A folytást kiveheted, de egy vagyonba kerül ha ezt hivatalosan is el akarod intézni, azaz hogy a forgalmiba a 25 helyett más adat kerüljön, vagy kiveheted a folytást, és nem változtatod meg hivatalosan.
Akkor szerintetek nem éri meg ha pl. veszek egy gsxr600-at lefojtva a kereskedésben és ezután ha meglesz a A jogsim akkor legalább nem kell venni másik motort így nem is bukok rajta, csak a folytást kell kivenni.
Egyet értek az előttem szólóval. Olvass vissza pár oldalt, havonta felteszik ezt a kérdést. Egyszerűbb és olcsóbb kivárni. Az meg olcsóbb ha veszel egy olyan motort ami belefér a 25 kW-ba, aztán eladod ha már megvan a nagy A-s jogsi, és veszel egy nagyobbat - még így is kevesebbet buksz.
Amúgy meg van élet a ,,nagy A" előtt is. Rengeteg féle fajta motort lehet kapni 25 kw-os papírral. És nem kell feltétlenül 25 kW-osnak is lennie, elég ha papíron az. Megpróbáltam összeállítani róluk egy listát, de rájöttem hogy lehetetlen, mert úgyis lenne ami kimaradna.
Azért nagyvonalakban vázolom. Úgy tűnik hogy az összes létező 250-es és 400-as Japán belpiacos gépnek van 25kW-os változata (hangsúlyozom hogy ezek nagy része csak papíron annyi), függetlenül attől hogy az hatvan akárhány lóerős zxr400-as vagy ,,kis" bandit.
Ha nem belpiacosat akarsz akkor lehet találni pl az öccázasok közöt is ,,25kw"-osat. Ilyen a Gs 500, Cb és Cbf 500, er 5, gpz 500, lehet kihagytam még néhányat.
Ha még nagyobbat akarsz az sem lehet gond. Van Kawasaki Er-6f amit adnak 25 kW-osan (nézd meg a kawa honlapját), ezen kívül elvétve találni sv650-est, 600-as hornetet, xt 600 és 660-at is 25kw-s papírral és még biztos van 1 pár típus.
A buktatója ott van a dolognak hogy ha eldobod a vasat és a hatóság bevizsgálja hogy vajon tényleg 25kw-os-e a teljesítménye avagy nem. Na ez lehet aztán a nagy szopás amikor rájönnek hogy átbaszad őket. Akkor nyakadbaakasztanak mindenféle eljárást. Egyrészt (teljesítmény)adó csalás, aztán engedély nélküli vezetés (asszem), stb... ne akard megtudni. És nem magyarázod ki magad hogy már így vetted
Gyárilag sehogy nem lehet lefojtatni. Elvileg lehetőség van rá ha a forgalmazó igazolást ad ki és lefojtatja valamilyen úton módon állítólag, de nem hiszem, hogy sikerrel jársz. Többe kerül a leves mint a hús. Várd meg inkább a nagymotor jogsit.
Ha én pl. egy z750-et akarnék lefolytani gyárilag, akkkor ha meglesz a korlátlan jogsim ugyanúgy kilehet belőle vetetni? Mert így jobban megérné nem? ( nem kell motort váltani )
főleg hogy gyárilag van e kit hozzá, és ha van, akkor az valszeg engedélyezve is van, és ha újonan úgy veszed akkor neked nincs vele dolgod semmi. a réginótahogy ilyenoylan motort le szeretnének folytani az százmillió% hogy nem éri meg.
Sziasztok!
Olvasgattam már a hozzászólásokat ehhez a topikhoz, de egy olyan kérdésem lenne, mitől függ PL.: egy gyári 600-as motornál, hogy lelehet-e folytani 25 kw-ra?
Eladó gyönyörű állapotú egyedi Ducati Monsterem.25kW-os papírokkal-A.korl. jogosítvánnyal vezethető!- 2000-es évjáratú full extrás szerkezet.(Arrow kidurrogók,Xenon 8000K, fém fékcsövek,Rizoma kiegészítők, Tomaselli kormány, mini karbon indexek és tükrök...stb.stb.)
Ajándékba adok hozzá egy Rizoma karbon sárvédőgarnitúrát a gyári mellé. Nagyon SOS-be téli áron eladó.
i.á.: 865.000 HUF
ezeket nem is szokták lefojtani, csak szimplán volt egy tulaja, aki (vagy akinek egy nagyon jó ismerőse, esetleg családtagja) közlelekedés-felügyeleten / okmányirodában dolgozott, és egy firkantással beírták a limit alá a kw-ot szerintem - legalábbis az én előző motorom is így volt 23 kw-os 3x helyett, meg nem egy ilyen történetről lehet tudni... de ha már itt vagyok, valakinek van olyannal tapasztalata, hogy A-korl-lal vezetett 25 kw feletti mocit? Mert én most vettem egy 520-as exc-t, forgalmiban 40 kw, viszont nyár végéig várnom kell a különbözetivel (nyilván a motorozással nem fogok), szóval milyen büntetés járhat ilyenért legrosszabb esetben?
Hali! Eldaó 25KW-osra vizsgáztatott Ducati Monsterem. A.korlátossal vezethető. Rengeteg extrával van felszerelve( Arrow rendszer,Xenon,Rizoma kiegészítők hada,fém fékcső.....stb.stb.) Sürgősen áron alul eladó nagyobb gép érkezése miatt.
Ár: 895.000-
Érdeklődni itt vagy : 20 99 53 477
Sziasztok!
Motorvásárlás előtt állok. Két motor között szeretnénk választani:
1. Cagiva Mito 125 =- Ezzel nemis lenne semmi baj
2. Suzuki GSX-R 250 =-Ezt egy kicsivel jobban szeretném, mivel 4T és szebb a hangja, és kevesebbet is fogyaszt, és ugyanannyit megy.
És a kérdésem az lenne, hogy a forgalmiba át-e lehet írni azt, hogy csak 11kW-os? Vagy valami olyan papírt kellene szerezni, hogy le van folytva?
A két motorról nem tudok sokat, melyik a jobb, és miért, de az biztos hogy utólag nem lehet lefolytatni. Nekem is Ak-s jogsim van és én is 25Kw-s motorokat keresgélek jelenleg.
Az egyetlen lehetőség hogy olyan hirdetést keresel ahol írják hogy 25Kw-os, vagy hogy Ak-s jogsival vezethető.
Utólag lehetetlen, vagy nagyon drága lefolytani.
Kérnék Tőletek egy kis segítséget. Most állok motorvásárlás előtt, két kiszemelt van, egy Honda CBR 400RR és egy Yamaha FZR 400RR. A két motor árban, évjáratban, futott km., stb téren majdnem megegyező. Csak nem igazán tudok dönteni, hogy melyikkel járnék jobban. Ebben kérnék pár tanácsot. Meg lenne egy másik kérdésem is. Jelenleg Ak-s jogsival rendelkezem és azt hogy tudom megoldani, hogy valamelyik motort ezzel a jogosítvánnyal vezethessem? Le lehet ezeket valahogy folytani vagy valahogy másképp megoldani?
Amúgy meg van élet a ,,nagy A" előtt is. Rengeteg féle fajta motort lehet kapni 25 kw-os papírral. És nem kell feltétlenül 25 kW-osnak is lennie, elég ha papíron az. Megpróbáltam összeállítani róluk egy listát, de rájöttem hogy lehetetlen, mert úgyis lenne ami kimaradna.
Azért nagyvonalakban vázolom. Úgy tűnik hogy az összes létező 250-es és 400-as Japán belpiacos gépnek van 25kW-os változata (hangsúlyozom hogy ezek nagy része csak papíron annyi), függetlenül attől hogy az hatvan akárhány lóerős zxr400-as vagy ,,kis" bandit.
Ha nem belpiacosat akarsz akkor lehet találni pl az öccázasok közöt is ,,25kw"-osat. Ilyen a Gs 500, Cb és Cbf 500, er 5, gpz 500, lehet kihagytam még néhányat.
Ha még nagyobbat akarsz az sem lehet gond. Van Kawasaki Er-6f amit adnak 25 kW-osan (nézd meg a kawa honlapját), ezen kívül elvétve találni sv650-est, 600-as hornetet, xt 600 és 660-at is 25kw-s papírral és még biztos van 1 pár típus.
A buktatója ott van a dolognak hogy ha eldobod a vasat és a hatóság bevizsgálja hogy vajon tényleg 25kw-os-e a teljesítménye avagy nem. Na ez lehet aztán a nagy szopás amikor rájönnek hogy átbaszad őket. Akkor nyakadbaakasztanak mindenféle eljárást. Egyrészt (teljesítmény)adó csalás, aztán engedély nélküli vezetés (asszem), stb... ne akard megtudni. És nem magyarázod ki magad hogy már így vetted
Így összefoglalva kb ennyi a lényege a topiknak.
Olvasgattam már a hozzászólásokat ehhez a topikhoz, de egy olyan kérdésem lenne, mitől függ PL.: egy gyári 600-as motornál, hogy lelehet-e folytani 25 kw-ra?
Ajándékba adok hozzá egy Rizoma karbon sárvédőgarnitúrát a gyári mellé. Nagyon SOS-be téli áron eladó.
i.á.: 865.000 HUF
A cselekménytől függ?
Ár: 895.000-
Érdeklődni itt vagy : 20 99 53 477
Motorvásárlás előtt állok. Két motor között szeretnénk választani:
1. Cagiva Mito 125 =- Ezzel nemis lenne semmi baj
2. Suzuki GSX-R 250 =-Ezt egy kicsivel jobban szeretném, mivel 4T és szebb a hangja, és kevesebbet is fogyaszt, és ugyanannyit megy.
És a kérdésem az lenne, hogy a forgalmiba át-e lehet írni azt, hogy csak 11kW-os? Vagy valami olyan papírt kellene szerezni, hogy le van folytva?
Az egyetlen lehetőség hogy olyan hirdetést keresel ahol írják hogy 25Kw-os, vagy hogy Ak-s jogsival vezethető.
Utólag lehetetlen, vagy nagyon drága lefolytani.
Kérnék Tőletek egy kis segítséget. Most állok motorvásárlás előtt, két kiszemelt van, egy Honda CBR 400RR és egy Yamaha FZR 400RR. A két motor árban, évjáratban, futott km., stb téren majdnem megegyező. Csak nem igazán tudok dönteni, hogy melyikkel járnék jobban. Ebben kérnék pár tanácsot. Meg lenne egy másik kérdésem is. Jelenleg Ak-s jogsival rendelkezem és azt hogy tudom megoldani, hogy valamelyik motort ezzel a jogosítvánnyal vezethessem? Le lehet ezeket valahogy folytani vagy valahogy másképp megoldani?
Válaszotokat előre is köszönöm