dobcsikőn kicsúsztam az egyik kanyarban,motort a korlát fogta meg,én repültem. semmi gáz nem volt,megúsztam,hálistennek borda repedéssel. Visszaültem és mentem haza aki komolyan veszi az egész motorozást az nem fogja 1 esés miatt abbahagyni, de szerintem nyugodtan keresd fel Balut,aki még 1 kézzel is folytatja és még pályázik is! Őt beleírhatnád,ha megengedi...az biztos jeles doga lenne.
Visszaülnék de ez inkább baleset függő. Én nekem mikor volt a ladás story kicsit volt időm a tléen gondolkodni egy darabig le is mondtam de ezt úgy nem lehet abba hagyni sztem
legtöbb baleset ? hmm rutinhiánya, kis teljesítmányű gyakorlati oktatás a tanpályán, útak minősége és legtöbbször az autósok miatt. de ez csak az én véleményem
Legtöbb balesetet: GYORSHAJTÁS, rutin hiánya, elsőbbséget nem kapja meg, rutin hiánya a közlekedés többi résztvevőjénél. Ezek a legkiemelkedőbbek szerintem.
Én visszaülnék egy nagyobb baleset után is. Lehet h kéne egy kis idő de visszaülnék.
Ja és hogy vissza e ülnénk,azt csak a baleset után tudnánk biztosra mondani.Most aztmondom vissza deha bekövetkezne a baleset hát... Najó akkoris vissza
Ha meglenne örökítve az esésem,akkor szivesen elküldeném,teccene is biztos
Szerintem emberi mulasztás,figyelmetlenség okozza a nagyrészét...Műszaki okok miatt ez minimális.Gondolom ezzel nemsok újat mondtam
Lenne egy nagy kérésem mindenkihez!
Akinek lenne motorbalestes videoja az küldje el létszi MSN-en.
nagyon fontos lenne,mert kell a német diplomamunkámhoz
köszi
cím : crossfreestyler@hotmail.com
nekem van szalonállapotú simsonom.. 89-es ha jól tudom.. egy gyűjtő faszitól vettem aki annyira megszállott volt hogy egyszer eldöntötte és behorpadt a atank.. nah rögtön ment és vette gy másikat rá.. szóval az én simóm az nagyon patent gép.. csak sajna nem használom mert az rs-el mászkálok de az tuti hoyg nem adom el.. ha kell a vitrinbe teszem be
nembaj ..jó ez.. :) legalább fél napig nem a hőbörgés ment..
igaz h rohadt meszze van tőlem Kakucs,de a végén még én is csatlakozom hozzátok:D igaz a kipuff.nyílás bővítésén, hengerfejpolíron és 1. túlméretes dugón kívül más nincs módosítva,ráadásul 3sebis,de biztos jó móka.
Ehh épp a simson.hu-n voltam, mire visszaértem jósokan írtatok. :) izé nekem is a simsonom sokba van ugy 180ba kb. sose fogom eladni ennyiért de sztem a feléért sem :S hogy ez hogy jön ide azt nemtudom
legtöbb baleset ? hmm rutinhiánya, kis teljesítmányű gyakorlati oktatás a tanpályán, útak minősége és legtöbbször az autósok miatt. de ez csak az én véleményem
ha kinézel youtube on videót ami motorbalesetes és kell neked akkor szólj és letöltöm onnan neked!
onnan tudsz sztem válogatni!
Én visszaülnék egy nagyobb baleset után is. Lehet h kéne egy kis idő de visszaülnék.
Szerintem emberi mulasztás,figyelmetlenség okozza a nagyrészét...Műszaki okok miatt ez minimális.Gondolom ezzel nemsok újat mondtam
szerintetek mi okozza a legtöbb motoros balesetet
és
ti egy nagyobb baleset után visszaülnétek a motorra?
Akinek lenne motorbalestes videoja az küldje el létszi MSN-en.
nagyon fontos lenne,mert kell a német diplomamunkámhoz
köszi
cím : crossfreestyler@hotmail.com
A 34es karbi után érdeklődni a 0630/6963423-as telefonszámon lehet v. zotyavfr@freemail.hu
DELLORTO VHSB 34 LD (150es főfúvókával)
15ezer forint.
ocso
igaz h rohadt meszze van tőlem Kakucs,de a végén még én is csatlakozom hozzátok:D igaz a kipuff.nyílás bővítésén, hengerfejpolíron és 1. túlméretes dugón kívül más nincs módosítva,ráadásul 3sebis,de biztos jó móka.