Bocs már megvannak a 250 es négyütemüek is beforognak a 21 ezerbe és a 100as meg a 125 rotax gokart is 18 at lazán 1-2 darab 20at forog akár ob szinten is nálunk csak ugy emlitem plcbr 250 nek nézd a fordszám méröjét meg vagy a zx-r 250 nek lassan a 600asok is leforogják majd a forma 1 ét csak tudod kicsit könnyeb elérni ha sokkal kisebb dugo meg egyéb tömegek vannak
kíváncsi lennék arra ,hogy a te 125-ös motord ,hogy lehet erősebb az én 160-asomnál(+mindnféle szar sport cuccok is vannak rajta)-de gondolom a tiedsemm egy átlagos 125-ös .de akkoris!!!
elmondanád hogy hoyg forog 15600??? Gondolom egy gyűrűs dugó,015-ös gyűrűshézaggal minimum 15 bar kompresziód van és gondolm a forgó súlyok nagyon le lettek könyítve,jah és gondolom a főtengelyed is ki van parafázva rendesen meg ugye a hajtókarod is meg van változtatva a gyújtásról már nem is beszélek
meg ha 11ig viszi ki a 6.at akkor rnem is fog 160 nál többet menni konkrétan 15600ig forog az enyém mel igy kicsit töb a végsebesség ha kicsit számoltok.de ha akarsz vegyél fel msnen mutatok én neked videot pl miko 2.ba elkezdek vele gumitégetni azt felrakom 5.be a 6. ba már nem birt füstölnide azért az 5. ment nekitom nem igaz vegyél fel msn en átküldöm hogy örüljetek
Télleg te hány éves vagy?csak ug ykérdem: Mellesleg gyárii áttételböl lehet csinálni 190et képzeld el nem 1 rs-t csin meg ugy kedves barátom csak a te kedvedért megsugom mellesleg 21 vagyokés 4 éve rsem van és 4 éve épüól pályáznimeg gyorsulni és mellesleg a 125 henger erösebbb mint a 160asok mert a polinik csak lent erösebbek ezt is tudja aki csin már 1 párat
ha meg átvezérreled a hengert hogy tovább forogjon akkor merg eltéptenekem pl a hajtokart. + mellesleg az m-force igazgatoja af1 et tuningolt és 198 ig ment ki neki a hungaroringen de tudom te a kovácsnál is jobban vágod a témát!
hü de okos vagy gondoltam hog ymitods van és én meg azt irtam hogy eggyik rsanek sincs 220 ig nem mitot irtam oda irtam hogy egyik rsnek sincs nézd csak vissza
Na idefigyelj kicsákó!
Először is tanulj már meg helyesen írni!
Ha ezzel megvagy akkor utánna húzd meg magad mert összetöröm mindkét kezed és a seggedbe állítom!
Ha mindezt túlélted akkor informálódj mert a gyári áttételekkel soha sem fog 190-et menni neked,legyen rajt akármilyen henger!!!!
Sokmindent felsoroltál de tudod testvérem ide mindenki azt ír amit akar!
Ennyi erővel lehetek én meg Rossi tesója
Mindezt a saját érdekedben írtam Fiatal vagy még,ne akarj magdnak rosszat
jah!! háát én csak mostbírtam kiolvasni,kapizsgálni az értelmetlen írásodat
nézd meg az adatlapomat(rá kattintasz a nevemre) aztán dumálj ,hogy nekem rs-em van!!!
Viszont hamar elforog a hátsó kerék a kevés gravity miatt
már a holdon is jártál(a kép szerint)
Mikor fogok én ennyi helyen járni a kávédarálómmal???
A videod meg konkrétan nem érdekel mivel én nem az ilyenekre élvezek!
Kiscsákó
ha meg átvezérreled a hengert hogy tovább forogjon akkor merg eltéptenekem pl a hajtokart. + mellesleg az m-force igazgatoja af1 et tuningolt és 198 ig ment ki neki a hungaroringen de tudom te a kovácsnál is jobban vágod a témát!
Először is tanulj már meg helyesen írni!
Ha ezzel megvagy akkor utánna húzd meg magad mert összetöröm mindkét kezed és a seggedbe állítom!
Ha mindezt túlélted akkor informálódj mert a gyári áttételekkel soha sem fog 190-et menni neked,legyen rajt akármilyen henger!!!!
Sokmindent felsoroltál de tudod testvérem ide mindenki azt ír amit akar!
Ennyi erővel lehetek én meg Rossi tesója
Mindezt a saját érdekedben írtam Fiatal vagy még,ne akarj magdnak rosszat
Kriiisz neked is találtam ,de csak komplett van 8000ft (bontott).
Találtam a mocidoz lendkereket csak azt kell megnézned ,hogy
61 vagy 63 fogu a fogaskoszorúd.Itt elérsz af1@freemail.hu ez az MSN címem is.
tudod mit inkább megsúgom (de csak neked )
:cagiva mito evo 125/160-asom van,
én nem rs agogy te értetted
!
nézd meg az adatlapomat(rá kattintasz a nevemre) aztán dumálj ,hogy nekem rs-em van!!!