Sziasztok!
Most vettem a futurámba egy NGK B10EG-s gyertyát ami elvileg a bele való gyertya. Ma beletettem mentem vele 1 órát kb és a motor elkezdett akadozni (fulladozni) és utána teljesen leállt. És nem tudom h mitől. Tudnátok segíteni?
Sziasztok !
Eltüntem egy picit, pontosabban nem jutok sz.gép közelbe mostanában mert a múlt héten a rendőrség két ASVA-s fickóval lefoglalta a gépem.
Most kezdtem el összerakni a Futurám ,remélem a jövőhét végére képeket is tudok majd feltenni.
A blokkom megúszta egy átcsapágyazással és egy főtengely felújítással.
Szerintetek ilyenkor szükséges-e valamiféle járatás?
A tűgörgők sem szeretik ha egyből max fordulaton pörögnek- gondolom.
Ez milyen igaz :D
Meg 200-ért RS..... Persze én is láttam egyet... Mito kerekek, mito műszerfal, és futómű, fenetudja milyen idom, elöl elipsoid fényszóró, tiszta gány az egész....
Akkor csináld úgy... és ne csodálkozz, ha nem lesz hosszú életű.... MErt persze nem kell járatni.. és akkor a dugó mikor kopik össze a hengerrel? Mikor törnek le azok a nagyonpici kis kiszögelések? Persze, 10e -es fordulaton,a mikor akkora hővillanást csinál, hogy a nicasillal összeforr, és mindkettőből kiszakad egy nagyonpici darab....
Kösz, de eszem ágában sincs RS-t venni.... + elképzelem, hogy mennyire oda lehet szerencsétlen, ha 200-ért adják... Én a saját replicamat talán odaadnám 200-ért, ha el akarnám adni... NEm hogy egy RS...
Azért lenne még1 dankóros kérdésem!
Castrol-t használok mosz viszont a benyához a tankba csak Shell VSX-et tudok önteni mert az van itthon!Nem verekednek össze?
Az a nagy büdös helyzet,hogy akár milyen hihetetlen de 3000 után nem erőlködik sehol
Lesz 6000 az utazóm és kész
Max ha gáz lesz akkor úgyis Trakee felé megyek majd vontat
De most tényleg te érzed a lényeg hogy ne erőlködjön. Ha az 6e akkor annyi. Szerintem 6-7 a plafon. De nem ismerem a motorod ezért nem tudom hol erőlködik...
Szerintem a 6e bőven jó. De pl a sport pro-t 7ig használtam.
Egy a fő, ne erőltesd a motort! + az első 2000 km-en keverj 1 % olajat a benzonbe! Első kb 300 km -en olyan 6 e nél tovább ne forgasd, és lehetőleg kis sebességgel, hogy a 6.-at annyira ne kelljen nyúznod! Dombokon úgy menj fel, hogy ne erőlködjön a motor, és utast ne vigyél! Aztán kb 1000 ig óvatosan, fokozatosan terhelve, szépen lassan elforgatni egyre feljebb, úgy kb 8 e ig, de sose erőltetve, és először mindíg csak egy egy fröccsel, üresbe, majd rövid ideig felpörgetni, hja, hoszú egyeneseket kerülni, és gyakran változtatnia gázállást, hogy mindíg kapjon friss keveréket, hosszú egyenesbe néha megtúráztatni a motort, teljes gázt elfelejteni, szépen lassan adagolni neki a gázt, max 2/3 gázig! Utána 1500 km-ig már elkezdeni egyszer-egyszer feljebbforgatni, fokozatosan, de még mindíg nem teligázzal, és az ilyen feljebbforgatást sosem 5.-6. ban, mert az hosszú neki! Aztán mire ideérsz, szépen bejáratódik, még bennvan a tankban 500 km-ig a + olaj, és tuti jólesz vagy 20-25 e km-re!
Sok sikert hozzá!
A kopott dugó köze a fogyasztáshoz nem sok...
Jóhogy sok az a fogyastás... Nekem a polinis sport pro amin 34es karbi meg egy arrow rendszer volt ha nemhajtottam hosszútávon 6l-t evett(110-120km/h). A mito is olyasmit fogyasztott.
húzasd ki 11ig, addig el kell pörögnie, de csak üzemmelegen, és nézd meg hogy jó e benne a power szelepe, vagyis mennyire nyoamtékos alacsonyabb fordulaton...
50-es af1 futurára vennék hátsó ülést!
Akinek van eladó az írjon:
Zip2000@freemail.hu