Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hali lehet épitek moci és ki mék szorakozni.
de sajna a ktm sx 450 verseny supermoto gépemet már eladtam.
de majd hozzatok olaszbol valami ütöset és majd le mék kakucsra .
milyen géped van neked?
látom megint megy a jó hir hogy "misoc a gecci "
erre csak azt tudom mondani aki ért a motorhoz az szar nem fog megvenni enyi.
engem különösen nem érdekel hogy milyen ,megy hogy nézki én csak eladom öket.
folyamatosan jönek és adom el,nem megyek velük 2-km sem.
nem az én stilusom ez a 125-ös sport moci.
de ezt senki nem fogja fel!
na mind1
hál Istennek nem ismerlek
azt ne tedd oda hogy supermotos...attól még hogy supermotos....jó sok kört kapnál Kakucson...
van valami bajod?
ha nem ismersz ne ozd az észt!
sziasztok srácok, az érdekelne engem mert nem akarom kihuzatni +elfelejtettem már amikor próbáltam+tapasztalatlan voltam szal h. a mocimban van e power szelep+motor? -zsolti,roli,robi ti tán tudjátok mert ti vezettétek...
Zsóóóti a pályaidom nem eladó külön? Esetleg pályaidom pályaidomért csere?
még iyet... hallod ezt tyt?

tudom már. te vagy VérRS.. a lopós kis buzi.
Miért adod el Zsolti ?
igen hülyegyerek és te mégis ki vagy? én vagy tyt alig irunk erre a fórumra. nyomorék
Srácok eladó a motorom!Mindennel együtt. 650000Ft. Sp henger,egy gyűrűs AssoWerke dugó(1100km-t futott),módosított hengerfej,parafázott főtengely,SP hajtókar,C4-es csapágysor,16/40-es lánc átéttel,Főtengelyben ,cspágyakban,12000km. Módosított mebránház,polini karbon membránlapokkal, DelLorto VHSB 38-as GP karburátor(igényszerint 34-es,32-es vagy 28-as karbival is),duplarétegű szivacsos légszűrő(gyári dobozt is adom hozzá),SP kipufogó rendszer rövid DLR hangtompítóval,elől-hátul pirelli dragoncorsa pro gumikkal, elől állítható SP futóművel,braking hullámos féktárcsával,ferodo fékbetéttel, ferodo magas forráspontú verseny fékfolyadékkal,gyári plusz pályaidom garnitúra,utcára vagy pályára egyaránt ajánlott,nagyon keveset használt pályán csak hobbi szinten,nem veresenyzett.Folyamatosan a legjobb minőségű fullszintetikus olajakat kapta(Motul 800,Castrol K997,Castrol A747(olajpumpa ki van kötve,vissza alakítható) A motor 2003-2006-ig egészségi okok miatt nem volt használva.Én a 3. tulajdonosa vagyok. 2008.11-hóig műszakival.Az ár nem alkuképes.
(A képeken gumik(dunlop és michelin) már nincs a gépen)
hány km van benne óra szerint?szerintem a hátsó gumi nem gyári már ,szal ha utcán használták stb akkor a gyári 10után cserélendő
szépen összevágtad:D
Joe-Z meg a Fábry show
Azt hittem,hogy tyt meg bencce alá nemlehet süllyedni..pedig italymot-nak sikerült.. szánalmas köcsög
Itt vok, olvstam a problémád:
Úgy látom Te sem tudod mi az, hogy power szelep...
Az nem plusz erőt ad neki magas fordulatszámon, hanem alacsony forddulatszámon lejön, hogy leszűkítse a kiáramlő füst útját, így alacsony fordulatszámon is jobban húz.
A kipcsibe nekem egyébként egy állandó keresztmetszetű cső volt behegesztve, tehát ahol a dob kitágul nagyra ott a füst nem tudott.
Ha neked is ilyen, annyi az egész, hogy félbevágod a kipcsit, kiveszed ezt a csövet meg a katalizátort és összehegeszted, meg lefested.
Ja, a kipcsin van egy sorozatszám, ha az Rs 125 szervízkatalógusában megnézed ezt a számot, akkor megtudod, hogy fojtott-e.
Nekem azt még akkor átküldte ZsóóótiRs PDF-ben, de már nincs meg. Sztem kérdezd meg tőle.
Remélem segítettem.
én nem vágom ki aza misoc de a büdös kurva anyukáját neki! Úgy elvererem ha látom!

Mi a helyzet skacok egtyébként? egész jó az idő, ha lenne mivel kimennék motorozni. úgy néz ki veszek valami langyi naked bikeot!
okés rem jólesz minden. na mentem csőtök és kösz a segítséget mindenkinek
figy 99töl minden rsbe van katalizátor csak a fojottaknak van még benne vmi plusz szarság is, tukinak volt benne ien, ő kiszedte magának. keresd meg őt sztem.
ezt talmáé , nem matricázott ő semmit
ez az eredeti nem?
De ott is ott vagyok.
msn-re nemjössz vissza?
Egy kész vagyon lehetett.
Mennyiért matricázták így fel?