Tudod én alapba vidám természetű vagyok,szeretek viccelni és értem is a viccet. 1 a lényeg,meg van a relé
Most hogy 2-esbe vagyunk,áruld már el mennyibe fáj ez neked hogy ledes irányjelződ lett? Na ezt nézd meg mit kaptam
Jaja,én voltam. Az a baj hogy ezen a kurva huszason már nem tudtalak hivni hogy elmondjam hol az a relé. De ne aggodj,én is szivok rendesen ha égőt kell cserélnem az első lámpába.Az egész műszerfalat ki kell vennem hogy hozzá férjek az égőhöz. Most meg szivárog a hűtőviz és marha jo helyen van a hűtöm,a párom tudja levenni a hűtöröl a kupakot mert olyan pici hely van ott hogy nem fér be a kezem Ugy hogy reggel fél 5kor nekiállitom hogy vegye ki azt a kupakot és feltöltjük.
Na akkor most elkönyvelhetjük hogy qrva jo a japán motor,csak ne keljen bütykölni
elhiszem. Akkor te voltál :D. Nem csuklottál?
Kiakadok a csóróktól és úgy szidtam a seggét aki küldte...
Egyébként kegyetlen szar helyen van. A legnormálisabb szereléshez a lámpát is ki kellett volna venni, de az egyik csavarom nem akart kijönni, már gyárilag be van szakadva, látszott a fejen hogy egy pici karc sincs rajta, de tekerhettem csak körbe-körbe ment. És nem anya van az alján még mielőtt elkapna hév :XD
Na bammeg,én meg küldtem neked csóró sms-t mert a 20-asomon még volt annyi pénz és felhívtam a Zazit hogy hol a p...ba van az a relé. Szépen elmondta hogy a lámpa mögött kell lennie
És ez komoly
NA.
Megtaláltam azt a qrva relét.
Beszarás.
Úgy eldugták a japcsik hogy csak na.
Leszedtem a fejidomot is, hogy megcsináljam a sebfokozat kijelző helyét. Akkor kukkantottam meg két fekete tetejű bizbazt, mondom neeeee.
A lámpák mögött van benn a fejidomban a "orr" mögött, egy kis Denso-cska :DDD.
Találtam először valami fesszabályzót vagy nem tom mit, amit kiszedtem, és a motor járatás után megállt 20 mp múlva, szerintem az lesz az immobiliser. Utána meg nem indult a vas, pedig helyén volt a cucc, szóval nem tom. Aztán elkönyveltem hogy újra kell tanítani a kulcsot mint a kocsiknál. Lecseréltem az olajat is. A relének érdekes aljzata van, persze hogy nem stimmel az új bele. Dugtam bele két kábelt papucsal, jól összeszigeteltem, és kineveztem a relé új helyét az akksi mellé az ülés alá. Most ott díszeleg, legalább kéznél lesz ha kell, és a gyári visszahelyezhető sérülésmentese (max még 1 bontás). Az építés miatt kapott pár karcot a fejidom , de majd a tavaszi polír elviszi remélem.
Jövő hétvége hűtővíz csere lesz a progi, remélem a hűtőt megtalálom, na meg ha megérkezik a dob akkor az is bekerül.
Ja összerakás után újra indult a mocesz. Tököm se érti, lehet csak valami aljzat nem volt faszán összedugva a próbálgatáskor. A lényeg: Fasza az új LED-es index :XD.
Azért kösz Pogi!
Pohi motoros rendőr írta nekem
Nem kötelező, de ha van rajta az szabályos legyen. Nem hiszem, hogy kézzel akarsz irányjelezni minden irányváltásnál, szóval, inkább hagyd fent az irányjelződet, mert az irányjelzés hiányáért fogan megbüntetni
Hol kell leereszteni kuki?
Jó éjt all!
Éjjeli altató
Led irányjelzők: 1500/db
Relé: 13 euro
Most hogy 2-esbe vagyunk,áruld már el mennyibe fáj ez neked hogy ledes irányjelződ lett? Na ezt nézd meg mit kaptam
Olyan lassu mint egy jawa mustáng
Na akkor most elkönyvelhetjük hogy qrva jo a japán motor,csak ne keljen bütykölni
Kiakadok a csóróktól és úgy szidtam a seggét aki küldte...
Egyébként kegyetlen szar helyen van. A legnormálisabb szereléshez a lámpát is ki kellett volna venni, de az egyik csavarom nem akart kijönni, már gyárilag be van szakadva, látszott a fejen hogy egy pici karc sincs rajta, de tekerhettem csak körbe-körbe ment. És nem anya van az alján még mielőtt elkapna hév :XD
És ez komoly
Megtaláltam azt a qrva relét.
Beszarás.
Úgy eldugták a japcsik hogy csak na.
Leszedtem a fejidomot is, hogy megcsináljam a sebfokozat kijelző helyét. Akkor kukkantottam meg két fekete tetejű bizbazt, mondom neeeee.
A lámpák mögött van benn a fejidomban a "orr" mögött, egy kis Denso-cska :DDD.
Találtam először valami fesszabályzót vagy nem tom mit, amit kiszedtem, és a motor járatás után megállt 20 mp múlva, szerintem az lesz az immobiliser. Utána meg nem indult a vas, pedig helyén volt a cucc, szóval nem tom. Aztán elkönyveltem hogy újra kell tanítani a kulcsot mint a kocsiknál. Lecseréltem az olajat is. A relének érdekes aljzata van, persze hogy nem stimmel az új bele. Dugtam bele két kábelt papucsal, jól összeszigeteltem, és kineveztem a relé új helyét az akksi mellé az ülés alá. Most ott díszeleg, legalább kéznél lesz ha kell, és a gyári visszahelyezhető sérülésmentese (max még 1 bontás). Az építés miatt kapott pár karcot a fejidom , de majd a tavaszi polír elviszi remélem.
Jövő hétvége hűtővíz csere lesz a progi, remélem a hűtőt megtalálom, na meg ha megérkezik a dob akkor az is bekerül.
Ja összerakás után újra indult a mocesz. Tököm se érti, lehet csak valami aljzat nem volt faszán összedugva a próbálgatáskor. A lényeg: Fasza az új LED-es index :XD.
Azért kösz Pogi!
Nem kötelező, de ha van rajta az szabályos legyen. Nem hiszem, hogy kézzel akarsz irányjelezni minden irányváltásnál, szóval, inkább hagyd fent az irányjelződet, mert az irányjelzés hiányáért fogan megbüntetni