Szerintem az XL 500-al nem fognak problémázni főleg ha már volt forgalomban 25Kw-al,és elméletileg ez még akár full legális is lehet megmondom miert. Van egy haverom aki most vett egy Husqvarna 610-es supermotot aminek a forgalmija gyárilag 25Kw és ténylegesen annyi fékpadon is,az más kérdés hogy a nyomaték mekkora de ugyebár az nincs a forgalmiban
Egyébként az előbb kifelejtettem hogy a 600astól nagyobb gépeknek elméletileg csak akkor megvalósítható és hihető a 25Kw téma ahogy a Kawa forgalmijában is látszik hogy a KPM kér egy igazolást a a Magyarországi hivatalos importőrtől jelen esetben mondjuk a Kawasaki Hungáriátol hogy ezt a tipúsú motorkerékpárt más országban (DE CSAK EU-S TAGORSZÁG LEHET) adtak ki 25Kwos gyári folytással és utánna jön a hogyan és miként amit Hajdú Biharban nem engedélyeznek!
Hali gixergabi86! És szted az én esetemben? Honda xl 500-ast szeretnék öreg mint az országút, kb 82-86-os évjáratig, márt volt forgalomban 24 kw-van a forgalmiban, csak idéglenesen kivonták, hozzáteszem, h a nyakam tanném rá, h fékpadon max 27 kw-nál nem nyomnának többet ezek a gépek hiába 500-as! Na de a kérdésem az, h ha már volt forgalomban, akkor is basztatni fognak az 500 miatt? A Másik, h ha 1 mocit már levizsgáztattak akko az vhol nyilván van tartava, na most ha lekérdezik rendszám alapján és nem eggyeznek az adatok csak akkor van gond nem!?
Ez a forgalmi így hibátlan! Nekem is ilyen volt a 400-as Hondáé és igazoltattak is vele,ráadásul motoros rendőr! Megnézte és további jó utat! Igy kell csinálni és kész....
Háát nem tudom, h mennyi választ el a 21-től (vagy ha már van legalább 2 éve A1-ed a 20-tól), de ha nem sok akkor sztem várj, ha meg igen akkor AK és ahoz való motor. Én ezt ajánlanám! Na persze az már más, h ha már megvetted a gépet! Vagy esetleg keresgélj a neten hátha talász olyat ami Ak-ra lett levizsgáztatva!
Ezelőtt a CBR 400RR-em 25kw-os papírokkal rendelkezett de azt sem így oldottuk meg hanem keresni kell egy jó ismerőst jó helyen és jól kibélelni a zsebeit Deák Feri bácsi szép narancsos arcképeivel, PÉNZ BESZÉL KUTYA UGAT!
Szóval mindent meg lehet oldani csak jó helyen kell kopogtatni
Egy szónak is száz a vége, TELJESEN RENDŐRFÜGGŐ A DOLOG HOGY MEGB*SZ E VAGY SEM!
Ha nincs korlátlan jogsid vagy azt érd el hogy ne legyen Kw adat a forgalmiban (MAX 250CCM-ig érdemes bepróbálkozni vele,felette úgy is hihetetlen) vagy ha 400ccm-es a mocid bele kell iratni a forgalmiba a 25Kw-ot ehhez pedig egy minimálbérnél többet kell az asztalra tenni! De amit igy megcsinálnak már a rendőr sem fog belekötni!
600ccm-es mocival pedig hiába le is lenne fojtva minden útszéli rendőr hetente 6-szor rendelne vissza KPM felülvizsgálatra mivel nem hiszik el! Ha valakinek kérdése van szivesen segítek vagy válaszolok ha tudok!
Széles utat meleg gumit!
Nekem is tavaly novemberben lett meg a Korlátlan, előtte korlátozottal vezettem. (igy sorba: CBR 400RR,CBR 929RR,jelenleg pedig GSXR-750) Ezt játszottam 3 éven keresztül szóval átéltem egy pár dolgot ezzel kapcsolatban! Például a tavalyi balesetemnél se a rendőr se a szabs.előadó nem vette észre hogy nincs megfelelő kategóriám, MÁKOM VOLT!de egy hónapig azt a rettegést senkinek nem kívánom
A 400ccm es motorokat pedig elfogadja a rendőr Korlátozott kategóriával ha 25kw van a forgalmiban.
Ez HIVATALOSAN NEM MEGOLDHATÓ! A törvény szerint kérvényezheted a KPM általi bevizsgálást és hitelesitest 25Kw-ra(A LEGDURVÁBB HOGY HIÁBA VAN TÉNYLEG VISSZAFOLYTVA ESETLEG A MOCID AKKOR SEM FOGJÁK ENGEDÉLYEZNI)
Ehhez nagyon sok műszaki tervezetet kell benyújtani a KPM-hez amit SOHA NEM FOGNAK JÓVÁ HAGYNI! EZT SAJÁT SZAVAIVAL RÖHÖGVE MONDTA A HAJDÚ BIHAR MEGYEI KÖZLEKEDÉSI FELÜGYELET EGYIK OSZTÁLYVEZETŐJE AKI EZZEL FOGLALKOZIK, És hozzáfűzte hogy ne röhögtessem ki magam hogy egy 150Le motort(CBR929RR) visszafojtva fogok használni és hogy Ők sem hülyék,ezért minden ilyen kérelmet elutasítanak azonnal! Röviden ennyi a hivatalos történet
Sziasztok! Elolvastam a hozzászólásokat a témához!
Gondoltam irok egy pár sort a tisztánlátás végett! Mind saját ÁTÉLT tapasztalat!(ja és a Miskolci Rendészetire jártam egy darabig )
Az "A" korlátozott kategóriával csak 25kW a megengedett a jelenlegi Kresz szabályozás szerint és nincs benne kicentizőiéire vonatkozó adat ÉS ITT A KISKAPU
(törvény szövege:"legfeljebb 25 kW teljesítmény és 0,16 kW/kg teljesítmény/saját tömeg arányt meg nem haladó motorkerékpár") A MAI NAPIG ELFOGADJÁK A KORLÁTOZOTT KATEGÓRIÁT A 250CCM-ES MOTOROKHOZ, mivel a köztudatban úgy él a dolog hogy a 250es ETZ-re még jó a jogsi mivel a régi autósiskolák ezzel vizsgáztatnak nagyon sok helyen ezért senki nem fog belekötni a SUZUKI RMX 250-be sem! Ez pedig azért van mert a Közrendvédelmis rendőr aki téged igazoltatni fog nem fogja tudni, hogy mit nézzen a forgalmiban (A SAJÁT BALFASZ OSZTÁLYTÁRSAIMRÓL TUDOM AKIK JELENLEG IS FELSZERELT RENDŐRÖK),a nagyobb probléma akkor van ha motoros vagy közlek.-rendes rendőr állít meg mert hidd el az fogja tudni hogy mit nézzen és szétrúgják a segged,AKKOR LEHET MÁKOD HA NINCS KW ADAT A FORGALMIBAN mert akkor még az sem tud mit csinálni egy 250ccm mocival max megbüntet 5000re mert nincs rajtad piros sapka,de KPM bevizsgálásra csak megfelelő indok mellet tud berendelni ha valami fatális hülyeséget csinálsz (pl meglépsz előle egy rendszám nélküli 50CCM!es mocival és be akarod mesélni neki hogy az Octavia órája csal rohadt sokat mert te csak 80al és nem 180al hagytad állva!) Ilyennel senki ne próbálkozzon mert nemigen kell Korlátlan kategóriát csinálni akár 5 évig!
Persze, nyilván nem vehetem 100%-ra a kollégák tapasztalatát, de egy tendenciát azért meg lehet figyelni, mondhatnám próbálok minél több egyszerű véletlen mintát gyűjteni a sokaság vizsgálatához:)
Sajnos az életkorom miatt kell, amúgy nem lenne kérdés.
Hát, még eldöntöm hogy a büntetésnek vagy egy kedvezőtlen motornak nagyobb-e az alternatív költsége...
16 életévet be kell tölteni, asszem 11 maximális KW, a teljesítmény/tömeg arányt nem tudom! Nézd meg a Nemzetközi Közlekedési Hatóság honlapján--- nkh.hu
Nem azért, h ellened írjak Pityu9, de sztem ez iskola függő, h mennyi! Na most sztem az eredeti forgalmiban lévő dolgok az érvényesek és az, h mennyire büntetnek meg az meg baromira rendőr, rendőr hangulata, rendőr hozzáértése, és a te szerencséd függője! Szóval lehet, h sokan azt mondják (még ha tapasztalatból is), h nem lesz nagy gond, de ha pont te leszel az akinek elveszik a jogsiát vagy több 100e-es bírságot kapsz akkor te úgysem így fogod érezni! Szóval énis azt ajánlom, h ha nem az életkorod választ el attól, h "A"-s jogsid legyen, akkor ne "játsz" ezzel! Nem éri meg!
Üdv. Nem lenne egyszerübb azt az A-s jogsit letenni? Ha megvan Akorl.-ra, akkor 25E körül van, ha saját motorral mész akkor még olcsóbb! Szerintem ennyit bőven meg ér!
Sziasztok!
Látom mindig megy a dillemma a korlátos jogsival nagymocit témában. Engem is elért a probléma, nekem egy Hornetet kellene megcsinálni 25kw-ra. Nem tudom született-e megoldás, találtatok-e szervízt aki megcsinálja, ha igen, akkor áruljátok el nekem is légyszi:) A motor ausztriából lett behozva anno, ez számíthat valamit, vagy az első magyar forgalmi kw adatja érvényes?
Amúgy mennyi lehet a max büntetés ha megvág a yard? Én eddig csak olyan tapasztalatot hallottam motoroktatótól kezdve haverig mindenkitől, hogy se nem nagyon értenek hozzá, se nem ezzel törődnek ha meg is állítanak, inkább biztosítás műszaki.. Nektek van tapasztalat?
Köszi a segítséget!
Hivd fel a Közlekedésfelügyeletet! (én cca 3 éve megtettem és akkor azt mondták semmilyen módon nem lehet visszacsinálni kevesebb kw-ra) Az van ami elöször kerül a forgalombahelyezéskor bele.
Ha változott a helyzet tudositsad a társaidat ,mert ezt minden héten megkérdezi valaki.
Tehát a további lehetőségeid: motorcsere vagy jogsi letétele.
Háát eléggé túlépi a 25kW-os keretet! Elképzelhető, h a megfelelő helyen és megfelelő della fejében elintézhető, de ha vmi balesetbe kerülsz, vagy vmilyen úton módón bevizsgálják a mocid ott kiderülne és abból, csak faszolás lenne! Mer ha pl csak 1-2 kw-al lépné túl azt még sztem meg lehet játszani, de ííígy, persze te motorod, te pénzed, te jogsid, tedd amit jónak látsz!
Sziasztok.
Nekem egy vfr 400-am van. 37 kw. Valahogy el lehet intézni, hogy beleférjen az AK-ba, vagy ne kérdezzek hülyéket? Ha tudtok légyszi segítsetek.
Előre is kössz.
Nekem is volt RMX250-es.Jó kis gép,a futóműve szerintem nagyon ott van.
A japán belpiacos(gondolom a tiéd is az) 40LE.A nyitott EU. verzió 52LE.
De mivel kevésbé kihegyezett,tartósabb is a japcsi verzió.
Lentről felfele olvassátok!
Ezelőtt a CBR 400RR-em 25kw-os papírokkal rendelkezett de azt sem így oldottuk meg hanem keresni kell egy jó ismerőst jó helyen és jól kibélelni a zsebeit Deák Feri bácsi szép narancsos arcképeivel, PÉNZ BESZÉL KUTYA UGAT!
Szóval mindent meg lehet oldani csak jó helyen kell kopogtatni
Egy szónak is száz a vége, TELJESEN RENDŐRFÜGGŐ A DOLOG HOGY MEGB*SZ E VAGY SEM!
Ha nincs korlátlan jogsid vagy azt érd el hogy ne legyen Kw adat a forgalmiban (MAX 250CCM-ig érdemes bepróbálkozni vele,felette úgy is hihetetlen) vagy ha 400ccm-es a mocid bele kell iratni a forgalmiba a 25Kw-ot ehhez pedig egy minimálbérnél többet kell az asztalra tenni! De amit igy megcsinálnak már a rendőr sem fog belekötni!
600ccm-es mocival pedig hiába le is lenne fojtva minden útszéli rendőr hetente 6-szor rendelne vissza KPM felülvizsgálatra mivel nem hiszik el! Ha valakinek kérdése van szivesen segítek vagy válaszolok ha tudok!
Széles utat meleg gumit!
Nekem is tavaly novemberben lett meg a Korlátlan, előtte korlátozottal vezettem. (igy sorba: CBR 400RR,CBR 929RR,jelenleg pedig GSXR-750) Ezt játszottam 3 éven keresztül szóval átéltem egy pár dolgot ezzel kapcsolatban! Például a tavalyi balesetemnél se a rendőr se a szabs.előadó nem vette észre hogy nincs megfelelő kategóriám, MÁKOM VOLT!de egy hónapig azt a rettegést senkinek nem kívánom
A 400ccm es motorokat pedig elfogadja a rendőr Korlátozott kategóriával ha 25kw van a forgalmiban.
Ez HIVATALOSAN NEM MEGOLDHATÓ! A törvény szerint kérvényezheted a KPM általi bevizsgálást és hitelesitest 25Kw-ra(A LEGDURVÁBB HOGY HIÁBA VAN TÉNYLEG VISSZAFOLYTVA ESETLEG A MOCID AKKOR SEM FOGJÁK ENGEDÉLYEZNI)
Ehhez nagyon sok műszaki tervezetet kell benyújtani a KPM-hez amit SOHA NEM FOGNAK JÓVÁ HAGYNI! EZT SAJÁT SZAVAIVAL RÖHÖGVE MONDTA A HAJDÚ BIHAR MEGYEI KÖZLEKEDÉSI FELÜGYELET EGYIK OSZTÁLYVEZETŐJE AKI EZZEL FOGLALKOZIK, És hozzáfűzte hogy ne röhögtessem ki magam hogy egy 150Le motort(CBR929RR) visszafojtva fogok használni és hogy Ők sem hülyék,ezért minden ilyen kérelmet elutasítanak azonnal! Röviden ennyi a hivatalos történet
Gondoltam irok egy pár sort a tisztánlátás végett! Mind saját ÁTÉLT tapasztalat!(ja és a Miskolci Rendészetire jártam egy darabig )
Az "A" korlátozott kategóriával csak 25kW a megengedett a jelenlegi Kresz szabályozás szerint és nincs benne kicentizőiéire vonatkozó adat ÉS ITT A KISKAPU
(törvény szövege:"legfeljebb 25 kW teljesítmény és 0,16 kW/kg teljesítmény/saját tömeg arányt meg nem haladó motorkerékpár") A MAI NAPIG ELFOGADJÁK A KORLÁTOZOTT KATEGÓRIÁT A 250CCM-ES MOTOROKHOZ, mivel a köztudatban úgy él a dolog hogy a 250es ETZ-re még jó a jogsi mivel a régi autósiskolák ezzel vizsgáztatnak nagyon sok helyen ezért senki nem fog belekötni a SUZUKI RMX 250-be sem! Ez pedig azért van mert a Közrendvédelmis rendőr aki téged igazoltatni fog nem fogja tudni, hogy mit nézzen a forgalmiban (A SAJÁT BALFASZ OSZTÁLYTÁRSAIMRÓL TUDOM AKIK JELENLEG IS FELSZERELT RENDŐRÖK),a nagyobb probléma akkor van ha motoros vagy közlek.-rendes rendőr állít meg mert hidd el az fogja tudni hogy mit nézzen és szétrúgják a segged,AKKOR LEHET MÁKOD HA NINCS KW ADAT A FORGALMIBAN mert akkor még az sem tud mit csinálni egy 250ccm mocival max megbüntet 5000re mert nincs rajtad piros sapka,de KPM bevizsgálásra csak megfelelő indok mellet tud berendelni ha valami fatális hülyeséget csinálsz (pl meglépsz előle egy rendszám nélküli 50CCM!es mocival és be akarod mesélni neki hogy az Octavia órája csal rohadt sokat mert te csak 80al és nem 180al hagytad állva!) Ilyennel senki ne próbálkozzon mert nemigen kell Korlátlan kategóriát csinálni akár 5 évig!
Sajnos az életkorom miatt kell, amúgy nem lenne kérdés.
Hát, még eldöntöm hogy a büntetésnek vagy egy kedvezőtlen motornak nagyobb-e az alternatív költsége...
Látom mindig megy a dillemma a korlátos jogsival nagymocit témában. Engem is elért a probléma, nekem egy Hornetet kellene megcsinálni 25kw-ra. Nem tudom született-e megoldás, találtatok-e szervízt aki megcsinálja, ha igen, akkor áruljátok el nekem is légyszi:) A motor ausztriából lett behozva anno, ez számíthat valamit, vagy az első magyar forgalmi kw adatja érvényes?
Amúgy mennyi lehet a max büntetés ha megvág a yard? Én eddig csak olyan tapasztalatot hallottam motoroktatótól kezdve haverig mindenkitől, hogy se nem nagyon értenek hozzá, se nem ezzel törődnek ha meg is állítanak, inkább biztosítás műszaki.. Nektek van tapasztalat?
Köszi a segítséget!
Ha változott a helyzet tudositsad a társaidat ,mert ezt minden héten megkérdezi valaki.
Tehát a további lehetőségeid: motorcsere vagy jogsi letétele.
Előre is köszönöm!
http://www.pieces-suzuki.com/s...
http://cy
clechaos.com/wiki/Suz...
szerinted ez az 52 Le-s változat vagy,,a 40? alvázszáma az Rmx nek:js1pj11a1p2100531
nemtudom melyik lehet
Nekem egy vfr 400-am van. 37 kw. Valahogy el lehet intézni, hogy beleférjen az AK-ba, vagy ne kérdezzek hülyéket? Ha tudtok légyszi segítsetek.
Előre is kössz.
A japán belpiacos(gondolom a tiéd is az) 40LE.A nyitott EU. verzió 52LE.
De mivel kevésbé kihegyezett,tartósabb is a japcsi verzió.