utolsó darabok.............GS500-ast is kapsz még a szalonokba, de 2008-as modell már nincs belölük........
Legalábbis ez az Én infóm............
És szerintem ennek köze van ahoz is, hogy pont az AK-val ne lehetssen ekkora motorra ülni........
Jön helyettük a 250-es széria..............
Mindegyik cég piacra dobja a 250-es motorját.........ami ugyan szerintem igen karcsú a régi 250-esek teljesítményéhez.
Ismét bocs, mégis lehet kapni, az ABS-es még fenn van. Jót beszélgetek magammal. Remélem többször nem kell már változtatni a véleményem, de azér megnézem mégegyszer...
Hello. Szerintem CBF 500-at még lehet kapni újonnan. Ezt abból gondolom hogy a Honda honlapjáról még nem szedték le (bár ma még nem néztem) , és kellőkép igényesnek tartom őket ahhoz hogy figyeljenek az ilyen dolgokra. Tehát ha igazam van és nyitottan lehet kapni, akkor fojtotan is. A fojtást úgy oldják meg hogy a gázkart nem lehet teljesen elforgatni. Legalábbis egy csávó ezt írta.
Én tudok 25kw-s Gs500at.........és specc GSből tényleg van is...........
A gondja? Az ár..............
de ugye ez mindennél megvan.
És hogy szomorítsalak ezeket a mocikat nem is fogod occón megkapni, hiszen végük van.
Már nem lehet kapni se Er5, se GS, se CBF500-at se fojtottba, se nyitottba, mert 2008 jan.1-től nem lehet az unióba forgalomba helyezni, mert euro2-esek........
Ergo?
Ergo ami most kint van, azoknak egy ideig nagyon jó áruk lesz......
Ha mákod van akkor a kereskedésekben még fellelhető pár darab, de ugye az 0km-es.....(a Gs topicban az elmúlt 2 hétben valami 7új GS tulaj jelentkezett, szóval veszik mint a cukrott!)
Használtba meg?
Ha mákod van akkor kapsz egyet occón.....de inkább drágán.
Ha érdekelne a GS500 akkor a GS topicba keresd meg esSO-t.... Az ővé specc eladó, 25kw-s, és nagyon top a paci!
Jelenleg 4. évébe lépet (nyárig van műszakija ha jól tudom) van benne 28000km ....de makulátlan állapotba van!
Most várok kb 10 válaszlevelet különböző kereskedésektől,meg mindjárt felhívom Ozsváth Ferencet,a Kawasaki Magyarország műszaki vezetőjét,őt ajánlották,hátha tud nekem valami okosat mondani.Ha megvan az eredmény akkor közzéteszem!
ezt bírom lehet ennyi meg anyni ccm ..... xD
és mikor keresem neten a kitet egy rohadt 25kwos kit sincs azért ez is érdekes számomra ....
vki egy linket ami 600as motorokra ilyen kitel kapcsolatos linket tudna ide linkelni ?
Nem.....hiszen azt nézik ami a papir....
Persze azért a yardokat se nézétek hülyének, főleg a motors rendőrrel kell vigyázni, hisz azért ha 200-al mérnek be akkor magyarázhatod hogy ez csak 25kw.......
Amugy nem küldik el az embert alapban vizgsálatra hiszen vaklami 200 pengő egy teljesítménymérés.
Én amondó vagyok, hogy mivel teljesítmény adó lesz, igy előbb-utobb be lesz vezetve a müszakiztatásnál, és ha ott nem egyezik a szám akkor a gatyót is leszedik az emberről (okirathamisitás, adócsalás....stb) és majd magyarázokodhatnak az ipsék," hogy dehát az okmányiroda írt bele ennyit"
helló régen igy volt hogy 250ccm max mostmár a ccm nem számít csak a teljesítmény ami max 25kw lehet és a teljesítmény/súly aránya ami nem haladhatja meg a 0.16 kw/kg-ot
na csá
SZIASZTOK! azt szeretném megtudni hogy ugye bár az AK 25kW és 250ccm , és ha nekem egy 400 as gépem van ilyen papírokkal akkor az nem számít h nem 250? a rendőrség nem köthet bele?
hali lenne egy kérdésem ha mondjuk olyan motorom van aminek csak a papirjába van 25 kw de amugy több akkor az nem derül ki műszakin és mondjuk nem irják át hogy mondjuk nem 25kw hanem tegyük fel 50kw előre is köszi a választ.:)
Hú,netuddmeg mekkora kő esett le a szivemről,ha ez tényleg így van .Azt tudom,hogy elfogadják,nem is azzal van a baj..Beváltani meg érdemes,de mondjuk pont az mentett meg a büntetőpontoktól,hogy ungarise jogsi volt.Majd azt csinálom,amit mindenki más: otthon először szerezni kell még egy magyar jogsit (-elvesztettem-),mert ugye a magyart azt le kell adni a brit jogsiigénylésnél és így a végén lesz a kezedben egy brit és egy magyar is..Ha valami gixer van,akkor van egy "tartalék",de nemhiszem,hogy szükség lesz rá.
A 2 év az nem arra vonatkozik hogy nem vezethetsz külföldön, az csak 18 év alatt van utána már vezethetsz, az csak annyit jelent hogy kezdő jogosítványod van ami B-ben annyiban merül ki hogy nem vontathatsz, A-ban pedig nem szállíthatsz utast, illetve szigorúbban büntetnek meg ha ebben az időben elveszik amikor visszakapod újraindul a két év. A kártyás jogsi meg jó külföldön is az EU-n belül biztos máshol már sztem kell a nemzetközi jogsi. Én Londonban a reptéren akartam kocsit bérlni és megkérdeztem hogy jó-e a jogsi ami nekem van és azt mondták hogy persze semmi gond.
Nagy-Britanniára ugyanazok a szabályok és jelzések érvényesek,mint Magyarországra,mivel ugye EU-s tagország,úgyhogy meg fogja tudni nézni/állapítani a törzs.Annyival jobb,hogy ha büntetőpontot akarnak adni,akkor a Magyar jogsvial nem tudnak mit csinálni.pl engem lekapcsoltak,mert telefonáltam vezetés közben (na ezért nagyon harapnak..) és kaptam volna asszem 2 büntetőpontot,de mivel hángérien jogsim volt,elengedtek
azt mondták azért nem Ak mert a 125ccmet NEM haladja meg. Kurva vicces a helyzet! Ugyebár 139 kg és 30 ló papíron. A1 nem lehet, mert 30 ló, és sokkal több a súly lóerő de viszont 125ccm.
Ak nem lehet mert igaz ugyan hogy teljesítmény szerint ide esik, de az Ak az nagyobb 125ccmnél. (ezért nem engedték hogy a motorommal csináljam a jogsit, ehelyett adtak nekem is egy 14 lovas ETZ150t :D :D . Ja igen és nagy A sem lehet, igaz hogy súly lóerő szerint ide esik, de a köbcenti meg a lóerő nem stimm. Az SMKP, kertitraktor, repülő stb. kategóriákat nem feszegetném, azoknál még ennyi esélyem sem lenne.
Azért vicces hogy a rendszabályok országában veszel egy vacsi új motort, és a csodálatos szabályok miatt nem tudják besorolni kategóriába! :DD áááááááááá nem elavult a rendszer!
Nem mondtad nekik, hogy a jó édes anyjuk odvas picsáját méregessék? A1 kategóriába nem fér bele, viszont 25kW-nál kisebb, tehát egyértelműen A korl. moci. Innentől kezdve meg semmi közük ahhoz, hogy hány köbcenti... Faszom ETZ 150-nel csináltam A korlát vizsgát! Olyan gyenge, hogy összeröhögtem magam. Húú de fel tud baszni agyilag az ilyen, amikor néhány köcsög pozíciójánál fogva belepofázik olyasmibe, amiről egyébként fingja nincs, de jól esik neki, hogy beleköthet. Tetvek...
Viszont akkor már nekem is lenne pár hülye kérdésem. A zegyik az az, hogy ezt a baszom EUs rózsaszín plasztikot használ6om-e külföldön, vagy oda mindenképp nemzetközi kell? A másik meg az, hogy külföldön - és itt értem a szomszédokat, vagy Nagy Britanniát, vagy akár az USA-t, stb - tisztában vannak ezzekkel a korlátozott baszokkal? Me ezt nemtom, h pl. egy német rendőr megérti-e a kártyám hátulján levő A 182,101 jelzést... És azért érdekelne a dolog...
A nem saját géposztályba tartozó jármű vezetésének jutalma kéremszépen 3 pont. Bár azt hiszem, hogy emelték 5-re.
Azt hallottam az okosoktól, hogy átírásnál az okmányirodán a veréb megkérdezi tőled, hogy mennyit karistol a gép, és amit mondasz, azt szó nélkül belevési a forgalmidba. Ha meg nem csinálsz szart, akkor nem fognak igazából lemérni, úgyhogy nem igazán parás az AK papír. A vizsgáztatásról meg csak annyit, hogy alkalmasint meg lehet erőszakolni a pacit egy fojtással arra a kis időre... Ez mondjuk már nem olcsó mulatság, az tény... Viszont nem mellékes a gép után fizetett összeg sem, mert bizony ránk jár a rúd, amióta vmelyik autós paraszt bevezettette a teljesítményadót. Nekik ugye könnyű, mert egy autó biza nem más, mint négy kerék összegyúrva egy rossz minőségű, gyenge blokkal, meg egy halom ócskavassal. Nekik nem fáj. De aki 3000 helyett 30000-et fizet a gixerje után az meg eheti a kefét, hogy a súlyadó jóval igazságosabb volt. És ez főleg közlekedésbiztonsági szempontból igaz, hiszen egy 60LE-s, ámde 1200kg-os szarkupac jóval nagyobb balesetet képes okozni, mint egy 140LE-s, de vezetőjével együtt 250-280kg-os vas. A többi meg mindkét oldalról a vezetőn múlik, de ha valaki 1200 kilóval bénázik a jóval veszélyesebb. Persze ha valaki nem ért egyet, javítson ki bátran...
Ez a téma ugye....jó helyen járok? Na akkor kedves AK-s bikerek
http://www.hasznaltmotor.hu/ha...
25kw-os
600-as Bandita