Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az én kicsi pegóm, még mindíg nehezen indul hidegen .Kérnék még tanácsokat. Gyertya új önindító teker mint őrült kompresszió jó .Én esetleg benzin szintre gondolok.Ha egyszer beindúl utána nagyon király. de egy napos állás után nagyon nehéz bele lelket verni és ez bosszant Miden tanács érdekel.Sziasztok!
Ja és megpróbálom úgy ahogy írtad.
Szia domi 223, szóval ne szarjak be ez jelenség a tipussal jár? Mert egyébként nagyon jól húz nem torpan szép az alapjárat stb csak ez a nehézkes indulás hosszabb állás után ami kicsit zavar. Nekem még új a tipus nem ismerem nagyon ,viszont nagyon tetszik a kicsike .
Szia.
Próbáld először úgy indítani hogy nem huzod ra a szivatot és csak olyan 2 másodperc utan huzod ra a szivatot. Működni szokott. De ha sokaig all akkor ezt szokta csinalni.
Sziasztok Pegosok, egy szakmai kérdésem volna hozzátok.Az én kicsi pegom 1-2 napos állás után nagyon nehezen indul be,sokat kell indítózni, aztán egyszer csak röff beröffen és szépen ketyeg.Amúgy nagyon jól megy .Szerintetek mit kéne megnéznem? Ja egy ilyen hosszabb indítózás után kivettem a gyertyát és nekem száraznak tünt. A hideg indító elviekben működik . Rotax 123-as blok van benne Dellorto 28-as karbival. Előre is kösz:szasanyi
Közben rájöttünk mi a dolog lényege, azért köszi szépen!
Ma megjött az új hengerem és a dugóm is! Sajnos két hete beadta a kulcsot a moci. Felrobbant a dugattyúm
Trojáknak volt zsír új hengere + vettem egy bele egy wössner dugót!
Jövő héten kész lesz elméletben úgyhogy indulhat a bejáratás!

Széles utat és balesetmentes közlekedést!
ja szasanyi! Az enyém stabil 50-60 fok. nekem se műkszik a termosztát. odaseneki! De biztos nem occó
Igen, hát nem egyszerű! Szóval kedves mr pegaso! A te powered valószínű membrános. A kipuffogó gáz felfúj egy gumiharangot. Ezáltal az kihúzza a power nyelvet. Úgy lehet rajta (jelzem csak nevetségesen keveset) állítani, ha a piros kis vackot tekergeted, ami a rugúját feszíti. Minnél jobban be van tekerve annál később nyit. A membrános lassabban nyit, mint az elektronikus, ahol egy elektromágnes húzza meg a ravaszt, viszon állítható. Az elektronikus csak kinyit egy adott fordulaton hirtelen, és fenékbe rúgja a masinát. Hát én így varrok gombot. Ja és a fékkel azért van összekötve, hogy néha lerántsa a kokszot a szelepről. A kis olaszok úgy gondolták, hogy ritkán nyitogatnánk amúgy. Nekem már egyszer eltört, és a fékkel most nincs összekötve, hogy ne fáradjon ki olyan hamar. Talán bejön az elmélet, de nem vállalok rá garit! Széles utat!
Sziasztok, tud valaki rotax 123-ashoz termosztátot? Az enyém nyitva maradt és nem melegszik be rendesen.
Szevasztok!

Powerszeleppel lennének gondjaim, hogy az hogyan nyit ki, mert most ott van a szerelőnél a gép és nem jövünk rá, hogy hogyan működik, mert a bowdenje a fékhez van kötve! (ez eddig ok) Az a problem, hogy úgy van a hátsó fékhez kötve, hogy mikor lenyomom akkor nyit ki a power!
Na erre varrjatok gombot!
Segítsetek, mert tanácstalanok vagyunk!

Széles utat és jó időt!
Igen de van amikor csak az egyik szárban van rugo a masikban meg csak csillapítás, akkor a rugósba valamivel kevesebb kell. Amúgy én nem gondolom hogy egy-egy deci olaj plusz sok mindent befolyásolna. Csak arra vigyázz hogy minenképp a megfeleő szimeringet tedd bele, meg inkább vedd meg a drágábbat.
Szia domi223 kérdésem ,mind a két oldalba 0.5 -öt öntöttél?
Nekem 40-es telom van, és pont 0,5 litert öntöttem bele.
Sziasztok Pegosok, engem is érdekelne az első teleszkóp olaj mennyisége mert én is most cserélek szimeringet . Volna egy fontos kérdésem , miből tudnám megállapítani a pegom gyártási évét? Elöl dupla kerek lámpás Rotax123-as blokkos , esetleg az alvázszámbol? tud valakisegíteni? Csőváz mindenkinek.
Kössz Tomika, asszem menni fog!
Sziasztok , nem tuggya valaki hogy pegasó elsőteleszkópjába mennyi olaj kell és esetleg tudna valaki ajánlani valami jó olajat? jah és ugytudom hogy csak az eggyikbe kell olaj , meikbe? előrre is köszi
Hi, balra kell a meghajtó meg egy alátét. Jobbra távtartó. Javaslom, nézd meg, hogy mi hol van kopva, megnyomodva attól, ahogy a csavar meg volt húzva. üdv
Hello mindenki! Help!
Olyan régen szedtem ki az elsőkereket, hogy elfelejtettem, hogy is van!?
91- es két kereklámpás "aranytelós" pegasonál. A baloldalon csak a km/h spirál csatlakozója van, a jobboldalon, meg a távtartó? Vagy elhagytam egy távtartót, vagy ez az egy is a baloldalra kell, vagy onnan még hiányzik egy alátét, vagy csak én vagyok ilyen balfasz?
Köszi srácok már halad a dolog kuplung ügyben
Nem kell! Ahogy mondtáűk, be lehet akasztani, csak ügyesnek kell lenni! Én Celldömölkieket ajánlom bowden ügyben, ha nincs nekik, minta alapján legyártják, és az új!
1-2 centi mozgása legyen
hahó

mennyire kell feszesre állítani a láncot?
basszus.
visszafelé mér a km óra
Nekem is tört már el, de csak a Troják tudott ebben is segítei. Az a baj, hogy a menetes szárat nem lehet "csak úgy" kicserélni, mert valami üveg-kemény anyagból van, hogy a forró kipuffot kibírja. Szóval sima vas vagy acél nem elég, 2- vagy 3 kilences kell. Gyárból 21 ezer, nekem 5 volt. Ja, és anyagfáradás miatt törik el, valszeg típushiba.
valakinek nincsenek véletlenül bontott alkatrészei?
engem konkrétan power szelep érdekelne, mivel már nincs egy ideje, mert eltörött