hali lehet épitek moci és ki mék szorakozni.
de sajna a ktm sx 450 verseny supermoto gépemet már eladtam.
de majd hozzatok olaszbol valami ütöset és majd le mék kakucsra .
milyen géped van neked?
látom megint megy a jó hir hogy "misoc a gecci "
erre csak azt tudom mondani aki ért a motorhoz az szar nem fog megvenni enyi.
engem különösen nem érdekel hogy milyen ,megy hogy nézki én csak eladom öket.
folyamatosan jönek és adom el,nem megyek velük 2-km sem.
nem az én stilusom ez a 125-ös sport moci.
de ezt senki nem fogja fel!
na mind1
sziasztok srácok, az érdekelne engem mert nem akarom kihuzatni +elfelejtettem már amikor próbáltam+tapasztalatlan voltam szal h. a mocimban van e power szelep+motor? -zsolti,roli,robi ti tán tudjátok mert ti vezettétek...
Srácok eladó a motorom!Mindennel együtt. 650000Ft. Sp henger,egy gyűrűs AssoWerke dugó(1100km-t futott),módosított hengerfej,parafázott főtengely,SP hajtókar,C4-es csapágysor,16/40-es lánc átéttel,Főtengelyben ,cspágyakban,12000km. Módosított mebránház,polini karbon membránlapokkal, DelLorto VHSB 38-as GP karburátor(igényszerint 34-es,32-es vagy 28-as karbival is),duplarétegű szivacsos légszűrő(gyári dobozt is adom hozzá),SP kipufogó rendszer rövid DLR hangtompítóval,elől-hátul pirelli dragoncorsa pro gumikkal, elől állítható SP futóművel,braking hullámos féktárcsával,ferodo fékbetéttel, ferodo magas forráspontú verseny fékfolyadékkal,gyári plusz pályaidom garnitúra,utcára vagy pályára egyaránt ajánlott,nagyon keveset használt pályán csak hobbi szinten,nem veresenyzett.Folyamatosan a legjobb minőségű fullszintetikus olajakat kapta(Motul 800,Castrol K997,Castrol A747(olajpumpa ki van kötve,vissza alakítható) A motor 2003-2006-ig egészségi okok miatt nem volt használva.Én a 3. tulajdonosa vagyok. 2008.11-hóig műszakival.Az ár nem alkuképes.
(A képeken gumik(dunlop és michelin) már nincs a gépen)
Itt vok, olvstam a problémád:
Úgy látom Te sem tudod mi az, hogy power szelep...
Az nem plusz erőt ad neki magas fordulatszámon, hanem alacsony forddulatszámon lejön, hogy leszűkítse a kiáramlő füst útját, így alacsony fordulatszámon is jobban húz.
A kipcsibe nekem egyébként egy állandó keresztmetszetű cső volt behegesztve, tehát ahol a dob kitágul nagyra ott a füst nem tudott.
Ha neked is ilyen, annyi az egész, hogy félbevágod a kipcsit, kiveszed ezt a csövet meg a katalizátort és összehegeszted, meg lefested.
Ja, a kipcsin van egy sorozatszám, ha az Rs 125 szervízkatalógusában megnézed ezt a számot, akkor megtudod, hogy fojtott-e.
Nekem azt még akkor átküldte ZsóóótiRs PDF-ben, de már nincs meg. Sztem kérdezd meg tőle.
Remélem segítettem.
figy 99töl minden rsbe van katalizátor csak a fojottaknak van még benne vmi plusz szarság is, tukinak volt benne ien, ő kiszedte magának. keresd meg őt sztem.
de sajna a ktm sx 450 verseny supermoto gépemet már eladtam.
de majd hozzatok olaszbol valami ütöset és majd le mék kakucsra .
milyen géped van neked?