Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

csumi! nekem mint tudod membrános van. (az a pneumatikus) És a bowden balra áll. A bowden pedig kell, mint tudjuk, okosan! És a féktől jön, és a jobb oldali dekni egyik csavarja tartja a bowdent a fékpedál felett. Ha kell küldök fotót. Jó munkát!
Azt mondja meg valaki, hogy a pneumtikus power eggyik oldalán van egy kidudorodás, ami úg néz ki mintha valami bowdennek kellene odamenni. Meg úgy látom hogy bele tudom rakni mind a két féleképpen, tehat annak a szarnak merre kell állnia? Én úgy gondolom, hogy oda a fékről kellene egy bowdennek belemennie, hogy mikor fékezek kiszellőzön a henger. Szerintetek lehet valami káros hatása ha az a része nincs meg. Akinek pneumatikus powere van az adjon valami okos tanácsot.
ha valakit érdekelne vannak bontott alkatrészeim rotax123-ashoz vagy van egy kiváló blokk "alj" is eladó! ha érdekel valami keress, meg adatlapomon az elérhetőségeim
Sziasztok!
Egy olyan gondom lenne, hogy nem nyit a power vagyis tegnap kezdődött és egyre roszabb lett! Tud valaki segíteni, hogy mi lehet a baj?
Előre is köszönöm
Sziasztok!
Sziasztok Pegosok, úgytünik megoldódott a hideg indítási problémám .A gondom a szivató és a keverék csavar beállításával volt. Most pöc-röf, idáig egy napos állás után nagyon nehezen indul be, most behúzom a szivatót a gázhoz nem érek kettőt fordul az indítró moci és pöfög a gíp .Köszönöm szépen a hasznos infókat.
Jogos, és nekem is jobban tetszik a magyarázat, de én ezt a motorrevüben olvastam... De mondom, ez tényleg hihetőbbnek tűnik!
Tévedés, az azért nyit ki, mikor fékezel, és az elektromos is azért nyit 2500 -as fordulat alatt, hogy kiszellőzzön a henger, ne tudja megszívni magát!
Sziasztok , holnap kész a pegasom Majd rakok fel képeket , ma lett kész az első felnim is
Ami a lendkerék alatt van. De már tárgytalanná fog válni, mert nem küszködök tovább az elektromos power rel, hanem kiszedem és rakok bele egy vákumosat. Valaki azt mondja meg hogy az első kerék csapágyat hogy lehet kivenni?
? Domi ! milyen állórészt?
Ha valaki szerelés közben lefényképezte az állórészt, akkor tegye már fel a képet. Köszi
Sziasztok!
Van 1 eladó pegasom, ha vkit esetleg érdekelne az érdeklődhet:06304764580-as számon. Annyi hibája van a motornak, h nincs hátsó fék és szétvan szakadva az üléshuzat. A többit megbeszéljük.
Sziasztok,köszi a sok infót,hétvégén megnézek mindent. De lehet hogy a dominak lessz igaza ,mert a szivatóval nem áll le hamár beindúlt . Köszi mindenkinek amint tudom megírom az eredményt
A gyújtás lehet szar, attól még megy. A hőérték lehet megoldás... meg kéne nézni a gyertyát hogy fekete, vagy barna. (a barna a jó, gy.k.)
Ja van benne membrán? huppsz. bocika
Próbáld azt ki hogy mikor már bindult akkor húzd rá alapjáraton a szivatót. Ha leáll akkor a szivatóval nincs gond, ha pedig nem akkor a szivatót vagy ki kell pucolni vagy pedig állítani kell. Nekem ez tűnik a legvalószínübbnek, mert ha a gyujtás lenne akkor nem is menne rendesen. Meg amit még ki lehetne próbálni az, hogy eggyel kisebb hőértékű gyertyát teszel bele. Amúgy mennyi ideig kell tekernie hidegen hogy beinduljon?
Tomi!
Egy kicsit tévedésben vagy mert van benne egy membrán a karburátor és a henger között és szokott az is eféle galibákat okozni. Bár ha esetleg a membrán el van szakadva akkor eszik mint az állat de mást nem veszel észre.
Hát nem tudom milyen membránról beszéltek... de ebben olyan nincs... Egyébként nekem is csak az jött be amit a domi mondott, hogy először csak forgatom az öninidítóval 1-2 mp-ig, és csak aztán húzom rá a szivatót. Persze az indítózás folyamatos.
A membránra is gyanakszom, csak most még gyüjtöm a tanácsokat aztán szétkapok valamit . A szivatót használom, de mindegy neki se-igy se -úgy nem indúl, csak nagyon nehezen.
bocsi csak ez igy elszembe jutott,h felsoroltad h mit csináltál és em láttam a szivatot odairva moynuk gondolom ,h használsz szivatot,nem azé irtam csak ugy jött.. am nővérem robogojának is ien baja volt h nehezen indult,és ha 1szer beröffent utána pöcc röff,benzinpumpát cseréltek rajta,meg asszem szivomemránt...
ez nem volt viccces
használd a szivatot
Köszi, csak éppen nem úgy működik ahogy szeretném
Hát én sajnos nemtudom megmondani mi lehet a probléma , az enyém ezt 1-2 hét állás után csinálja bár viszonylag meleg a garázs amibe van.A motorod viszont tetszik, jó állapotba van.Lassan nekem is bekéne már szerválnom egy ijen pegasos matricát
Cső! előgyújtás 1,9-2 mm. Sztem ellenórizd le, nem tart semeddig.
Szép táltos