Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nincs mit kérdezz bátran ha tudok segítek
köszi a segitséget

akkor "hajtás pajtás" (ezt valhol olvastam mostanában)
Két imbusz kicsavar és a csappal eggyüt kijön.
azt csappal együtt ki lehet húzni, vagy hogyan
Akkor beszorult valószínüleg. Az a rúd egy kicsit megvan valmiért hajtva, szerintem azért hogy ne villogjon nagyon a lámpa hanem egy kicsit szoruljon inkabb, neked pedig lehet megszorult ahogy a terepen lögyögött benne a benya vagy valami!


eddig nem égett, a két vezeték ott van a csapnál.
tegnap gurultunk egy kicsit terepen és azóta ég.
A tuareg fórumban most bontanak több tuareget is, oda nézetek be olvassatok vissza, és aztszem 3e ért árulták a multkor a kihajtásokat!
oké akkor érted a poént Az úgy van hogy van egy rúd amin tud csúszkálni egy egy másik cső. Ha ez a cső leér a rúd aljáig és ott rövidre zárja az érintkezőt akkor kigyullad a lámpa. Eddig nem égett? Nézd meg hogy a két vezeték megvan e a benzincsapnál. Ha nincs lehet lekötötték őket és most valamiért összeértek!
tomika

a km spirál kihajtás bizbaz megoldódótt nálad?
pajjtikám
akkor valami gáz van mert a tank tele.
beszatr a mérő?
vagy képes beszorulni valahova?
Kevés a benzin, jaja!
Az 50-es szerintem megéri a 200-at amit le lehet alkudni 170-180-ra, és könnyen el lehet adni. De csak az 50-es 50-est. Mert ami 125-ös 50-es, azt nem. Szóval az 50-esekre van igenis kereslet, de szerintem is hamar kinövi az ember. LOL
Bocs Te azért már idősebb vagy szal Pajti sztornó, de azért világít a lámpa, mert már nagyon kevés benya van benne, mikor az kigyullad, onanntól olyan 30 kmre elég a cucc. kb..
Tankojjál Pajti!
Meg most nézem egy 50 pegaso 200. Annyit szerintem nem ér..
Sziasztok!

Egy narancssárga visszajelző világít folyamatosan. mi lehet az? vagy annak világítania kell?sajna nincs felirat rajta, hogy mi az?

üdv
Nembeszélve arról, hogyha papírosat veszel akkor átiratod, hogy a neveden legyen leveszed a rendszámot kötsz rá egy biztosítást, és mégy vele. Majd ha odaérkezel akkor megcsinálod a jogsit és mehecc vele normálisan. De még mindig jobban jársz ha át van iratva és a rendszám is rajta van műszakival mindennel, és ha elkapnak akkor csak a kategória meg szegéséért kapnak kell mert amúgy feljelentés, kpmnek egy csomó pénz hogy bevizsgáljág hogy 50es e, okirathamisítás, ha esetleg lopott akkor megint cumi, szóval én mindenképpen rendszámosat vennék.
Figyi amúgy egy a-s jogsi max 50, de te tudod hogy mire van pénzed de ha később is akarsz motorozni akkor megéri most túllenni ezeken a köcsög papírokon mert később csak drágább lesz. Az 50esnek kicsivel kisebbek az idomjai, de én nem vennék 50est semmi pénzért, mert egy fél nyár alatt kinövöd utánnan meg nem tudod eladni. nem tom.. Én is így voltam ahogy Te, és inkabb jogsit csináltam, és leműszakiztattam így vihetek utast, nem basztatnak a zsekák, minden oké.
hát nem adnám el...ha nem kéne a mani a nagyobb vasra...
Srácok köszönöm a sok jó tanácsot!Igen néztem mindkettőtök gépét nagyon szép csak az a baj hogy rendszámos és nekem nincs csak B jogsim, akkor ezek szerint az 50 Pegaso sokkal kisebb? Kár hogy itthon nem úgy van mint a németeknél hogy 125 ccm ig smkp ill. un. kisrendszámos akkor vihetsz vele személyt is de akkor már b jogsi kell. Ja igen ha ebben az 50-125 kasztni dologban tudnátok segíteni hogy ugyan az e azt nagyon megköszönném!
Nem tom hogy adnak e még ki afes motorszámot, de szerintem Elissának is annak kell lennie..
LOL
Hát aki 50-ért megcsinálja a papirokat, annak gratula, merthogy több. Az a nagy baj, hogy köszönhetően ennek a f@sza regadónak szinte esélytelen forgalomba helyezni 50-esként használt 125-öst. Domi, AN-es vagy milyen motorszám van még, mármint adnak ki olyat? Vagy a regadó óta már nem? Télleg tudja ezt valaki pontosan?

Van nálunk egy cég, aki ilyen átiratással, és külföldről hozott kocsik ügyintézésével, vámolásával foglalkozik. Bementem hozzájuk, hogy mi lenne ha 50-es papirost vennék, és utólag vizsgáztatnám le, de minden eszközzel lebeszéltek az ötletről. Hát ennyi.

Ja a telovillát is télleg meg kell nézni, hogy nem folyat-e!

U.I: Elissa, Domi, ne adjátok már el! a vastot!
Én most végignéztem a hirdetéseket. Műszaki nélkül lehet venni 250 ért. Nah a papírokat kb 50 megcsinálni, úgyhogy szerintem reális árat kérünk...
hát simán ér annyit mind2é....nézzék már meg mien sokba van egy forgalomba helyezés...és nem mindenkinek kell műszaki nélküli gép...
Hehe Elissa csinálja nekem a konkurenciát Habár szómi szó az Ő gépe az egyik legszebb az Apriliák közül! Mindenki ezt fogja mondani.
Amúgy Elissa látom mondjak neked is hogy sok a mociért amit kérsz, meghát akkor egyértelmű hogy én is, de szerintem így papírosan műszakival akkor is ér annyirt. Szerintem aki jó motort akar venni az előbb utóbb tuti el fogja vinni.