Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

pénzbünti, eltiltás, jobb esetben.
Rossz esetben helyszíni szigorított tarkólövés.
Olvass vissza.
Helo
Lehet hogy hülyén fog hangzani...
Milyen büntetésre számíthatnék, ha nekem Akorl jogsim van és egy olyan géppel motorozok aminek a papírjaiban nem 25KW-van?! Ha tudnátok segíteni megköszönném.
Sziasztok
Neked nincsen vele teendőd mivel a kinti nepper ezeket elintézi.
A kinti mocik nem mindegyike van kivonva a forgalomból, függetlenül hogy van, vagy nincs rajta rendszám. Amikor odamész kivirítod a lét, akkor választhatsz hogy kiviszed az országból és kivonják neked a forgalomból, vagy nem. Amit kint kapsz ha ki viszed az országból az egy érvénytelenített külföldi forgalmit, és egy számlát, adásvételit /célszerű kétnyelvüt kitölteni/.
lehet, ha papíron 25 kW
hellotok. A-korl. -al lehet 400-ast vagy 600-ast vezetni?:D
tehát kint semmi teendő nincs vele ilyen értelemben.az jó.kösz az infot.
Kint nem kell forgalomba legyen. Ki vannak már vonatva azok a szekerek és azt hiszem a forgalmiban benne is van, hogy exportra van kivonva.
igen a külföldit kérdeztem,mert sok gép van rendszám nélkül de papírokkal,és azt írják h csak exportra eladó(pl mobile.de-n)
Külföldi forgalmi engedélyre gondoltam. Ha már itthon forgalomban van akkor már nem kell forgalomba helyeztetni, esetleg akkor ha ideiglenesen ki van vonva a forgalomból, de akkor csak irány az okmányiroda csekk befizet és ennyi.
de nem kell forgalomba lennie,ugye?
Eredeti forgalmi engedély és adásvételi (kétnyelvű vagy hivatalos fordítással).
Érdeklődnél mien papírok kellenek ahoz hogy egy motort letudj rendszámoztatni?
Firehorn-nak igaza van, akár milyen motorral lehet nagyot esni... én a 650-est nem pályára akarom majd használni, hanem a haverokkal egy könnyed motorozásra, túrákra meg ilyenekre. Én elhiszem hogy a 650-est könnyen kilehet nőni, nemhiába van belőlük nagyon sok eladó.
Ez sztem megint egy teljesen oktalan vita. Úgyis olyan motor vesz amilyent akar meg amire pénze van. Az tény,hogy egy 650-es SV relatív hamar kinőhető ha mész vele. Ha csak két hetente kitolod egy 10-20-50 km-re akkor értelem szerűen nem fogod annyira kevésnek érezni. Ahoz meg,hogy mennyire nehéze egy motor meg mennyire sem...., a Busám 248 kg, menet közben mégsem érzem a súlyát.
Ja és nem kell a korai halálhoz feltétlenül száguldozni,Simsonnal is el lehet patkolni idő előtt,ha kevés eszed meg túl lassú őranyalod van...
Számít, hogy ki mire akarja használni. Ha hosszú túrák, autopályával akkor érdemes az 1000-res fele húzni. Egyébként szerintem majdnem mindig jobb a nagyobb.
Úgy néz ki tényleg neked van igazad. Lehet én voltam elgyengülve akkor.
Conair

Én azt hogy "nem lehet vele száguldozni" nem azért írtam hogy a 650-es nem bír menni.... azért írtam mert svmario azt mondta nekem hogy a 650-est rövid idő alatt kilehet nőni... egy összehasonlítás volt a 650-es, és az 1000-es között. Én tudom hogy mennyit megy egy 650-es, és remélhetőleg olyanom is lessz.
Make Model
Honda CB 900F Hornet

Year
2002-

Engine
Liquid cooled, four stroke, Transverse four cylinder, DOHC, 4 valve per cylinder.

Capacity
919
Bore x Stroke 71 x 58 mm
Compression Ratio 10.8:1

Induction
Electronic fuel injection

Ignition / Starting
Computer-controlled digital transistorized, / electric

Max Power
81 kW @ 9000 rpm

Max Torque
92 Nm @ 6500 rpm

Transmission / Drive
6 Speed / chain

Front Suspension
43mm cartridge-type telescopic fork, 120mm wheel travel

Rear Suspension
Monoshock damper with 7-step adjustable preload, 128mm wheel travel

Front Brakes
2X 296mm discs 4 piston calipers

Rear Brakes
Single 240mm disc 1 piston caliper

Front Tyre
120/70 ZR17

Rear Tyre
180/55 ZR17

Dry-Weight
194 kg

Fuel Capacity
19 litres

Consumption average
18.1 km/lit

Standing ¼ Mile
11.1 sec

Top Speed
235.3 km/h
A 600-as 194. A 900-as több hirdetés szerint 213. Mivel magasan volt a súlypontja nehéz volt. A burgmanom 187kg és nem érzem, hogy annyi.
Pl. a H.ringen a "haladők" jobb időt mennek a 600ccm-es mocival mint az 1000ccm-vel.
Viszont a Hornet 900 194kg szárazon.
Relatív ez a száguldozás. Nekem mondjuk elég motoron a 140-150. Nem akarok fiatalon meghalni. Na mindenki vegyen amit akar és amire használni akarja. Aki vegyen sv 1000-ret biztosan király és nem növöd és ha töltöd pályán nem fogy ki a kraftból. Egyébként én is azt mondom, hogy minél nagyobbat, hogy ne kelljen cserélned, rajtad múlik mennyivel mész. Persze túl nagy motor is lehet hátrányos pl a súlya miatt. A múltkor ráültem egy 900-as hornetre én felegyenesedtem a motor maradt sztenderen. Be kellett vetnem szinte az összes erőm, hogy kétkerén legyen. 250 feletti önsúly magas súlyponttal. Pedig nem vagyok egy vézna gyerek. De meglepődtem.
"Mit csinálhatnak ha mégis sikerül megállitaniuk a rendőröknek"
Gondolom számot cseréltek,barátkoztok,hétvégén családi összeröffenés stb.
Mentél már 650-es 72 lovas géppel? Nem lehet vele száguldozni? Szerintem tévedsz.
Eltiltanak a vezetéstől, ha szerencséd van akkor csak Ak-s kategóriától, ha nincs akkor megszabadítanak az összestől és kapsz persze csekket is. 30e min.