Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

remélem mostmár tényleg megtudok ma valami használhatót arról a titokzatos orosházi szerelőről! Ugyanarról beszéltek?
K Peti?
Rs125öt is vágja?
mailcím, név, telszám jöhet bátran. De csak ha tényleg ért hozzá.
Hi! Orosházán van egy naggyon jó szerelő srác, és nem drága...sztem nem..a jó munkát meg kell fizetni..a 2500-as óradij szerintem annyira nemsok...Nekem mindig ő csinálta az rs-t..és nem kis munkák voltak..nekem elhihetitek xD és minden rendben van:)
Csak egyeztetni kell, mert akárhányszor megyek hozzá, az udvar mindig tele van motorokkal:) (szerintem ez is jellemzi a munkáját)Ha kell a száma megadom:)
Jótevő?
A simsonklubban valami okból azt hiszik, hogy én nagy karburátor szaki vagyok, pedig:

Összel elugrottam a boltba, érzem, hogy a motor nem oké,, hirtelen gázra ránt egyet, de menni nem megy(magyarul sokat kap), 1/4 egyenletes gáznál, meg egyenesen lefulladna, ha hagynám. Na mondom, naccerü, beszart a tűszelep, vagy kilikadt az úszó (magyarul túl magas a benzinszint).
Hazamegy,szétszed, úszó nem likas, tűszelep zár, namondom: zanyád!
Még szereltem a karbit vagy egy órát, de hibát nem találtam, amikor észrevettem, hogy kicsit rajtahagytam a szivatót indulás után:)
Eddig túl kevés volt, most túl sok:)
De nem baj, legalább tudod, hogy az igazság valahol 150 és 138 között van.
nemtom az RS-nek milyen a hátsó futóműve, de krosszmocinál a himba csapágyai szoktak kinyúlni és annak van ilyen nyikorgós hangja.
Jótevőnk, mondj az enyémre is valamit légyszi
Közepes terheléstől, vagy közepes gázállástól?
Ha közepes gázállástól, akkor akassz először egyet a tűn (felfelé) ha feljeb tolódik a fuldokló tartomány kicsi a főfuvi, ha lejebb, akkor eleve sokat kapott, vagyis nagy. Viszont sajna az internetes távgyógyítás nehézkes, nem értem mit értesz fulladozáson, hiszen kissé hasonlóan 'fulladozik' akkor is ha keveset, és akkor is, ha sokat kap, vagy magas az ufószint.
Ha középgázon egyenletesen gurulva, egy hangyabokányit visszacsavarod a gázt, de téynleg csak nagyon kicsit, ha akkor enyhe hullámzásszerű (nagyon enyhe rángatást érzel) akkor kicsit kevés a részterhelésre.
Az ilyesmi felismeréséhez kell némi gyakorlat, és nem biztos, hogy jól értem, amit mondasz, szóval csak óvatosan.
szerelő itt is van elég, nekem olyan kell aki nagyon otthon van a 2t-ben, 2t karburálásban és RS125ben. Ha megfelel a kritériumoknak, dobhatod a számát. De csak ha kezest adsz :D
Orosházán van egy szerelő, állítólag nem rossz,csak drága. De ha kell akkor elkérem a számát.
mondjuk ha már elmennék a Mesterhez, akkor tuti a nyikorgást is kinyírattatnám vele. Valami irtó undorító kegyetlen módon nyikorog/nyeszereg/nyekereg valami a hátsó lengővilla akár 1mmes vertikális elmozdulása esetén. Magyarul amikor ráülök, rugózik alattam vagy bármi, olyan ocsmány hangokat ad ki a gép hogy lassan hangosabb lesz mint a kipuff. Ja és már egy éve. Kenni kéne valamit valahova, de hova?
ha nem annyira költséges neked ez a fúvóka beszerzés, akkor... hát tudod
én is igy voltam, azt 7végén felkúrtam, utánfutóra,lebaszta ma szerelő előtt..azt csinalj vele amit akarsz..
csak mellékes h az enyém hazsnálhatatlanul dadogós
erről beszélek töki, hogy a szaki elég messze van, és ha van más mód, kihagynám ezt az utat.
te tudod, de én biztos megnézetném valami szakival.
Szerintem próbálkozz még
de én egy spúr geci vagyok, és több időm van idióta kérdésekkel bombázni szegény fórumlakókat, mint pénzem arra hogy 'elugorjak' dunakeszire.
Szerintem ne játsz egy szinte új motorral. Mutasd meg egy szerelőnek, ő tudni fogja mi a hiba.
szavazzunk. Az eddigiek után ki javasolja hogy hagyjam az egészet a picsába és húzzak el végre vele Aszalós mesterhez, és ki mondja azt hogy próbálkozzak a 138 és a 150 közti fúvókákkal?
Interaktív szerelési szavazás.
Kifúrtam, beleraktam, leteszteltem.
Szóval most 138 helyett 150 fúvóka (ez volt a legkisebb amit gyártani tudtam sajna...), tűt eggyel lejjebb engedtem. Időjárás hidegebb, sokkal párásabb mint tegnap.
A teszt: dadogós, bár rosszabbra számítottam. Általában 6-7-8ezernél dadogott többet kevesebbet, de volt hogy 5nél is, meg volt olyan hogy egyáltalán nem dadogott le (ezt nem teljesen értem..).
Felül szarabbul megy mint a 138assal, és 9500nél többet nem forgott se csutkán se óvatosan.

A 138assal jobb volt, többet is pörgött, meg szebben is húzott felül. No meg nem volt dadogós. Bár ez várható volt, azért az érdekes hogy 128ról indultunk, és most 150 van benne, és még viszonylag megy a motor. Ez ha jól számoltam 17%al nagyobb fúvóka.
Ne kíméljetek, bombázzatok! Talán annyi derült ki hogy reagál ez a nagy fúvókára, csak érdekes hogy még 150essel is 'szinte' normálisan megy.
akkor a köv.-re mi lehe ta magyarázat?én is karburálási problémával küzdök(közepes terheléstől fulaldozik..),talán tudsz segíteni..:)
amikor a motorom még freccia volt, a gyári főfuvi méret 132 volt,az is van benn, most mito légszűrőházzal és kipuffrendszerrel ez kevés lenne neki?( a mito service manual-jában 148at írnak gyári méretnek)
138 helyett a 150 nagy lesz.
Ákosé 299 et megy bár az övé már nem gyári mert levágta a rendszámtartót
kis indexek+folytások eltávolítása után 299 bár még ha az elektronikát is megpiszkálod.....