Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok. Nincs valakinek valami jó ötlete, hogy hogyan lehetne a világítást megtuningolni?
Vettem halogén égőt, de ebbe a foglalatba csak 25/25-ös van halogénből.
Marha gyengén világít. Kereklámpás Sintesim van.
Várom az ötleteket, tippeket :)
Nem tudtam lefényképezni boccs mert nem volt itthon a fényképező. Megnéztem az olajat és álló helyzetben a pötty alatt van egy kicsivel és amikor teljes gázt adok akkora felső rovátka felett van jóval. Valószínű ,hogy többet tudok húzni a gázkaron mint te. És ha a a pöttyre teszem állóhelyzetben akk meg mégjobban a rovátka felett van.
Egy gyűrűs alapméretes dugóm van eladó Vertex.
10ezer ft használt de annyit h egy versenyes.
Még nem szedtem le a hengert csak a szívocsonkot és nem sok látszik de megpróbálom lefényképezni a dugót, de ha a körmömet végighúzom ott akk beleakad. Holnap lefényképezem
nananana ne ess neki! A csík vaószínűleg nem repedés, csak egy húzás rajta!
Nem olyan nagy öröm, lehet, egy kcisit gyengébb tőle, de nem kell mindjárt nekiesni! INkább csinálj róla egy fényképet, had nézzük m,eg mi is! Elvégre több szem többet lát! Meg a motorról is mutathatnál képet!
Igen persze ez világos. Amihez nem értek azt nem kell eröltetni , de csak úgy tanulom meg ha látom és tapasztalom. Na de leszedtem a karbit meg mindent ma. Nézem a dugót és látok rajta egy csíkot (repedést) ugy hogy most lekell szednem az egész hengert
De tudom hol kell állítani! A motorblokk bal odlalán, elöl van egy műanyag fedél, azt leveszed, van egy kis kar, amin van két rovátka, közte meg egy pötty. A pöttynél van az állórész jele nálam, mikor nem adok gázt, teljes gáznál pedig éppen elégi a felső rovátkát! De! Ha csak nem piszkálták a bowdent, mivel az azon lévő ricnis csavarral lehet ezt belőni, akkor az tuti nincs elállítva! És az, hogy a kipuff végén csöpög az olaj, általános egy kétütemű motornál, ez nem robogó tudniillik! Mi több, nálam is cdsepeg, csak én tettem a végére egy lelógó drótdarabot, így nem folyik végig a dob alján, és nem lesz tiszta trutyi a felni!
Az pedig, hogy a b10-es gyertyával nem megy, sajnos sokmindentől lehet, kezdve a gyertyahibától a kompresszióhiányig!
Csak tudod, neked is azt tudom mondani, hogy amihez nem értesz, vagy nem vagy biztos, jobb ha nem piszkálod, mert elég komolya motorkárok keletkezhetnek! pl az olaj se csak úgy működik, hogy gondolsz egyet, mert -szerinted- sokat eszik, és letekered!
Hát jó megpróbálom. És nem tudod hogy az olajon hol kell állítani? Hogy ne kapjon olyan sokat mert már a kipufogómból is csöpög meg ha a B10-es gyertyát bele teszem és beindítom leáll tudod, kiveszem és a gyertya tiszta olaj benzin nincs is rajta.
de nem a karbit kell kipucolni :p Persze azt sem árt. Csak levegővel pucold a fúvókákat, semmit ne dugdoss át rajta! + el ne felejts visszatenni az olajcsövet visszaszereléskor, mert akkor tönkre is ment a motor.... De ha már ottvagy, érdemes levennia membránt is, szemrevételezni, hogy rendesen zár-e, nem görbék-e a membránlapok. Amúy innen rálátsz a dugattyúszoknyára is, és egész jó képet kaphatsz a kopottsági állapotára.
Leveszed az ülést, a tankor, kiszeded a légszűrőhűázat és már ott is van a karbi.
De elég nehéz kiszedni a Karbit nem? Az a gondd h sehogysem lehet hozzáférni
Nem fogod elhinni, de ki kell takarítani :P De ezek nem szokták beköpni a gyertyát ... PLáne nem 3-at!
És ha beköpte a gyertyát akk mit kell tenni?
HAli!

Tudod, ha minden gyertyával prdukál valamit, akkor nem valószínű, hogy a gyertya a ludas a dologban! Legjobb lenen, ha alaposan átvizsgálnád az egész motort, az üzemanyagellátó renszertől a kipfogón át, a gyújtásig! Kompresszió, forgattyúsház depressziója mindent!
Tegnap délután vettem meg a gyertyát zsír ujjan. Meg próbáltam azzal is ami benne volt és ugyanezt csinálja akk is. De van egy másik gyetyám azzal megy de viszontt 6000 ford. számnál megáll és elkezdd fulladni. Az a gyertya ami meg ez elött volt benne az is ujj volt és még aznap leállt vele. Attól mért lesz jobb ha kitisztítom a karbit?
hát nekem azt mondták, hogy a bejáratásnál a csapágyakat is figyelembe kell venni.. Főleg a főtengőcsapágyakat. Hogy mi igaz belőle, nem tom, de lehet van benne valami. Bár nem ebben a szakmában mozgok...
Hali!
Csapágyat elvileg nem kell járatni! Azért eleinte nem árt óvatosan menni, hátha valami nem sikerült tökéletesre, akkor az kisebb fordulaton jöjjön ki! De én mikor csak hajtókarcsere volt, egy 10-20 km múlva már kentem neki :)A dugattyú az egyedüli veszélyes bejáratás szempontjából!
NEkem meg nem indult be és megkapta a simson
Nekem is repedt már meg párnál, elkezd durrogni, és leáll, van amelyik elég sokáig elpöfög még így
Lehet, hogy megrepedt a gyertya szigetelőteste! Sajnos nekem nem egynél előfordult, így zsír újonan! VOlt, amelykib B 10 meg elment 14 e km-t
Hümm most én ezt honann mondjam meg, hogy a tiedbe milyen dugó való? Mert gyárilag is volt A-s, és B-s, amik között vollt 1 század! + lehet, hogy x szer hónolták, más már 3-4 századdal nagyobb kell bele! Szedd szét, és ha jó a dugó, akkor a tetejébe van írva, mekkora, ha a henger ép, akkora kell bele!
havernak igy lukadt ki a dugója...
remélem tiédnek csak vmi aprosóág lehet... karbi tisztitás másik gyertyát probálj ki és ha uttána se megy akkor nézd meg a dugót...
Lehet véletlen egybeesés.
Tedd vissza a régi gyertyád ha azzal jó akkor lehet selejtet kaptál.
Takarítsd ki a karbit.
Elsőre csak erre gondolnék.
Nem állítottam a hézagon. Megnéztem és 0,5 volt.
Beköpte a gyertyát?
Berakásnál az elektródhézag nem lett túl kicsi?