25 től 200 ig lehet simsonokat kapni, csakhát ezek igencsak 20 év körüli szocialista gyártmányú motorocskák, akár mennyiért is veszed, szinte garantált, hogy egy adag pénz még belemegy mire motor lesz belőle. Kb az, mintha 10 éves rs-t vennél, valami nyűgje tutira lesz.
Még kakucson is élvezetes egy csont széria 50 es cimcony, az ember leszereli róla a törékeny dolgokat, és mehet a móka, gyakorlatilag negyedikben végig lehet menni fékezés nélkül:) Nyilván egy 70-es, vagy egy jó 90 es, akár megszoríthat ott egy ki ciberét is(na most kapok majd a fejemre:) ha jó pilóta vezeti(tehát monnyuk nem pont én:) Kis pályán ugyan azokkal a motorokkal megyünk, csak rövidebb áttétellel. Többen is csont széria motorral jönnek hozzánk,( van egy arc, ő konkrétan polgármester egy nem is nagyon kicsi faluban:) a szériák együtt mennek a tuningokkal, de külön elszámolásban.
Na, "kicsit" túltengtem itt, de azért ezt még elmondom, Amikor volt a kakucsi pálya ünneplése, akkor Pedróza is ott volt(tudod, te toltad be neki a makacskodó szamarat), na, arról a napról Pedróza mondta, hogy sokkal jobban mentél, mint amikor én ott voltam arcoskodni:)
Aki mostanában motorozik, és 25 feletti, annak szinte biztos, hogy volt ilyen "népmotorja", hogy mást ne mondjak, K. Jani a gixer kupából is vett egy simsont, hogy tudjon jönni hozzánk idétlenkedni. Szegény, az első eseményen amin ott volt, akkororát esett, amekkorát állítása szerint még a gixer kupában sem eddig, szegény, rajta köszörülte a fél gixeres mezőny a nyelvét, hogy ha simsonozni semtud, akkor minek gixerezik, még baja esik:)
Eladó simsonom sajna nincs, szar, meg pláne,mert ami szarul kerül hozzám, az valahogy mindíg megjavul:)
Érdekes tendenicia ez, a simsonok előtt, a srácok kis csepelekkel, danuviákkal nyomultak, azt reszelték, 20 év mulva jött a simson, ujabb 20 év, és jöttek az apriliák, yamahák, hondák,kiváncsi vagyok, miken fogja a tinédzser korosztály veszélyeztetni saját és mások testi éppségét 20 év mulva
Ezért jó olvasni a simson.hu-t mert emzoli és a többiek mindig érdekes dolgokat írnak. Én személyszerint sok mindent a motorokról általában simsonokról onnan tudtam meg illetve tőlük!
Én azért vettem most gyári hengert mert énse akarok csalni a 160-assal meg nekem is csak egy kipuff lesz rajta. Mi inkább a jó beállitásra és a kicsi súlyra tesszük a hangsúlyt, nem a teljesítményre, bár jó lenne ha tombolna benne a pacitenyészet Nincs valami szar eladó simsonod?
Mivel magyaroroszágon sajnos vége lett a simson versenyeknek, vége lett a speciál vázak építésének is, 1992 ben. Egyelőre senkiről sem tudok, aki egyedi vázat építene, hiszen csak az idei volt ez első "szezon" 15 év szünet után. Én magam egyetlen egy épített speciál vázról tudok, ami jövőre talán menni fog, egy forgótárcsás 6 gangos blokkal, de ez a váz is 85 ből maradt, úg tarháltuk el a kertész utcai nemjut eszembe nevű szakitól. Nekem egy eredetiből áétalakított vázam lesz, azt is Dimma csinálta, sziontén kb 85 ben.
Janibát fogjuk asszem zaklatni, hogy mondjon okosságot,mert ő épített aluvázat régebben.
Szóval mi még nagyon az elején tartunk, de azért remélem szép lassan előkerülnek a régi szakik, és a régi alkatrészek, tudunk például egy másik forgótárcsás motorról, az debrecenben van egy pincében, Pekári bá csinálta a helyi menőknek, szintén nem tegnap. De összefoglalva, én vékonyfalu varratnélküliből csinálnám, melegítés mellett hajlítva.
(itt kell elnézéstkérnem az uraktól a folyamatos offolásárt)
Már régen akartam kérdezni a speciál simsonoknál a vázat hogy alakítjátok esetleg saját tervezésű vázak vannak ha igen az anyaga érdekelne(nem az hogy cső hanem hogy milyen (nem csak az hogy alu vagy vas..hidegenhúzott stb érted te ) esetleg ha képet tudnál berakni azt is megköszönném!
Én ezt tudom, csak nem akartam leírni:)
Szerintem aki versenyen csal, az saját magát csapja be.
Az meg, hogy a mezőny nem áll ki,hogy lehessen óvni, nyilván azért van, mert a többség mutyizik valamit.
Volt már más versenyeken is,hogy a valakinek a valakije, nem birt megóvódni, pedig 100 métereket motorozott visszafelé a pályán, csak amikor vagy 10 en odaálltak, hogy na azér ezt már mégsem, csak akkor lett az óvés elfogadva. Magyarán, ha mindenki lapít, akkor nem csoda,hogy mindenki mutyizni igyekszik, mert másképpen nincs eredmény, ez öngerjesztő folyamat, ez is olyan szép magyar módon megy, mint minden más, mindezekkel együtt is, minden tiszteletem azoké, akik megpróbálnak valamiféle amatőr versenyeket szervezni.
az az apriliásoknál van kárfelmérésre h. megnézze a biztosító...mert már 2.jára jönnek ki elém megjegyzem nők voltak kisautójukkal... nemnéznek csak mennek mint a faszom...
csak tudod DT-t nem sok széria motor megy(első 10-ben biztos nem) kapásból tudok 4-et mondani....és biztos hogy van több is
és a versenykiírásban benne van hogy nincs óvás tényleg furcsa ez az egész....
eladó simsont nem tudok most de 50ért van etz
Látom már, hogy ezt az orrom alá fogod dörgölni örökre:)
Eladó simsonom sajna nincs, szar, meg pláne,mert ami szarul kerül hozzám, az valahogy mindíg megjavul:)
Érdekes tendenicia ez, a simsonok előtt, a srácok kis csepelekkel, danuviákkal nyomultak, azt reszelték, 20 év mulva jött a simson, ujabb 20 év, és jöttek az apriliák, yamahák, hondák,kiváncsi vagyok, miken fogja a tinédzser korosztály veszélyeztetni saját és mások testi éppségét 20 év mulva
Janibát fogjuk asszem zaklatni, hogy mondjon okosságot,mert ő épített aluvázat régebben.
Szóval mi még nagyon az elején tartunk, de azért remélem szép lassan előkerülnek a régi szakik, és a régi alkatrészek, tudunk például egy másik forgótárcsás motorról, az debrecenben van egy pincében, Pekári bá csinálta a helyi menőknek, szintén nem tegnap. De összefoglalva, én vékonyfalu varratnélküliből csinálnám, melegítés mellett hajlítva.
(itt kell elnézéstkérnem az uraktól a folyamatos offolásárt)
van azé közötök hozzá mi?
Szerintem aki versenyen csal, az saját magát csapja be.
Az meg, hogy a mezőny nem áll ki,hogy lehessen óvni, nyilván azért van, mert a többség mutyizik valamit.
Volt már más versenyeken is,hogy a valakinek a valakije, nem birt megóvódni, pedig 100 métereket motorozott visszafelé a pályán, csak amikor vagy 10 en odaálltak, hogy na azér ezt már mégsem, csak akkor lett az óvés elfogadva. Magyarán, ha mindenki lapít, akkor nem csoda,hogy mindenki mutyizni igyekszik, mert másképpen nincs eredmény, ez öngerjesztő folyamat, ez is olyan szép magyar módon megy, mint minden más, mindezekkel együtt is, minden tiszteletem azoké, akik megpróbálnak valamiféle amatőr versenyeket szervezni.
és a versenykiírásban benne van hogy nincs óvás tényleg furcsa ez az egész....