Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Így van. Én direkt így állítottam mert még bejáratós, de nemrégiben eldöntöttem hogy nem fogom használni a különolajzóval, kifogom kötni és manuálisan fogom keverni az olajat. Egyszerűen nem érzem biztonságosnak ezt a módszert..
Oks köszke!Nekem a rovátkával pont egy szintben ven a pöttyhöz közelebbi vonal.De ha józan paraszti ésszel nézzük,akkor neked ha a pöttynél áll,akkor elvileg több olajat adagol,nemde?Vagy tévedek?
Bandy
Alap helyzetben a két egyenes rovátkának vízszintbe kell állnia, a kis pötty nem tudom mit jelez. Amugy nekem úgy van hogy a kis pötty van a rovátkával egy szintbe.
Hali srácok!
Az lenne a kérdésem,hogy az olajpumpánál a kis karnak milyen pozícióban kell állni?...mert nekem ahhoz a kis pöttyhöz közelebbi vonalkán van...nem tudom,hogy jó-e,vagy hogy túl sokat kap, esetleg túl keveset...lécci segítsetek!
Köszi!
Bandy
ha érdekel nekem van telóm, igaz nem aranyszinű de jó állapotú tuareg wind-é
ha érdekel keress meg!
Hallod van egy srác a tuareg fórumban, aki bontja a tuaregjét, és ilyen arany színű telók voltak neki benne, és nemhiszem hogy eladta már, ha érdekel megadom az msn címét. Amúgy, mia baja a teleszkópnak?
Helló mindenki! Tud valaki eladó teleszkóp szárakat 125-ös pegaso-hoz (nem a krómozott, hanem az "aranyszínű" kellene.) De ne a Troják Zolitól, mert tőle már vettem kettőt és mind a kettő szar volt...Köszi.
rotax123-as blokk eladó! A Képen látható blokk, nagyon jó állapotú
hianyzik belőle/gyujtás,öninditó,lánckerék/. igény esetén van hozzá mindenem.
Ennek ára:35eft
Köszi szépen! Nagyon jó a rajz! Ezzel biztosan könnyebben fogjuk összerakni a blokkot!
http://www.freeweb.hu/apriliam...

Erre emlékeztem.Még tejszin kolléga linkelte ki annakidején
Elvileg ennek a forumnak a korábbi hozzászólásaiba van kilinkelve robbantott rajz stb, de lehet rosszul emléxem.
Szevasz szasanyi! Elkuldened megegyszer a cuccokat emailben mert nem tudom megnyitni valami miatt az elözöt! Köszi!
Szia Krisztián elkuldtem erre ( krisztian19861@freemail.hu) a mail címre a rotax 123 blokk javítási dokumentációit, nagyon jó!
Szia Krisztián ez talán segít
Majd keresek rajzot.
Mert a vertex dugó ragadnak meg mert elbasztak valami bennük. Én semmis esetre sem használnám rendszám nélkül, kivéve ha apám rendőr. Elég nagy motor és egyből leveszi mi a helyzet.
Szevasz! Nemrendszámos! Kismotorként fog futni a motor! A kasztni elég jállapotban van! Vannak rajta karcok de elég szép gyári festése van! De a motorja szétment! Rossz a főtengely, a henger megvan huzva meg kell bele uj dugattyu! Én 100 ezer forintért vettem igy a motort! Apám motorokat is szerel ugyhogy a télen teljesen szét lesz szedve a blokkja és teljesen fel lesz ujjítva! Azért szeretnék egy rajzot a blokkhoz mert ijen rotax blokkot még nem csináltunk és félek a válto részétöl! Amugy miért nem ajánlod a vertex dugot? Köszönöm a segítségedet!
ilyen kuplung kart meg ilyeneket itt a fórumon árul egy srác zolko87 őt kérdezd meg, szerintem hátsó lámpabúrát is tud neked keríteni. Dugót itt a többség az italmodotól szokta rendelni, arra figyelj hogy ne vegyél vertexet, hanem asso verkét, vagy bármit csak ne vertexet. Szerintem a dugó. gyűrű csapszeg tűgörgő kijön egy 20as ból. Arra figyelj ha összerakod akkor normális olajal használd, és az olajzó mellet a tankba is keverj egy kicsit. Kérdésed van írj nyugodtan. AMúgy rendszámos a gép?
Szevasztok! Vettem egy 91-es 125ős pegasot es kene nemi segitseg! A blokkja teljesen fel lesz ujjitva! Kene nekem egy rajz a blokkjahoz ha valakinek van mert teljesen szet lesz szedve es ugy konnyebb lenne! ! Meg neten hol lehet hozza dugattyut rendelni? Keresek hozza meg hatso lampaburat, hatso sarvedot es kuplungkart tartoval egyutt! Ha valaki tud segiteni kerem irjon koszonom!
A legtöbb rotax blokknak egy kiter olaj, olyan 800 kmre elég. Nekem amikor baszottul oda volt állítva az olajzó, akkor megevett 500 km alatt egy litert. Most visszavettem majd meglátjuk mennyi lesz.
Az enyém 5-6 litert eszik azzal még nincs gondom de az olaj zabálása nemnagyon tetszik.Nektek mennyi idő alatt eszik megy litert?
yaya pedig eléggééé szoktam neki huzni....nyél
hozzáteszem, eléggé le volt lakva, és mindent magamnak csinaltam azert nem volt dragabb, ha szerelő csinálja sokkal több.
hát én két éve vettem 140 ért. A műszaki átírás papírok voltak 30. A motorjára elment 25, a külsejére olyan 35. plusz egy gumi, egy fékbetét, egy gyertya. kellett bele egy új első lámpa, az 8 volt. Szerintem elég jólnéz most, ki, még az ülést akarom áthuzatni, meg az irányjelző nincs meg még.