Helo
Lehet hogy hülyén fog hangzani...
Milyen büntetésre számíthatnék, ha nekem Akorl jogsim van és egy olyan géppel motorozok aminek a papírjaiban nem 25KW-van?! Ha tudnátok segíteni megköszönném.
Sziasztok
A kinti mocik nem mindegyike van kivonva a forgalomból, függetlenül hogy van, vagy nincs rajta rendszám. Amikor odamész kivirítod a lét, akkor választhatsz hogy kiviszed az országból és kivonják neked a forgalomból, vagy nem. Amit kint kapsz ha ki viszed az országból az egy érvénytelenített külföldi forgalmit, és egy számlát, adásvételit /célszerű kétnyelvüt kitölteni/.
Külföldi forgalmi engedélyre gondoltam. Ha már itthon forgalomban van akkor már nem kell forgalomba helyeztetni, esetleg akkor ha ideiglenesen ki van vonva a forgalomból, de akkor csak irány az okmányiroda csekk befizet és ennyi.
Firehorn-nak igaza van, akár milyen motorral lehet nagyot esni... én a 650-est nem pályára akarom majd használni, hanem a haverokkal egy könnyed motorozásra, túrákra meg ilyenekre. Én elhiszem hogy a 650-est könnyen kilehet nőni, nemhiába van belőlük nagyon sok eladó.
Ez sztem megint egy teljesen oktalan vita. Úgyis olyan motor vesz amilyent akar meg amire pénze van. Az tény,hogy egy 650-es SV relatív hamar kinőhető ha mész vele. Ha csak két hetente kitolod egy 10-20-50 km-re akkor értelem szerűen nem fogod annyira kevésnek érezni. Ahoz meg,hogy mennyire nehéze egy motor meg mennyire sem...., a Busám 248 kg, menet közben mégsem érzem a súlyát.
Ja és nem kell a korai halálhoz feltétlenül száguldozni,Simsonnal is el lehet patkolni idő előtt,ha kevés eszed meg túl lassú őranyalod van...
Számít, hogy ki mire akarja használni. Ha hosszú túrák, autopályával akkor érdemes az 1000-res fele húzni. Egyébként szerintem majdnem mindig jobb a nagyobb.
Én azt hogy "nem lehet vele száguldozni" nem azért írtam hogy a 650-es nem bír menni.... azért írtam mert svmario azt mondta nekem hogy a 650-est rövid idő alatt kilehet nőni... egy összehasonlítás volt a 650-es, és az 1000-es között. Én tudom hogy mennyit megy egy 650-es, és remélhetőleg olyanom is lessz.
Relatív ez a száguldozás. Nekem mondjuk elég motoron a 140-150. Nem akarok fiatalon meghalni. Na mindenki vegyen amit akar és amire használni akarja. Aki vegyen sv 1000-ret biztosan király és nem növöd és ha töltöd pályán nem fogy ki a kraftból. Egyébként én is azt mondom, hogy minél nagyobbat, hogy ne kelljen cserélned, rajtad múlik mennyivel mész. Persze túl nagy motor is lehet hátrányos pl a súlya miatt. A múltkor ráültem egy 900-as hornetre én felegyenesedtem a motor maradt sztenderen. Be kellett vetnem szinte az összes erőm, hogy kétkerén legyen. 250 feletti önsúly magas súlyponttal. Pedig nem vagyok egy vézna gyerek. De meglepődtem.
Eltiltanak a vezetéstől, ha szerencséd van akkor csak Ak-s kategóriától, ha nincs akkor megszabadítanak az összestől és kapsz persze csekket is. 30e min.
Rossz esetben helyszíni szigorított tarkólövés.
Olvass vissza.