Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szevasztok!
Főfékhenger kellene! Tud valaki segíteni?
Előre is kösz a választ és széles utat mindenkinek!
Bár ha mégy cséténybe és 4000 ért találsz olyat amit érdemes elhozni feketét akkor hozd már el. De megvan a telszámom, az se bánnám ha felhívnál mikor ott vagy és mondanád hogy mi a helyzet!kösssziii
Mondtam neked. Amúgy szerintem hagyd most, aztán ha majd úgy lesz megpróbálom áthuzatni. Az aprilia feliratra eddig 3 sör a licit
Domi, hát ez télleg uff. Nem tudom, mit lehet akkor kezdeni az enyémmel, mert kell az az aprilia felirat. Tud valaki szitázni? Ha kell Csetényből, akkor hozok holnap, de ez a lila már tényleg szét van.
én leszedtem,alá tettem 1 bőr darabot jó is lett csak kurva kemény lett...majd télen áthuzatom
Nah így van megszakadva!
Tomi én nem csinálok akkor semmit vele.. De tényleg akkor valami olyat hozzál ami normális állapotban van és lehetőleg matt fekete bőrrel legyen bevonva. Mikorra várható hogy ez elintéződik?
Domi, megyünk csetényben, olyan ülést hozok, amilyet akarsz, csak ne húzd le a tiedet pls!
Na az kimaradt nekem, hogy volt hajtókar csere! Akkor már csak az a kérdés, hogy a dugattyú súlya mennyi a sonkához képest. Mert szerintem ott lesz a baj. Jó, lehet, hogy szari az skf, de attól még nem kéne szétmenni 500 km után. Szerintem a toyo se birná sokkal tovább. És figyu, amikor ment, akkor mennyire rázott? A kiegyensúlyozótengely jó pozícióban van egyégként? (gondolom igen, de hátha)
Háy ! Tomika 125 nem értelek téged ,(vagy te engem nem)nem értem milyért kellene ütnöm vagy csapkodnom egy hajtókarcsere után tökéletesen kicentírozott főtengelyt? Azt hogy nem lett ütve vagy kopogtatva azt tejszin felvetésére írtam .Tisztában vagyok azzal is hogy ,hogy működik a centirozása a tengejnek. Számomra csak az volt a kérdés hogy ki milyen csapágyat ajánl, vagy van e valami különleges oka e hibának. - vdani 666 Köszönöm neked is a hozzászólásodat , megpróbálom beszerezni . Köszi további szép estét mindenkinek!
Adatlapokat töltsétek már ki pls. kööööszi...
főtengelyhez koyo csapágy kell, skf nem jó oda, koyo a gyári is, skf az inkább kerékbe meg ilyen helyekre való...
Miértis ne?
domi, le ne szedd a huzatot!
Nah! akkor nem érted. A csapángynak jónak kell lennie, de azé vehetsz toyot.A főtengelyt viszont simán lehet ütni. Az enyém akkorákat kapott, hogy szinte sajnáltam. Szóval meg lehet csapkodni. A főtengely-sonkán viszont nem tudom mit lehet igazítani. Csak kivenni lehet belőle, de az is mocsok munka. Biztos, hogy az a legjobb, ha a tuning dugattyúhoz való főtengelyt veszed meg.
Köszi tejszin és tomika 125 a válaszotokat ! Azzal tökéletesen tisztában vagyok hogy a főtengelyt nem szabad ütni ,még csak kopogtatni sem kopogtattam.Ez a tuning már végre volt hajtva, mikor a motor a bírtokomba került , a motoron hajtókart cseréltettem aki cserélte tudta hogy 160-as hoz lessz hisz a dugót is ő tőle rendeltem,ha méretezésbeli probléma lenne akkor elöbb kinyírná a hajtókarcsapágyat ami azóta is tökéletes.Mivel a moci bejáratós ezért komolyabb nagy terhelésről nem is beszélhetünk ami kiválthatna hasonlókat.Egyszerüen arról van szó hogy a főtengelyen lévő C3 as skf kosarazása nem bírja ,sztem gyenge ,mivel ami előzőleg benne volt csapágy egy FAG csapágy aminek a kosarazása erősített,de ilyet nem tudok beszerezni .Ajánlották hogy van Skf be müanyag kosárral az talán jobban bírja címmel de nem tudom nem nagyon bízom ezekután ebben.Ha valakinek van valami tuti tippje azt szívesen veszem hogy mit rakjak bele. Természetesen centírozást ellenőriztetem a ftengelyen hátha az a baj. Köszi mindenkinek további szép estét
nem huzzák rá az eredetire...mert csunya lenne...leszedik rola a régit....és az ujat rámelegítik...hogy szép sima leen ...az enyémben pl 2varrás is fut végig mert így lett szép...semmi gyűrődés...
Gyerekek!
Nekem az lenne a lényeg hogy a lila vagy milyen ülésemért kapjak egy jó állapotban lévő feketét. Ha valaki ezt megtudja oldani. akkor nagyon szívesen elcserélem vele. Ha nem tudja senki akkor megpróbálom áthuzatni és megkérem a csákót hogy a huzatot egybe szedje le. habar ilyenkor aszszem ráhúzzák az eredetire. Nos javaslat?
hát nagyon egyszerű, még akkor is ha szari az skf, (nekem toyo van benne) hogy tejszinnek igaza van. A főtengelyhez nincs beállítva a dugattyú súlya. Tehát ha nincs rendesen kiegyensúlyozva, akkor mindegy milyen a csapágy, szétveri. Még akkor is,ha a főtengely nem üt semmit. Melllesleg a főtengely ütését minden összerakás előtt be kell mérni ha jól tudom, és szükség esetén ki kell kalapálni. Max diferencia 0,05 mm. De ha többet is üt, akkor se kell szétvernie a csapágyat. Sok sikert!
Csá onidn

Ha a fötengely csapágy enny idő alatt kifexik annak több oka lehet:
Előforduhat ,hogy a főtengely kapott egy ütést (azt te tudod ,hogy ütlegelted-e vagy le ejtetted stb) Nem kell neki sok ha egy kicsit üt a tengely vége csak egy picit is az kurvagyorsan hazaváglya a csapágyat még ha új akkors.
Második tippem: Lehet ,hogy gyenge a csapágy a 160-as hengerhez. Ez a tuning csat úgy ér valamit ha kicseréled a főtengelyt + mindent a 160-as hoz méretezzet alkatrészekre (valószínűleg a csapágyat is)
Ha kicseréled a hengert de pl. a főtengelyt nem ne csodálkozz ha kifexik a főtengely hiszen nem ilyen erőhatásokra van méretezve. Úgy is mondhatnám erősebb főtengely kell hozzá. Ha jól értem azt is cserélted ,de a 160-ashoz valóra sima vagy 125-ösre?
Szasztok ! Tudna -e nekem segiteni valaki abban, hogy nekem van egy rotax 123 as blokkos pegazóm 160 as Pollini hengerrel, amin teljes motorgenerált csináltam (hajtókar ,dugattyú,szimeringek ,csapágyak,)FŐtengelycsapágyat Skf C3 as 2z-t tettem bele természetesen a porvédőket lepattintva ,kimosva ,beolajozva. A motor összerakása után jó hang és tökéletes működés után ,kb 20 km-tert követően a motor megállt mint a szög .Szétszedtem és a kuplung felöli főtengelycsapágy kosara szétthullott 3 szegecs kihullott a golyók meg feltorlódtak. Visszavittem a csapágyat az skf be ott azt mondták:"valószínű hogy anyaghiba ,ez a csapágy tutira alkalmas arra a helyre",kicserélték .Újra összeraktam majt kb 500 km-ter után a szitu ugyanaz, megint megállt. Az volna a kérdésem hogy szerintetek mi okozhattya hogy a kosár szétthullik ,vagy tud e valaki valami bevált márkájú ,számú csapágyat, ami jó oda és hogy hol és mennyiért lehet hozzájutni ?A motor bejáratós nem volt neki kűldve! Segítségeteket előre is köszönöm!
azt még megszeretném kérdezni,hogy ezeken mindegyiken olyan a lámpa,hogy nem fordul a kormánnyal együtt?hanem rögzítve van?
hali!
megszeretném kérdezni,hogy melyik fajta benzin jobb a motorba?
a 95-ös vagy a 99-es?
Hát tudom, hogy a lila kell! Egyetértek! Azért akarom! Az én lilám már áthúzott, és nincs meg az aprilia felirat. Ezért akarok adni a dominak egy olyat, amit áthuzathat! (amit csetényből vennék) Szerintem akár licit is indulhat. Két sör már volt, csak azt tudom mondani, hogy: 3 SÖR !
sztem a tiéden a lila mutat jol...a feketével non egybeolvadna a mocc....persze ez csak az én véleményem ...különben meg mért nem kerestek vkit aki áthuzza nektek...és akkor az vacsi uj