Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
50-es af1 futurára vennék hátsó ülést!
Akinek van eladó az írjon:
Zip2000@freemail.hu
Sziasztok!
Most vettem a futurámba egy NGK B10EG-s gyertyát ami elvileg a bele való gyertya. Ma beletettem mentem vele 1 órát kb és a motor elkezdett akadozni (fulladozni) és utána teljesen leállt. És nem tudom h mitől. Tudnátok segíteni?
Sziasztok !
Eltüntem egy picit, pontosabban nem jutok sz.gép közelbe mostanában mert a múlt héten a rendőrség két ASVA-s fickóval lefoglalta a gépem.
Most kezdtem el összerakni a Futurám ,remélem a jövőhét végére képeket is tudok majd feltenni.
A blokkom megúszta egy átcsapágyazással és egy főtengely felújítással.
Szerintetek ilyenkor szükséges-e valamiféle járatás?
A tűgörgők sem szeretik ha egyből max fordulaton pörögnek- gondolom.
D. 53.97
Hali!
megtudnátok mondani mekkora a 92es futura rotax 123as blokkhoz valo dugattyú méret ?
most vennék egy vertexet csak nemtudom a méretet
köszi
Ez milyen igaz :D
Meg 200-ért RS..... Persze én is láttam egyet... Mito kerekek, mito műszerfal, és futómű, fenetudja milyen idom, elöl elipsoid fényszóró, tiszta gány az egész....
Akkor csináld úgy... és ne csodálkozz, ha nem lesz hosszú életű.... MErt persze nem kell járatni.. és akkor a dugó mikor kopik össze a hengerrel? Mikor törnek le azok a nagyonpici kis kiszögelések? Persze, 10e -es fordulaton,a mikor akkora hővillanást csinál, hogy a nicasillal összeforr, és mindkettőből kiszakad egy nagyonpici darab....
Kösz, de eszem ágában sincs RS-t venni.... + elképzelem, hogy mennyire oda lehet szerencsétlen, ha 200-ért adják... Én a saját replicamat talán odaadnám 200-ért, ha el akarnám adni... NEm hogy egy RS...
DEA hengerem van.Velem 1ütt senki sem tud sokat róla..?!
A szerelő ehez ragaszkodott-szerinte ez megy a többi cucchoz amit a mociba raktak
csáó!
szépen leírtad hogyan kell egy motort bejáratni ehhez csak annyit fűznék hozzá hogy a nikazilos hengert nemis kell járatni! 5 perc et esetleg
Azért lenne még1 dankóros kérdésem!
Castrol-t használok mosz viszont a benyához a tankba csak Shell VSX-et tudok önteni mert az van itthon!Nem verekednek össze?
OK!
Szerintem ha 6000ig használod a bejáratás ideje alatt semmi baj nem lesz.
Az a nagy büdös helyzet,hogy akár milyen hihetetlen de 3000 után nem erőlködik sehol
Lesz 6000 az utazóm és kész
Max ha gáz lesz akkor úgyis Trakee felé megyek majd vontat


De most tényleg te érzed a lényeg hogy ne erőlködjön. Ha az 6e akkor annyi. Szerintem 6-7 a plafon. De nem ismerem a motorod ezért nem tudom hol erőlködik...
Szerintem a 6e bőven jó. De pl a sport pro-t 7ig használtam.
zotya! Ne basz ki velem!
250Km-en azért akad hosszú egyenes szakasz,szerinted mennyi az optimális utazó ilyenkor?6.-ba 6000?
TRAKEE leírta pontról pontra:

Egy a fő, ne erőltesd a motort! + az első 2000 km-en keverj 1 % olajat a benzonbe! Első kb 300 km -en olyan 6 e nél tovább ne forgasd, és lehetőleg kis sebességgel, hogy a 6.-at annyira ne kelljen nyúznod! Dombokon úgy menj fel, hogy ne erőlködjön a motor, és utast ne vigyél! Aztán kb 1000 ig óvatosan, fokozatosan terhelve, szépen lassan elforgatni egyre feljebb, úgy kb 8 e ig, de sose erőltetve, és először mindíg csak egy egy fröccsel, üresbe, majd rövid ideig felpörgetni, hja, hoszú egyeneseket kerülni, és gyakran változtatnia gázállást, hogy mindíg kapjon friss keveréket, hosszú egyenesbe néha megtúráztatni a motort, teljes gázt elfelejteni, szépen lassan adagolni neki a gázt, max 2/3 gázig! Utána 1500 km-ig már elkezdeni egyszer-egyszer feljebbforgatni, fokozatosan, de még mindíg nem teligázzal, és az ilyen feljebbforgatást sosem 5.-6. ban, mert az hosszú neki! Aztán mire ideérsz, szépen bejáratódik, még bennvan a tankban 500 km-ig a + olaj, és tuti jólesz vagy 20-25 e km-re!
Sok sikert hozzá!
a bejáratós kérdésemre is reagálhatna valaki
A kopott dugó köze a fogyasztáshoz nem sok...
Jóhogy sok az a fogyastás... Nekem a polinis sport pro amin 34es karbi meg egy arrow rendszer volt ha nemhajtottam hosszútávon 6l-t evett(110-120km/h). A mito is olyasmit fogyasztott.
őőő, de nagyon is sok az a fogyasztás, csak sok minden szar lehet benne hogy ennyit eszik
Naugye, hogy nem sok...
Fogyasztás meg szokott nőni, mondjuk ennyivel nem hiszem, ehhez már több dolog is kell...
Mert ha kopott a dugó akkor miért eszik 12L-t?
húzasd ki 11ig, addig el kell pörögnie, de csak üzemmelegen, és nézd meg hogy jó e benne a power szelepe, vagyis mennyire nyoamtékos alacsonyabb fordulaton...
Biztos kímélve volt...
az nagyon sok, annyit nem nagyon kéne neki enni , akkor vagy nagyon szarul van beállítva vagy már el van kopva a dugó