Mikor építkeztünk, akkor vettünk egy wartburgot hogy ne a családiautókkal kelljen cipelni a különböző cuccokat. Aztán egy szép nap valakik ellopták a wartbit amit egy nappal késöbb a 7-es út mellett találtak meg az út mellé tolva Pont a tolvajok alatt szart be
ahogy csúszott a motor, elmozdult a komplett idomzat az oldalán és így a pöckök amelyek be vannak csíptetve a helyükre a vázon, eltörtek.
Gondolom a fejidomon sérült leginkább a fényezés.
Ha az RS-sel motoroztál volna akkor valszeg az egész balesetet megúsztad volna... mert még a baleset elött megszorult volna
nem volt semmi mert annyira nem volt komoly... bár itthon vettem észre elég sokmindent dehát hülye voltam tudom annyira felidegeltek inkább azon voltam mihamarabb eljöjjek onnan... így, hogy kb senki sem látta mi történt elég necces lett volna nekem bizonyítani. Motor meg főleg rámesett ugyhogy megúszta annyival, hogy első index az elferdült de már helyreraktuk meg a kormánycsutka végén lejött a festék +idom de csak az egyik törött le de nemigen értem hogy hogyan na mind1...
azért cbr mert nemtudom de jobb is, hogy nem azzal estem
Hát az van hogy azok a bütykök tartják oda a vázhoz az idomzatot. Mindkettő letörött?
Nekem mindkettő letörött és ezért mozgott az idom a motor oldalán egészen addig amíg a bukógombák felkerültek rá. mert utána már a gombák a helyére szorították az idomot.
Rohadt sokat motoroztam ma RR-rel Csobánka és Dobogókő között, asszem 6 oda-vissza menetet nyomtam és fönt dobogókőnél mindig pihentem egy negyed-órát. Azt hittem csak összefutok majd valami ismerőssel innen a fórumról, de csak a Kakucsringes keménymaggal találkoztam
Hát attól függ hogy melyik műanyag fül tört le? Az oldalidomon van két kis kúp alakú rögzítő bizbasz, azt ugyan vissza lehet heggeszteni de tuti hogy újra le fog törni a következő idomleszedésnél (legalábbis velem ez volt) plusz nálam még az idom is megolvadt a másik oldalon és ezért lett rajta egy kis hupli.
Ha simán csak az idom széleiről tört le valami és megvan még a letörött darab akkor azt vissza lehet heggesztetni úgy hogy utána nem lesz vele gond, viszont ilyenkor általában újra kell fényeztetni az idomot mert heggesztés közben a fényezés megég rajta és fekete lesz.
Hát most olyan sürü olaj olyan vékony csőben alig alig folyik el mint vmi higabb... És ezért jól előkeverve ajánlják, meg 10en ezres fordulatokra tervezték ezeket mert ott van hatása...
Ha víz is van a váltóba, a főtengelycsapágyat a keverék olaj keni... Szóval azt kár félteni....
Esetleg nem volt feszes a láncod, nem ette meg a kihajtótengely csapágyát?
Hát nem tudom, sztem nem hiába keverékhez ajánlják(de nézd csak meg nagyon sürü), meg ugye elég magasfordulatra tervezték nemhiába verseny olaj, meg azt hiszem h a ricinus kitudszáradni is, meg más olajjat ezmiatt nem is lehet hozzátenni emrt habzani fog... Én maradok az agip speednél elvégre ez jó pumpához is, és utcára tökéletes...
Megvan még neked a arrow rendszered?
MErt 1ismerősőmnek lehet h kellene.
Gondolom a fejidomon sérült leginkább a fényezés.
Ha az RS-sel motoroztál volna akkor valszeg az egész balesetet megúsztad volna... mert még a baleset elött megszorult volna
azért cbr mert nemtudom de jobb is, hogy nem azzal estem
Norbi, Te magadnál vagy?
Hát az van hogy azok a bütykök tartják oda a vázhoz az idomzatot. Mindkettő letörött?
Nekem mindkettő letörött és ezért mozgott az idom a motor oldalán egészen addig amíg a bukógombák felkerültek rá. mert utána már a gombák a helyére szorították az idomot.
Te nem sérültél? Kaptál betétlapot? Mi volt?
Most meg megyek, keresek egy Agip kutat, aztán kinézek EVO gyorsulásra.
Amúgy nyárra benne van valaki egy szombat esti városi krúzolásban? 25fok, sötét, csak a lámpák, sok turista, tiszta feelinges... IMÁDOM!
Azt hagyd a fenébe! én kétszer heggesztettem vissza, mindkétszer újra letörött.
amúgy most elkezdett halkulni ez a buzi hang. lehet magától megjavul
Ha simán csak az idom széleiről tört le valami és megvan még a letörött darab akkor azt vissza lehet heggesztetni úgy hogy utána nem lesz vele gond, viszont ilyenkor általában újra kell fényeztetni az idomot mert heggesztés közben a fényezés megég rajta és fekete lesz.
Esetleg nem volt feszes a láncod, nem ette meg a kihajtótengely csapágyát?