva? Oszt az hun ugyanaz a súlycsoport?
nekem az van és van MI-s kártyám amivel 10% minusz lejön az árából. Ha köll kölcsönadom, de igazából le is lehet alkudni azt a 10%-ot.
Az RS témához már nem akarok túl sok mindent hozzáfűzni mert nincs értelme de a gyerekmotort direkt gecizésből tettem hozzá hogy kiverjem a biztosítékot nálatok
3 évig kellett hallgatnom hogy az RS-etek így erősebb meg úgy erősebb mint a kisCBR... most hogy már van erős motorom is, csak kipróbáltam hogy milyen érzés beszólni a kis teljesítmény miatt
egyébként semmi extra, szal nem vágom miért eröltetitek mindig ezt a 2T vs. 4T témát meg hogy kié az erősebb, kié a gyengébb
elvileg nem de gyakorlatilag igen!
pl ha a szabályzatot figyelmesen olvasgatja az ember akkor ugyvan hogy a verseny végeztével óvás helye nincsen
vicces mert a gépátvételes lófazst nemnéz a motoron!
fogalma nincsen dolgokról max annyi hogy "NEM ÓVATTHATÓ A RATSZÁÁÁM"
de komolyan vicces az egész...
alpok-adria szabályzat mellé illene egy színvonal is ha már a lehetőségek adottak értem ezalatt a jó minőségű pályát...
énis megtehetném hogy tuningot tegyek a motorba a préstávot levigyem meg sok egyéb dolog amitől bivaly lenne a gép csak ennek az élettartam lenne az áldozata és elég ígyis 2versenyenként a dugócsere...
most is majdnem 100rugós kiadás lesz ami motorra megy szal emelett nemmegy nekem a reszelgetés....
2nap csiszolás (én) amúgy sokat nem kellett csiszolni ... 1nap festés , de mondom azt el is baztam itt-ott de az mind1 majd ha felteszem, lefotózom hogy hogy áll... jah pénteken veszek csizmát ... milyen a jó ? (max 50pénz)
a pályaidom le van festve de néhol elbtam. de mind1 jó így egyenlőre még nem próbáltam rá mert kolis vagyok és múlt hétvégén hoztam el a gépet (nem tudta megcsinálni 1,5hónap alatt) inkább motoroztam a nagyokkal
tudo d a marketing...
POLÍROZÁST vállalok,ha érdekel irj az ott található elérhetőségeimen!
ITT A LINK:Polírozás
Üdv
Tudniillik mi azonos köbcenti mellett ócsároltuk a Kiscirbit (mivel gondolom feltűnt hogy az RS is 125 ccm).
Aztán nézted é máN' a fórgalmidba, hogy az RRbe 599ccm van beírva? Oszt az hun ugyanaz a súlycsoport?
egyébként nem volt itt szó motor erősségről csak szimplán arról h mi a nehezebb...
Az RS témához már nem akarok túl sok mindent hozzáfűzni mert nincs értelme de a gyerekmotort direkt gecizésből tettem hozzá hogy kiverjem a biztosítékot nálatok
3 évig kellett hallgatnom hogy az RS-etek így erősebb meg úgy erősebb mint a kisCBR... most hogy már van erős motorom is, csak kipróbáltam hogy milyen érzés beszólni a kis teljesítmény miatt
egyébként semmi extra, szal nem vágom miért eröltetitek mindig ezt a 2T vs. 4T témát meg hogy kié az erősebb, kié a gyengébb
pl ha a szabályzatot figyelmesen olvasgatja az ember akkor ugyvan hogy a verseny végeztével óvás helye nincsen
vicces mert a gépátvételes lófazst nemnéz a motoron!
fogalma nincsen dolgokról max annyi hogy "NEM ÓVATTHATÓ A RATSZÁÁÁM"
de komolyan vicces az egész...
alpok-adria szabályzat mellé illene egy színvonal is ha már a lehetőségek adottak értem ezalatt a jó minőségű pályát...
énis megtehetném hogy tuningot tegyek a motorba a préstávot levigyem meg sok egyéb dolog amitől bivaly lenne a gép csak ennek az élettartam lenne az áldozata és elég ígyis 2versenyenként a dugócsere...
most is majdnem 100rugós kiadás lesz ami motorra megy szal emelett nemmegy nekem a reszelgetés....
én most lehet axo primato-t veszek (az nincs a linken), az 40 pénz...