Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csak az számít hogy a forgalmiba mi van beleírva. Ha 11kW akkor az a motor 11kW-os és kész. Viszont ha egy baleset után bemérik a motort és kiderül a turpisság akkor megy a csekk.
Hát jah.... Na de tudom hogy nem A korlát de ez már oda is sok lenne.... Szóval. Mi van akkor ha az illető embernek van a1-s jogsija ami állítólag 125ccm és 11kw. És az illetőnek van egy 125ccm-s gépe ami 26 kw? pl nézzünk egy Cagiva mito evot.. Több ismerősöm is mondta hogy az a1-s jogsihoz volt neki ilyen 24-25kw-s gépe... na mind1. Csak ezt nem értem..
Elég ha egyszer kifogsz egy olyan rendőrt, mint amilyennel a kolléga is találkozott.
Mondjuk szerintem ez teljesen a rendőr hozzáállásától is függ.. hallottam olyanról hogy A-k val ment a gyerek és volt neki egy 750-s gsxr-je és semmi... Csak mondta neki a rendőr hogy legalább van A-s jogsija. szal szerintem rendőrfüggő.
Íme az elrettentő példa (már bocs).
Többségünk szerintem jobbra is tudja költeni azt az 50000Ft-ot.
Egyéb következménye lett annak az 1kW-nak? Eltiltás vagy ilyesmi?
Nah én azért az egy kilowattért kaptam egy 50 ezres csekket.
Az egy más kérdés
Minden megoldható, csak pénz kérdése.
Nem hinném hogy olyan sokan vannak A-korl jogsival akik egy B-Kinget megengedhetnének maguknak.
B-King is megoldható amúgy 25kw-os papírral, gond nélkül.
Természetesen a lap alja az érdekes, nem a Bking :
Hátha valaki új mocit akar venni Ak-val:

http://www.blackmotors.hu/insi...
Jövőre már alföldi leszek ismét, nyártól. De addig még itt leszek.
Jha hát mondom azt hittem halasi vagy. Am én Kiskunfélegyháza/bugac régió
Merre laksz?
Én javarészt kaposváron és mosdóson vagyok, halason csak ritkábban.
Jelenleg én is ak-s vagyok, és épp nagyobbacskát keresek a mostaninál.
Vagy gondolkoztam egy Aprilia sxv vagy rxv 550... Azt gyárilag 11kw-s papírral adják ki. Am nem is laksz tőlünk messze :D
Hát igen... az A-s jogsira meg várnom kell 1 bő évet.. ÉS igen nem szoktam terepezni. Eddig eleget terepeztem. De ha váltanék akkor is csak sm-re váltanék... Na mind1 köszönöm a segítséget.
29kW igaz? Annál szerintem már nem annyira elnézőek. Egy 26 kW-osnál még csakcsak, hogy ,,de ez csak 1 kilówatt plusz rendőrbááá, ne legyen már kőszííívűűűű..." de ennél nem hiszem hogy elengednek büntetés nélkül.
Az SM szett alapján gondolom nem terepezésre használod, mert ha csak arra (vagy főleg arra) használnád, akkor nem lenne ezzel probléma, de így!
Igaz hogy én a 2008as szezon alatt nem találkoztam rendőrrel, de nem próbálnám ki hogy így lesz e 2009-ben is.
Nem mondhatom hogy add el szeretett motorod, de szerintem nem kéne kísérteni a szerencsét.
Én a helyedben ha mondjuk csak fél, vagy 1 évet kellene várni a nagy A-ra akkor megtartanám, de ha többet, akkor elgondolkoznék rajta hogy másikat vegyek.
Ha eladnád, biztos vagyok benne hogy találsz olyan drz 400-at a neten ami 25kW-os és vezethetős Akorl jogsival, de láttam még pl Yamaha XT 660-ast is amit árultak és 25kW volt a forgalmiba. Szorgalmasan kell nézegetni a hasznaltauto.hu és a hasznaltmotor.hu oldalakat, és előbb utóbb lesz olyan ami neked kell.
Akkor szerinted merjek vele motorozni vagy adjam el a drágaszágom? Mert ugyebár nem akarom hogy elvegye a jogsimat meg ilyenek...
Természetesen minden motort vazathetsz, amelynek kissebb a teljesítménye 25 kW nál, és a teljesítmény/súly aránya 0,16kW/Kg-nál.
Szép kis listát állítottál össze, sok sikert hozzá.
Sziasztok

Volna egy olyan kérdésem hogy.... ha megszerzem az Akorl-jogsit, akkor az A1-es jogsihoz kötött gépeket is vezethetem? Néztem néhány motort ami 25KW-os papírral rendelkezik: Husqvarna SM 610 Suzuki SV 650 Honda FMX 650 ezek közül fogok majd választani
Az a ,,lyuk" csak a vizsgáztatás szintjén van.
Azaz nagy A-hoz a forgalmi vizsgát 35 kW-nál nagyobb motorral lehet csak letenni. A-korlátozottra 125ccm-nél és 11 kWnál nagyobb de 25 kWnál kissebb motorral lehet letenni (asszem).
A jogosítványnál nincs ,,lyuk". Ha 25 kW-nál és 0,16 kW/Kg aránynál nagyobb a motor paramétere akkor csak nagy A-val vezethető. Ha a fent leírtnál kissebb akkor Akorl-al.
Hogy ez a lyuk miért van a vizsgáztatásnál azt ne kérdezd, nem tudom.
És ne bízz benne hogy ha 29kW-os motorral megállít a rendőr amit csak A-korl-al vezet akkor simán tovább enged...
Jobb ha óvatosan motorozgatsz,és bízol az igazoltató rendőr felkészületlenségében. Az utólagos teljesítmény-adat módosításra nálunk lehetőség ugyanis nincs...
Ha visszaolvasol, akkor rájössz hogy manapság már körülményes elintézni. A lyukra nemtudok mit mondani, az van és kész, fogadd el
Nekem is ilyen problémám van hogy A korlát jogsim van de a mocim meg 29 kw.... :( . De azt nem értem.. hogy akkor a korlátlan miért kezdődik 35 kw-nál? Mi az a tér a 25 és a 35 kw között? Akkor azzal mit csinálnak? Na meg olyat hogy az oktató újonnan vett egy gépet oktatási célra ami gyárilag 34 kw és nem oktathatott verle korlátlanra mert nem volt meg 35 kw? Am szerintetek hol lehet megoldani hogy 29 kw helyett 25 legyen a forgalmiban? na meg mennyi pénz lenne ez?
És ezt mi a szarnak rakod be minden topicba? Van adok veszek, és sok már hirdető oldal is.