ha már fékbetét.......
nemrég vett cimbi egy gépet annak a hátsó fék betétei szinte teljesen rézből vannak bazi nehezek, és alig fognak
evvel mit lehetne csinálni, hogy jobban fogjanak?
tiszta újak, kár lenne kidobni.........
volt betétcserebere enyém gépemmel (egyforma a 2 motor) de nálam is ócskán fogott
xiasztok...keresek 2005/600 kolbászzsír metál Hornethez hátsó kerékjárati ívet + ekevasat(alsó idomot) színre fújva természetesen...ha van vkinek egy porosodó, az összetört hornetjéről keressen meg az emilemen...kössz...
OFF:
Hát, a minden tekintetben kifogástalan dudák valóban naked (meztelen) (...-ó)gépezeten mutatnak a legjobban... Mindenesetre leizzadsz mire megszólaltatod.
Nyilván nem ellenfél nélküli.
De a 10ezer alatti kategóriában, direkt összehasonlításban ( ZX sorozatokon, ill. B-Kingen ) sokkal jobb fékhatást nyújtott, mint a saját gyári betétje. Az élettartam / tárcsa-kopás persze a hosszútávú történetben fog kiderülni.
( bár általában, a "nagyobb" tárcsa kopás is inkább szubjektív, a labor tesztek mindössze 20% körüli eltérést mutattak - puhább/keményebb keverékű betétek alkalmazásánál. )
Nos, anno az első pályanapom előtt rájöttem, kell fékbetét (cca 1 mm volt a meglévőn), aranyárban vettem Nissineket, szerintem simát és hibátlan volt, mint a gyári. A szinternek jobbnak kell lenni a gyárinál (persze ezt egy grafikonnal láthatnánk igazán). Utána azt hiszem SRQ(?) típusú Lucas(?) jött, már nem emlékszem pontosan, de versenybetét volt, no ez fos volt hidegen (2 fékezés), pályán meg brutál jó, mindig rá tudott dobni egy lapáttal.
Íme egy német teszt R1-es betétekről: mrd fékb. teszt németül
Itt azért nem maradt ellenfél nélkül a brembo.
Jobb mint az "átlag" 5-6 ezer Ft-os betétek, kb. a Brembo leggyengébb utcai keverékével van egy szinten.
Ha nagyon olcsó a Nissin, és nem akarsz pályázni a motorral, akkor nyugodtan vedd meg.
Ha jobb kell, vagy extrém használat is előfordul (hegyvidéki használat, vagy pályanapok), akkor valamelyik sport v. verseny keveréket válaszd az utángyártott betétekből.
( A Tiédhez egyébként a Brembo utcai-sport keveréke 7ezer Ft , oldalanként. )
utcai : 8.900.-
utcai-sport: 9.400.-
Carbon Racing: 13.500.-
Legalább az utcai-sportot ajánlom: a "sima" utcaival csak minimálisan jobb a fékhatás, mint a gyárival. A többinél már vastagon érezhető a minőségi lépcső.
(ezzel a betéttel TÉNYLEG komoly lesz a fék: ha a Zx6/ZX12 -t kiszolgálja ez a fékrendszer egy jó betéttel (azt szerelték a Bandira '01-től) , akkor Neked is elég lesz )
mégvalami. a haver a 9-es B elsőfékét a felső munkahengert megkarmantyuztatta hogy jobb legyen,mert eddig a markolatig bement a kar,namost uj karmantyúval is bemegy a kar markolatig meg a sportszelet is a gatyóba mert nem lett látványosan jobb. mondtam neki 5e ft ot a felső munkahengerre, 10e ft ot a komplett első fékrendszerre. az sok szerinte. akkor egy jó karbiért kiadna 40e-et, nem. inkább kinlódik.az ilyen motorosok had halásszanak csak a zavarosban.
üdvözöllek basi! emil megjött,de 600 f-re kellett a sárvédő, és robogóztam 320km-t a megoldással.csak tudod az erox nem a méretem. canary hozta el a motorját és azt kell feltérképezzem, 0.6 gyürühézag,összekarcolt hengerpalást,és még több apró hiba.romániából is keresnek és igy elég kerek a világ!a karbi a 9 essel látom nem került kipróbálásra, a cimbora is keres karbit a 9-eséhez de nem talál, 1 fazon árát pedig sokan nem akarják megfizetni.a sárvédő-undertail- ha a B-s hez jó, vagy azt csinálsz érdekel de előtte irj hogy elküldöd, mert nem mindig vagyok elérhető. öntözőket és még sok mindent dolgozom és van hogy sokáig nem találkozom a telefonommal.a haver elejtette egy háznál a telóját és ép ott nyirtunk füvet, meg sztán telót is. én nemrég a haver telóját "mulcsoztam be", kerestük is rendesen a növények között, árokásáshoz, 10m -es szivattyúaknába pedig nem is vinném. most ezeket a lenti alkatrészeket keresem.
nemrég vett cimbi egy gépet annak a hátsó fék betétei szinte teljesen rézből vannak bazi nehezek, és alig fognak
evvel mit lehetne csinálni, hogy jobban fogjanak?
tiszta újak, kár lenne kidobni.........
volt betétcserebere enyém gépemmel (egyforma a 2 motor) de nálam is ócskán fogott