Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mondom nem tudom mi volt, de jót nevettem a sisakom alatt...

Viszont

remélem kedden és szerdán jó idő lesz, mert csütörtökön viszem a mocit szervízbe :(
nem csinálták meg jól és még mindig csúszik a kuplung. igaz nem annyira mint régen, de csúszik :(
Jah az naon tép 0-40 15mp
kymco agility 125 volt biztos
Biztos 4t volt de sztem nem aprilia mert azokban a 4ték is jól mennek.
Vicces volt ma... Egyik lámpánál állva mellém gurult egy rendszámos Robogó. Nemtom milyen volt, de sztem Aprilia. A srác kihívot gyorsulni
Kicsit nagy volt az arca, aztán úgy otthagytam mint a szart
2 gyosrulásból eddig 2-t nyertem :P
Raktam 2 új képet...
Oké köszi.. Az e-mail címem: kriiisz@totalcar.hu .. ugyanez az MSN is .. már felvettelek, de még nem láttalak fent !!
elírtam , nem " Mennyibe került? " hanem "Mennyibe kerül ? "
szal minusz egy T betű . Lényeges lehet.....
Most került viszza a gépműhelyből , s megnéztem ..... 63 fogú , és ha van akkor kell ! :D
Mennyibe került?
Felvettelek partnernek msn-en , csak még nem futottunk öszze ...
Hello !
Kriiisz, a motor af1 futura ,de semmi baja csak kis tuning került rá.
Műszerfalam van egy komplett eladó és lehet,hogy lábtartóm is ,ha lesz időm
megnézem és írok.(adhatsz e-mailt címet is)

mégse tudják megycsinálni........................ ki gondolta volna
Gabesz1: Hali.
A képen a motor az AF1-50?? Mennyiért adnád el a jobb oldalidomot és a lábtartókat???? Esetleg van műszerfalad vagy tükröd???? Köcccee.
Hé af1-esek!
első idom kellene lámpával
és hol lehet 125-öshöz pollini hengert szerezni?
RS-hez kellenének ezek a cuccok???Van hozzá tuning pénztárcától függően.Rs-re hengert az Sp-t ajánlom amit a gyáriból reszelnek nah az büntet egy gyűrűs dugóval 14 könyített hajtókarrak faszán megcsinált kiparafázott főtengellyel 6.-ban 15-ig kiforog erőből.Volt szerencsém egy Luca Brasi által reszelt RS 125-öshöz hát mit mondjak 28-as karbival és Giannelli rendszerrel akasztgatta az órákat meg úgy pörögtt fel min az álom .Voltak hiányosságai lehetett volna még reszelni a hengert meg a dugót is de a magyar supersport125 mezőnyéban az élbolyban lett volna.
Hello
Látom értesz a cucchoz rendesen,de én amikor vettem 72 -es pollinit
lemértem az redeti és az új dugattyút +csapszeg ...és meglepő
egyforma a súlya .Ha nem így lenne vibráció lépne fel ,ha könnyíted gondolom a főtengelyt is
mósosítod.Egyébként a cross vonalon is találsz érdekes megoldásokt
A fordulat -nyomaték arányán is érdemes gondolkodni .

Nem semmi.
Boccs ha vaakivel kötekedtem nem azért jöttem fel a forumba az alap ok az volt hog yutána érdeklödjek hog yhány fokra kell teni az apriliák gyujtásának a jelét fokba aztán 1 2 hülyeséget látttam azt arra irtam be épp kötekedös hangulatba én szempontombol full mmind1 ki milyen tévhitben van mit gondol nem ismerek senkit szem csak infot meg alkatrészt szerettem volna aztán belemerültem más témába de még1x boccs mindenki ugy gondol dolgokat ahogy ö szeretne nem az én dolgom
DE HA TUDJA VALAKI A GYUJTÁS ÉRTÉKÉT VAGY TUD ROTOROS RS GYUJTÁST AZ IRJON LÉCCI köösz elöre is!
Ha érdekel elmondom mi van még a gépben de csak nagy körvonalakban mert hülye se mond el mindent 1 vad idegennek ugyebár. Gyári lámpanélküli pályars blokk váz futomüvet használok a motor pályára szal nem közutra menetkészen 93 kilo volt eddig most még 5 6kilot leszeretnék hozni belöle a télen. Idáig alu a blokktartoim a fejidomtarto minden ami felesleges kivan véve aluminium segédváz ami azt jelenti hogy 1.6 kilogramm a hátsováz rts tank köpeny nélkül stb amitlehet le lett vve meg ugye a futomü könnyeb mint a széria rsé balufogaskerekek ien szir szarok minden van ami ttudtam henger ha érdekel mert azt kérdezted kiv vagy hogy forog ennyit 6 müködö henger van jelelega mocira ebböl 2 polini meg 1 125 af1 henger van ami normál sima gagyi semmi basztatás van 3 pöccintett 1 poályára ami egy 94 es 125 ös rs henger a páklya rsre valo eze kapott más méretü kipufogot másik vezérlési értéket siktetejü 1 gyürüs teflon dugot 11es hőértékü denso iridiumgyertyát ez van kül mindegyik pöcintett hengerbe más kialakitásu segédkipufogot és más felömlö vezérlési szögeket a nikasil maradt a felömlök mebránrész apro finomitásokat kapott meg meglett fulyatva üvegygyöngyel igy most olyanb mint a selyem ez mielött lehurrogják azért jo mert igy az üzemaNYAGBOL A KENÖANYAG MEGTAPAD A FALON ÉS SAJÁTZMAGÁT KENI AZ ÜZEMANYAG MELLESLEG A GP BÖL JÖTTKI AÓEZ A TECHNOLOGIA van 1 kb ien szintü polini ami 15öt forg az is nikaszillal az utcán megy a125 ös ringre ezek jol birják én nem kell azon fosnbom ho miko ragad meg vagy törik el a dugo a kanyarba pl a legerösebb hengeremet 2 ember segitett legyártani nevet newm küzlök meret ez igy jo nagy elöny nekem gyorsuláson utcán bárhol elkég ha én tudom a lkényeg hogy a nikaszil ellet felejtve kapott egy vékon speciális anyagu hüvelyt tom az okosok mindjárt lehurrogják énis tudom ho jobb a nikaszil jobban birja m,eg 1 2 loval erösebb 1 125 ö sgép ha nem hüvel yhanem bevonatos csak azt áljanak neki marni és lepattog a faszba azt vehetnek ujj hengert ugy hogy ffelse tudják rakni ahho zhozáérsz maroval aztán megpattanik valahjol azt csá na a lényeg hogy a henher hüvelyt kapott 2 gyürüs tefloin dugot más kipufogo formát szélességhet vékonyabb gátat naygobb segédkipufogto kip vezérlést más formáju és elhelyezésü felömlö ablakokat annak vezérlés is más let nagy vonalak ban a rotax gokart hengere volt az alapmivel az 18 at lazán forog ezt még nem sikerült elérni 16800 volt a csucs de ugfy már nem jön ki a váltás tul felhuztam a csucstartom,ányt váltottál és má rnem vitte továbba gangot tul gyenge vol tpersz ehozzá teszem szelep nincs mert a helye ki lett marva stb szal 12 13 ezerig csak dadog kb 50 es jog elkeni aztán utána megjön hátulrol a kamion szal röviden nemtom mennyir érdekel kicsit mokázott de gyári fötengely gyáribol készitett full más henger gokart kipufgo mérete alapján gyártott rendszer gyári karbon dobbal 39es keihin karburátor 6.5 mmes karbon membránlap hogy fordulaton jol vezéreljen 2 gyürüs sima dugo csak teflonnal gyári levegödoboz mert még jobb idáig semmi sem volt a rotax gokarton is ezt használják 11es iridiumgyertya könnyitett kuplung gokart hajtokar meg idén jön 1 rotoros gyujtás vagy 1 gokart gyujtás alaplappal lendkerékkel csak nincs kedvem átesztergálni az1 ik fötengyelyemekb ennyi itt a gokartrol a kép iesmerös srácok rs henger rs karbi csak 38as rs levegödöböz csak picit máshogy álitv aés 18at forg gyárilagez vajon hogy lehet na vajon
Valaki nem tud rotoros gyuujtást rs125re használt ujjmind1!
zsóóti néztem az adataidat jamaha jog bléokra szal benelli jog aeroxra mind1 nkéne nekem ill havernak egy yasuni carrera31es kipuffmeniyért tudzs ha tudsz én konkrétan 95ért bolbta olyan 120 körül mozog meg érdekelne polini evo de rendes evo vayg malossibol de csak mhr team replika henger ezek a 22lovas cuccok ien 90 körüli hengerek gondolom tod meikröl van szo na ezeket tudsze mennyiért rsre tuningcucc is kéne tudsz te vagy valaki rotors gyujtást rs125 re
Zsóóótirs elmondom gokart hajtokart használok mert könnyebb és erösebb mivel kovácsol és alul teli görgös és mivel azt gyárilag ekkora fordulatra tervezték tartos 18 19re a fötengelyem rs fötengely de át van sulyozva nehezebb mint agyári nehezebb tömegü fötengellyel jobb nyomaték és nagyobb fordulat érhetö el kisseb sulyu cuccokal jobban veszi a lapot gyorsulni pl jobb de kevesebbet forog pl ha leveszed a lendkerékröl az öninditot mega blokfelöli részbölkiveszed a mágneseket akko rjocskán könnyitessz a lendkeréken igy sokkal fürgébb gázra meg jobban log de 2 3 ezerrel is kevessebbet fog forogni
mondtammár hofgy 174 ccm a mito polinija haverén is használjuk pályára nekik mellesleg 3 mito van evo mert apja is iennel pályázik aztán a mito alapbol 4 loval kikap az rstöl ha a polini hengereket nézed +28 kilowatt van a gyári forgalmiba az osztrák törzskönyvbe stb
de létezik mito is erösebb mint a polinia mito sp (sport produktion) ami ausztriába szintén sürün van az 36 loerös 36 os karbival szerelik gyári karbondobos sikteetejü 1 gyürüs dugoval stb finomságal. Mellesleg a miton is alpbol nem jobb a csucsteljesitményben a polini henger, viszont utcára fasza nyomatékos
Ha értessz a 2ütemü vezérléshez iemeket nem beszélsz alapban a polini 1 ezressel lejebb adja le a top eröt + nézd mega 125 ös gyári henhgert a segédkipufogost pl a 94 es rsekét meg egy polinit a kisseb köbcös 125 hengernek nagyobb és magasabb kipufogoja van ami azt jelenti hoyg oldalirányu szélesebb kipuff még tömm loerö a magsabb kipufogo pedig magasabb csucsra utal szal valaki olyannak magyarázd aki nem épp vágja felsorolom mért kap ki a polini és hogy mért jo mire gyártják
azért készitik mert lent sokkal erösebb a nyomaték miatt alkalmasabb kanyarbol kifelé vagy város i közlekedésre kevesebbet seszik és nem kell ugy szétforgatni
azért nem forghat eleve ugy mint a jo 125 ös ,ert ha lemértesd a fötnegely fokba a henger vezérlési értékét már ott kiderül hogy a csucs 1 2 ezerrel lejebb van kisebb a kipufog ezért kevésbé engedi ki a gázokat igy kevesebbet eszik gyengébb mint lehetne és tovább birja mint agyári és van még 1 nagy poén a polini miért nem foroghat mert geci nehéz dugattyut és csapszeget adnak hozzá persze probáltam már könyiteni sikerült kisseb sikerrel 14000et forgott csak eltépte a hajtokaromat az meg jol széttépte ahengert mert épp 10 körül forgott mellesleg elárulom hogy a 123 as blokra 6 féle henger készült 88 tol 95 ig aztán az ujj rsekre megint másik készült mind más és más vezérléssel