Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nekem van sport pro hátso teló 5e
sziaztok egy kérdésem lenne! 2003as Rs hátsó telója vajon jólehet az én sport promhoz?
rendben főnök!
csak siess mert tegnap jelentkeztek még ketten!
de rezót szeretnék szal küld azt a képet!:D
Szia, küldök ma képet, kicsit elhavazódtam a napokban, bocsesz!
küldj képet légyszíves! de érdekel a dolog!:)
szia!
képet tudnál dobni?
egyébként érdekelhet:)
Szia!

Adok érte egy AF1 rezót, 125ösét, ha érdekel!
de akár hűtőre, és más aprilia alkatrészekre is érdekel a csere
ÜDV!
elcserélném honda cbr 600rr pálya farok idomomat, 2006os évj.
vastag üvegszálas anyagból készült! Nekem volt már simsonon is meg suzuki rg-n,de af1-en sem lehet rosz:) és sokat dob esztétikailag a motoron.
csere legfőképp rezonátorra (af1-é is), vagy MZ karburátorra érdekelne! pestre való szállítást meg tudom oldani. ha esetleg más simson alkatrészed van, ne csüggedj írj bátran hogy mit ajánlanál érte és megeggyezünk, vagy hívj bizalommal!
e-mail: rycsy1994@gmail. com
tel. : 06206107666
mi az?
Cac2?
:)
NA akkor.

Különítsük el a nem összetartozó állításokat.

Normál suberes karbit 2t motorokon szoktak alkalmazni.

Pillangószelepes karbikat meg inkább 4t motrokon

Mndettől függetlenül a normál suberes (tolattyús)kialakítás nem zárja ki, hogy 4t motorn hazsnálják.

A dell, mint a kapitalista cégek többsége, ős időktől építőkocka elven készít termékeket.
például a phbg főfuvija azonos a nagyobb modellek alapjárati fuvijával.
Nem gyártanak hatvanezer féle karbi öntvényt az adott méretben, hanem csak néhány félét, viszont a belső konfiguráció cserélgetésével az öntvényből tetszőleges célú konfiguráció alakítható ki.
Ezért(is) van a dell kínálatában akárhány száz féle subertű-tűsfóvóka satöbbi kis lópikula, és nem azért mert olaszországban túl sok a réz pálcika és nem férnek el tőle a raktárban, oszt inkább feldarabolják kicsire.

"a gyorsatófúvókás karbi 4t motorhoz való"
Ez így konkrétan hülyeség.
A dell a 60as évek végétől gyárt jetes karbkat, de a felhazsnálást tekintve ezeket szerelték iylen re is meg oylan ra is, csak más belső tartalommal.
lat is hallottam már, hogy a sprickolós (pumpás) karbi 4t re való, ez is hüyleség, az rm 250 valamelyik modelljáén iylen sprickolós karbi van.(talán keihin)
Nézd meg az egyik linket, hogy milyen gyártók is használták ezt a karburátort, aztán nézd meg a másik linket, és a 4t előtti mondatot olvasd el figyelmesen...
úgyhogy járhac még angol órára
4 stroke akár hogy is nézem ez 4 ütem azt jelneti!
ugy ahogy nem volt angol ora vagy 4 éve
Tudsz angolul?
itt van nesze neked ! kerezsd ki hogy 4 t karbi!
http://www.dellorto.co.uk/merc...
mindegy hagyuk inkább
oké, hogy ott a leirás.. 4t karbi.. de sztem valami speckó verzió, mindenesetre képek alapján nem sok köze van a membránsúberes megoldáshoz, amit a normál 4t karbikon is használnak. Ez tényleg jó lehet 2t-re is . . és te zsolt.. nem ilyen karbit raktál a mocidra, hanem simán membrános 4t karbit, ami egész más.. és félreértesz....
Az a gond a sráccal, hogy ez még mindig nem négyütemű karburátor.. meg az, hogy nem tud beállitani egy karbit :)
nem értetem fére mivel rátetem én is a sajátomra az ijen karbit és nem ment vele sehova hebeget habogot és elvitem beálitatni hozzá és azt mondta hajincsam le róla de nem vitázok ez lehetne róla vitázni a végtelenig!
Félreérthettél valamit.
dellorto 28 :))))