Enyém is rendszámos mert ez egy dög nagytestű gép és nincs az a hülye rendőr aki elhiszi neked hogy 50 es. Amit nézz meg rajta hogy a lendekrék jó állapotban legyen a telok ne ersszék az olajat, legyen megfelelő töltés, a féktárcsáknak ne legyen válluk, power nyisson, ha mar megy 120-130 között akkor tul rossz nem lehet,gumik jók legyenek. hát hirtelen ennyi. Amúgy lehet mindenki haza beszél de az enyém eladó, és ezzel tuti nem lenne gondod, mert meg a seglyuka is fel van újjítva!
LOL! Enyém rendszámos. Fontos a hangja, hogy hogy megy, és hogy minden lehetőleg gyári legyen rajta, és működjön, mert gyárira visszaállítani bármit is drága dolog. (Km-óra, Power szelep, különolajzás, elektromos cuccok, stb.) Sok sikert
Helló Srácok!
Most készülök venni én is egy 125 ös Pegasot, az lenne a kérdésem hogy mire kell oda figyelni a vételkor esetleg milyen a tipikus hibái ennek a gépnek ? Segítségeteket előre is köszönöm!
Üdv: egy Leendő Pegasos!
UI:sokan használjátok 50 es ként a 125 öst? Rendőrei hogy viszonyulnak ehhez a dologhoz!
Csak mostmár szeretnék mihamarabb ezen a járműcserén túllenni, nem szeretném ha ez maradna télére. Egyrész már kicsi. De amúgy most mióta összeraktam, kurva nagy élmény menni vele, mert nagyon jól megy, nincs vele küszködés, nem fújja az olajat szóval tényleg élvezet most motorozni vele, és tényleg a szomszédnak is el merném adni most olyan állapotban van..
Hát lehet hogy most sokan megfognak kövezni, de mostanaban annyi motoros haver halt meg körülöttem, amit így a családom és a párom nehezen visel, így az ő nyomásukra autot fogok venni, bár én még mindig nagyon ragaszkodom a motorhoz. Szóval most eléggé örlődök, de ha mégis csak motor akkor egy Honda vfr 400. Van egy 300 ért kirakva nah az jöhetne is. Nem tudom még milesz.
Nekem is ez a bajom, hogy azért, mert a annak ki kellene jönnie, még a hengert is vegyem le? nanemá! Egyébként a Troják Z. is azt mondta, hogy simán kijött, meg hogy annak pont az a lényege, hogy a dugattyú felé nem szabadna mennie, csak kifele. Lehet, hogy egy kicsit erőszakosabban kéne húzni kifelé, fene tudja.
Azt elvileg csak ki kellene húzni nem szabad lenne akadnia semmiben. Ha mégis akkor én azt csinálnám hogy levenném a kipufogót meg csonkot és valamivel ott próbálnám kinyomni, igaz hogy kicsi a hely, de hengert nem huznam le szivesen érte..
Sziasztok! AZt szeretném megkérdezni vkinek nincs-e pegaso50-be 3 sebességes AM váltóba váltótengelye 17mm-es átmérőjű vagy komplett váltója. ELőre is köszi!
A nyelvben vagy egy csavar, és az tört el, de az anya felett, és nem engedte belecsúszni, úgyhogy csak ki kell cserélni, és kész. Már megvettem, csak még nem tudtam a régit kihúzni. Nem tudja valaki, hogy azt hogyan kell kivenni? Mert mintha akadna. Viszont az ujon látszik, hogy simán ki kell csúsznia...
Nem ért bele hálisten!
Citrom, 60 rudi egyébként sztem nem sok érte. Nekem csak a főtengely volt 15. Na most akkor nem mondom, hogy mennyi egy dugó, henger stb... Jójaz! megérete!
Na de skacok, milyen a castrol?
Pegaso eddig ált Nem volt pénzem , de most van Most lett ujrafényezve , blokk az meg szar főtengelyes meg minden baja van , amm blokkot nem ujjat veszek bele annyi pénzem nincs Hanem unokatesommal hozattam be eggyet külföldröl , de kitünő állapotban gyujtás és karbi nélkül de az van nekem , amugy 60ba aggya. Na joéjt mindenkinek
Most készülök venni én is egy 125 ös Pegasot, az lenne a kérdésem hogy mire kell oda figyelni a vételkor esetleg milyen a tipikus hibái ennek a gépnek ? Segítségeteket előre is köszönöm!
Üdv: egy Leendő Pegasos!
UI:sokan használjátok 50 es ként a 125 öst? Rendőrei hogy viszonyulnak ehhez a dologhoz!
Cím: 8417, Csetény, Rózsa út 20
Telefonszám: +3630/855-7633
Nem tudná valaki gyorsan meg mondani a Csetényi bontó számát? Sürgős lenne
Köszönöm!
Citrom, 60 rudi egyébként sztem nem sok érte. Nekem csak a főtengely volt 15. Na most akkor nem mondom, hogy mennyi egy dugó, henger stb... Jójaz! megérete!
Na de skacok, milyen a castrol?