Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezt hogy érted hogy "ha nem szív olajat"?
Ha nem szív olajat, nem fog tönkremenni szerintem... Egy primitav kis pumpa... Nekem soha nem volt baja 48 e km alatt.... CSak nehogy légbuborék legyena csőbe, mondjuk mert már annyira kifogyott az olaj, és úgy töltötték utána, és nincs vele gond...
Véletlenül nem a BME -re jársz, és a K mellett szokott állni a pegaso? Szerintem ma reggel is láttam egy nagyon hasonló matricázású 25-öst....
Ja nem rossz indulatbol irtam! Csak szerintem én ilyet nem rakok fel! Amugy te mennyiért vetted vagy cserélted a motorodat?
Hali!Ha tőlem kérdezed Krisztián,akkor nemtom...nemrég cseréltem a mocit Szasanyival,szal még nemtom hogy viszonyulnak a zsaruk hozzá.Ismerek olyan srácot,aki Mitoval nyomja rohadt rég rendszám nélkül és eddig egyszer basztatták a rend őrei,de azt is megúszta.A matricák nem tőlem származnak,de levakarni már nem fogom,mert elég jól vannak megcsinálva,és még gyárinak is rá lehet fogni De sokáig úgyse akarok papírok nélküli mocival zúzni.
Üdv:Bandy
Szeva Domi,ma este átküldöm
makó.
Hát igen a 30 egy kicsit sok!Ha tényleg olyanok, amilyen nekem kell, akkor 20-ért megvenném őket. Hol lakik a srác?
Szeva! Az én motorom is 125-ös! Néztem a képeidet és szerintem elég meredekek azok az 50-es matricák! Én is 50-es ként fogom használni az enyémet! Téged még nem csesztettek a zsaruk?
Azok szerintem ugyanolyanok, de a srac 30at kér értük. Szerintem az sok egy kicsit. Te mennyiert vetted?
A Tuareg és a Pegaso telói ugyanolyanok lennének? Amit a Trojáktól vettem, egyszerűen hiányosak voltak belülről. Az egyik még görbe is volt. Csak ott még nem vettem észre... Azóta sem találok sehol...Pedig már minden full kész van.
Akkor átküldhetnéd az adatlapomon találhato email címre.
Okés...Megnézem a beállítást Hát ahogy gondolod...én csak a biztonság kedvéért kötöttem le,mert bárhol dugulás,eresztés van vagy akármi könnyen megragadhat esetleg a dugó..amit nem akartam Örülök,hogy teccik a motor!Nekem is nagyon bejön a gép
Mégvalami.minden beállítási érték benne van még az olaj pumpáé is abban a szervíz infóban amit küldtem (Mármint az Andrásnak)
uhhh de szép patent a pegasod
Szeva Bandy. én pont ma kötöttem vissza az olaj szivattyút amit te lekötöttél, mert én sem szeretek pancsolni! Szépen műkszik tolja az olajat rendessen. Egyebkent milyen a 125-os Pegó ?Ja és nebántsd az olaj punpát az úgy jó ahogy van! A pici 50-es jól viselkedik.tetszik a gyereknek. . Üdv minden Pegosnak:Szasanyi
mi tud abba elszálni? full mechanikus az egész én még nem sok ilyet hallottam...
Én is pont emiatt kötöttem ki még anno.Szét lett kapva,és hát meg kell mongyam nem egy csúcstecnikás szerkezet.Én is csomó ilyet halottam,hogy elszállt a pumpa és úgy beragadt a dugó,hogy kalapáccsal alig lehetett kiütni a hengerből.Ami pedig nem túl bíztató.
értem...te tudod...gondold meg sztem...
Még nekem is úgy van csak most nagyon gondolkodom rajta, hogy kiveszem belőlle.
domi-nekem kipp-kopp...kopogom...nincs rossz tapasztalatom...és remélem nem is lex vele kapcs-ban...működik rendeltetés szerűen
Jó nem egy szép látvány mikor a kúton előveszed az olajos flakont, de inkább mint egy 40 ezres felújjítás.
Az a bajom Elissa, hogy csomó embernek ha tönkremegy akkor nem veszi észre, csak abból hogy hupsz megragad. Márpedig nem eggyet halottam hogy az olajszivattyú feladta, aztan dugógyűrűcsapszeg egyből befigyel, rosszabb esetben még főtengely is. Ha valaki viszon ajánlana valami módszert, hogyhogy lehetne ellenőrizni a különolajzó működését, akkor lehet meghagynám.
Hát előző 50-es Pegasomon én is kikötöttem,mert nagyon féltem,hogy megragad!Én is magam pancsoltam...csak most ennél nem akarom kikötni...az olajat sztem adagolja rendesen,mert normálisan fogy a tartályból.Bár lehet jobb lenne.Csak az a pancsolós macera
és mért nem találod jonak a különolajozást?