Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A motor árán felül mennyiből jött ki neked?
Képet hétfőre tudok csinálni...
én is most csináltam az enyémet teljesen felújítottam, a váz le lett szinterezve meg ilyenek. Ha van kérdésed és tudok akkor szívesen segítek. Nem lenne baj hogy most csúnya a motor nyugodtan tolj rólla egy képet nem fog senki kinevetni vagy cikizni.
Sajna van mit pofozni a gépen (orrán száján folyik az olaj, karcos, stb), ezért még képet nem raknék föl, de ~36000km van az ÓRÁBAN :)
Igazából teljesen föl akarom újítani, motor ki, szét-össze, váz fényezőhöz, telók felújítása, új gumi stb...
Ha esetleg tud valaki segíteni, alkatrészutánpótlásban illetve gyári adatokban, azt szívesen venném...

(adatlapot kitöltöttem)
Érdemes, az a lelke... Egy baj van, nem éppen olcsó dolog egy új membrán....
ez a membran kérdés ennyire fontos lehet?!nem is gondoltam volna hogy abból is vannak különbözőek. Lehet én is ki fogom próbálni, egy másik membránnal.
3,5-4 l -el elmegy neked az aprilia? Háát az nem sámli... Nekem 3,5 akkor volt, mikor hazahoztam, végig 60-70 :) Aztán a normál fogyasztás 5-5,5 l volt/100 km olyan 100-110 -es utazóval...

Megjegyzem van egy másik membránom, azzal olyan 2-3 dl -el kevesebbet evett, és középen még nyomatékosabb is. (jobbanmondva már csak ez van meg, mert az eredetit havernak adtam, az ő eredetije meg odavan, az megvan.)
Majd az adatlapodat légyszives tölsd mar ki, meg dobjal fel képet a mocirol.Meg leirhatnad hogy hanyas évjárat, meg hany km van benne.
Hat a 7.5 egy kicsit tényleg sok normál használat mellett. Az enyém normál használat mellet eszik meg olyan 6ot ha vedig hajtom akkor olyan 7.5 8at de akkor már nagyon nyomom.
Rotax blokkos, de nem sokat tudok róla, mert friss szerzemény...
Hát a kezem, meg 60% 6000körül elváltva, 30%haladós, 10% nyél...
szerintem ilyen használat mellett sok, de várom a véleményeket...
meg mien block van benne..
hát sztem nem tul jo...bár a kezedtöl is függ hogy huzod neki....meg h mien henger van rajta...de sztem ha alap gép,akkor nem kéne ennyit ennie...enyémhez viszonyítok 3.5l-4l /100km
Helló!
Van egy kis, de nevezném inkább nagy problémának...
125ös pegasom van viszont annyit eszik, mint egy kissebb autó kb.:7,5l/100km kultúrált használat közben.
Ez normális?
Hali ,terepen 1,4-1,6 aszfalt 1,8-2,0 bar láncmozgás (motor üres.nem ül rajta senki)3,5-4cm Csöváz Az új mocim ,igaz hogy csak 50-es de szentem kafa.
Kösz domi!
Én előre 2.2 hátra 2.3 szoktam fújni. A lánc meg ha ráülsz a motorra, akkor se legyen feszes.
Hali mindenkinek!

Új tulajdonosa vagyok egy Pegasonak,amihez Szasanyi révén jutottam hozzá.Jó lenne,ha valamelyikőtök tudna segíteni,hogy kb mennyi az előírt keréknyomás elöl-hátul és hogy kb mennyi a normális láncmozgás?
Köszi:Bandy
Jobb híján én fogom magamnak visszaállítani. Megnéztem a tényleg van két rovátka a karon és ha az eggyiknek kell vízszintbe állni az álló részen lévővel, akkor az enyém iszonyú sokat kapott, mert a rovátka az állórészről lefelé mutatott.. áhh szóval nagyon sokat kapott. De amúgy.. Úgy gondolom hogy az lesz a baj hogy most vettem ezt a pneumatikus powert, mivel a power elektronikám tönkrement, és nincs benne az a rugó, aminek vissza kelene nyomnia a membránt, így ha egyszerfelfújódik, akkor úgymarad, így alacsonytartományban gyenge és nem lehet elég gyorsan kihuzatni a fokozatokat, és amikor felrakom 5be akkor annyira visszaesik a fordulat, hogy nagyon miközben nyitva a power... áááá nem tom. Valahonan szerzek egy rugót és meglátjuk mi lesz...
Nekem 600-800 km ig ment el kb egy liter olajjal.. Megjegyzem ez eléggé saccos szám, mivel nem votl egyszerű mérni... Sose emlékeztem, mikoris töltöttem utána, és még a szintet eltalálni se...
Egyébként szerintem ettől nem szabad, hogy ne forogjon ki.. MEgjegyzem, ezért nem kéne állítgatni az olajozáson, bejáratáshoz be kell keverni a benzinbe egy kis olajat, és kész... mertmost ki állítja neked vissza?
Akinek pneumatikus powere van, az mondja mar el hogy miert lehet az hogy felfújja a ballont de az utánna nem ereszt le?
És neked mennyire volt elég egy liter olaj? Mert amúgy van egy srac aki azt mondta, hogy szerinte lehet hogy azért nem pörög ki, mert nagyon sok olajat kap, amiben volt is valami, mert amikor összeraktam a motort, akkor hogy ne ragadjon meg még véletlenül sem, fullra odaállítottam az olajat neki. Most visszavettem, így is még bőven a két rovátka között van. Szerinted lehet a túl sok olaj miatt?
Hümm van a pumpán két rovátka, azok között kel mozogni az állórészen lévő rovátkának!
Értelek. Nekem mondjuk pneumatikus van. Amúgy tudom hogy az af1 ben leirtad, de ird mar le ide is a különolajzót hogy kell beállítani szabályosan.
MErt mikor nyitná, egy picit megtorpan, ettől visszaesik a fordulat, és megszűnik a nyitási jel. Legalábbis elektromosnál, így csak elkezdi nyitni, becsukja, elkezdi nyitni,becsukja, és megtorpan azon a fordulaton! Ki kell huzatni minimum 4.-ben, de inkább 3.-ban, és úgy szépen kihuzatni minden fokozatban! Meg gondold el, 6.-ban nyitni már olyan 120 -as tempónál nyit... Ott megtorpan, hamar leesik a fordulat mondjuk 100 fordulattal lejjebb...
Amúgy 5-6ban mért nem nyitja ki?
Amúgy nem gyilkolom tényleg, csak most egyszer kihuzattam volna, de nem volt jó a tapasztalat.De tényleg nem szoktam gyilkolni. Még az jutott eszembe, hogy nekem elég sok olajat kap, mert 500km alatt megeszik egy liter olajat. Az olajpumpát hogy tudom beállítani?