Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát azért egy Rs is lazán megtudja szopatni a supermotosokat
hát ja sjana ennek csak adásvételi volt mivel versenyeztek vele olaszba.
most lehet hozzok egy HONDA crf450-est ugyan innen csak kicsit féllek a hondátol nem valami faxa gép.
inkább ktm párti vok.
jóár,ha jó volt. csak nekem kell a rendszám is
nem tesztik neked,szerintem nem olyan rossz 500-ba vettem tavaj.
s.ramon... az cuki
sx 450-em
ktm sx 450-em
Amugy üldözési mániád van? Bence gyerek!
Ennyi
Jól láttátok én voltam ott tegnap az első sorban a Ricsivel.
Mondtam h sok helyen megfordulok. Egyébként amikor a zongorás sztorit mesélte a Sanyi akkor azt h "sok kolbászt meg kell egyé ahhoz h te is úgy megemeld azt a zongorát" szöveget azt pont a Ricsinek mondta Nem volt rajtunk egy kamera sem, pedig akkor kellett volna mutatni, befeküdtünk a röhögéstől

Ja a jegy természetesen ingyen volt nekünk és elsőként léptünk be a stúdióba
Másra kell a pénz,ennyi legyen elég....
Amiket felsoroltam csak egyben eladó(egy csavart sem adok külön),csere semmire nincs,csak KP(gyk:Forint vagy Euró).
Hagyál már bazz
nem vagyok olyan hogy msot valami! de hidd azt! A faszt nemérdekli!
power kit kopelet
karbik
hidd el,beteszem én elég szépen
azok jó pörgös gép,valami tunig is van benne vagy gyári blokk?
kalocsán amatör versenybe voltam, igaz elég sok volt a kanyar volt 3ktm sx450 smr450 exc525 gépek,de vertük a sport mocikat dupla olyan sebeségel tudtuk be venni a kanyarokat.
ez páyltól függ ha sok az egyenes akor evidens hogy szopatsz a kawaval.
vágom és képet tudsz küldeni ? (de mondjuk még megvárom zsoltitis h. ő milyettud mennyiért+kép)
csö:
nekem van koplet bover kitem=35eft
delotro 34-es karbi=15eft
mikumi verseny karbi=20eft
az én ktm sx 450-esen clf dublafalu felni-talon agyal de csak 4.5 volt hátul fölösleg az 5.col szeintem.
titán szelepek,csuszo kuplung,brembo radiális fékmunka henger a kormányon 120-nál felvetem a hátulját simán.
akro kipuf,poletti ültetet elsö verseny telo stb mogyok olaszba versenyeztek velle és ugy jutotam hozzá,
jó gép volt csak nem használtam ki.
de majd veszek idén egy hasonlot.
az a baj a tiédel nem fikázásbol mondom,hogy nehéz a motor és nehezen lehet a kanyarba be tenni.
kawa zxr400... köridőt nem tudok 1 hete van meg
nah srácok beszéltem robival van powernyelv a mocimba szal fixen van rögzítve, az a kérdés h. mennyibe kerülne nekem powermotor+p,elektronika+akkor még 1 34-36os karbi árát is írjátok le akinek van eladója... esetleg... köszi
nekem egy 400as SXC-m van... nem éppen lc4,picit durvább enyém 99es,nincs balansz tengely,így a rezonenciáról inkább nem beszélek,megszoktam már...módosított légszűrőház,full akra rendszer,karbi átfúvókázva(sajna szaros dellorto , és emiatt a 7-8liter igen csak becsúszik,egy 40es mikuni kéne.. ) radiális fékek,excel felnik(hátul 5.0 colos) mart talon agyak meg stb
milyen gép ez a sportmoci?
milyen idö volt a legjobb kakucson?
figyeljetek ennek a forumnak az a célja hogy mindenkit csak fikázanak le?
mert az alábbi hozzá szolásokba ez van.
valószínű
ez a ktm lc4 620-as fekete blokos supermoto elég kevés lenne,de nem baj majd meg látjuk.
szerintem nem olyan jok ezzek az lc4-es blokok nagy a vibrácioja,remeg.
volt ktm duke 640-em 2004-es és álló helyzetbe kirázta kezemböl a kormányt.