Igen meg elöl hátul 17-es felni , meg ugye alufelni , 2 oldalidomot megvágtam , tettem rá egy supermoto sárvédőt meg egy 2 lámpás fejidomot , röviden ennyi...
Hali! Megvan a csiguszbigusz Nem Pesti vagyok hanem Szarvasi ugyhogy sz.tem posta.... Karácsony után fel tudom adni ha gondolod , mert ugye nem nagyon van most posta! Ha gondolod nyomsz egy címet és küldöm is!
Na cső pegazus, igen a kis tartályt öntsd kb. félig hűtőfolyadékkal,a váltoolaj cserénél nem a 820 a mérvadó azt felejtsd el a milyenken más a kuplung oldali dekni, a szintjelzőcsavarig töltsd fel,utánna indítsd be egy kicsit járasd állíts le és ellenőrizd a szintet még egyszer .
köszi, megkaptam a mailt. A kis tartályt megnéztem, de most nem láttam hogy rendesen be van e kötve a hütöhöz, mert félhomály volt a garázsban de majd holnap megnézem. Amugy a tartaly üres, de a hütö az tele van. Igy is jo, vagy kell akkor tölteni a tartályba is? Meg kicsavartam a csavart amit bejelöltél, de nem folyt olaj pedig meg is döntöttem a gépet. Holnap kicserélem az olajat, és most akkor mennyit töltsek a szintjelző csavarig, vagy a 820 köbcentit mert a használatiben annyit irnak.
Sehogyse emel ki. Mondjuk melegen mintha egy kicsit jobb lenne, de ugy se az igazi. Ami kivülről állítható azt már mindenhogy kipróbáltam, de ugy néz ki az olaj tényleg kevés benne.
A tartályhoz nem tudok hozzászolni, mert nekem 125-ös van, és ott nincs ilyesmi, és nemismerem az 50-es felépítését.
A kuplung csak hidegen nem emel ki rendesen, vagy melegen sem?
Próbálltál már állítani a kuplungkar holtjátékán?
Szia! 50es pegasom van. Váltó olajat akarok cserélni, ugyanis a kuplung nem emel ki teljesen, és azt javasolták többen is hogy cseréljek olajat mert valószínü az a baja. A kis tartály az az olajtartály mellett van, a jobb felső sarkában.
füstöl tőle mint a dög, nem pörög úgy ,ahogy kéne, és beköpi a gyertyát!
Ezzel ellentétben, a shell nem füstöl, egy kicsit se, nem büdös a kipufogógáz, 10500-at pörgettem le vele, amásiknál már 7000-nél fullákolt az olajtól!
Én Castrol Power1 Racing 2T és Repsol Moto Competicion2T használtam és szerintem mind a kettő kiválló olaj ráadásul a repsót több versenycsapat ajánja és teszteli, nem értem mibajod vele.
Helo, pegazus ismét én vagyok mert ha viszont a váltó olajra gondoltál akkor oda: SAE 75W-90-es hajtóműolaj kell,a márka itt is mindegy (szerintem).A pontos mennyiséget nem tudom mert én még nem cseréltem csak szintet ellenőriztem de 1 liter élég. Rakok fel két képet nézd meg biztos segit,bár ez RX AM6-os blokkal de a külömbség csak annyi hogy az RX 6 sebességes és az olajszint jelző csavar máshol van,de én bejelöltem hogy nekem hol van. Ha írsz egy e-mail címet küldök egy egész karbantartási utasítást,bár ez is RX-é de műszakilag egyformák a Pegaso 50-sel
-lehet hogy hülyén hangzik de a tied valahogy máshogy néz ki a többinél -
csak a fejidom csere miatt látom így?
A kuplung csak hidegen nem emel ki rendesen, vagy melegen sem?
Próbálltál már állítani a kuplungkar holtjátékán?
Ezzel ellentétben, a shell nem füstöl, egy kicsit se, nem büdös a kipufogógáz, 10500-at pörgettem le vele, amásiknál már 7000-nél fullákolt az olajtól!